Příspěvky od počátku až do podvečera 28. září 2011
20. Re: 28. 09. 2011 - 19:10
Mirek (19):eee vzdit ja nic;-)19. Re: 28. 09. 2011 - 19:00
cirus (18): no bóže, nesmíš bejt tak útlocitnej, se tu sem tam píšou daleko zajímavější :-)privbox@seznam.cz tel: 603510691
18. Re: 28. 09. 2011 - 18:43
petrklm (17):ja reagoval hlavne na to ,,u Lincolna je tlakovej snímač a pokud tlak v potrubí je dostatečnej, tak se čerpadlo vypne.,, a pak jeste na neco od nekoho zo to jiz smazal;-)17. Re: 28. 09. 2011 - 18:07
cirus (16):mně to nedá... napsla jsem jen tohle:Ford - auto pro ty, co se niceho neboji. Sralbotkove voli jinou znacku :-)
16. Re: 28. 09. 2011 - 16:19
Mirek (15):no tolik toho jeste vim;-)Ale pokud jsi to tady poctes tak se tady zacli objevovat zvracene teorie o tom ze cerpadlo se vypina nebo meni tlak pocas chodu...15. Re: 28. 09. 2011 - 10:29
cirus (14): ..tak vono po čas normálního chodu je docela potřebný, aby alespoň nějaký čerpadlo běželo... :-)privbox@seznam.cz tel: 603510691
14. Re: 28. 09. 2011 - 00:52
Sleepy664 (13):rozhodne nejbeznejsi sistem...cerpadlo bezi neustale pokud bezi motor.Tlak paliva je regulovan podtlakem a prebitek paliva se vraci do nadrze.zadne vypinani/zapinani cerpadla pocas normalneho chodu NEZNAM!13. Re: 27. 09. 2011 - 20:14
Trinom (11): Tím bych si nebyl tak jistej. Když třeba u mojí plečky vypnu motor a pak ho během pár minut zase startuju, čerpadlo se už neozve. Musel bych čekat dýl, aby zase zabzučelo - jako by musel mezitím klesnout tlak:)12. Re: 27. 09. 2011 - 16:36
petrklm (9):bespecnostni zalezitost pri startu(pro pripad poskozeni palivoveho potrubi napr.)11. Re: 27. 09. 2011 - 16:27
petrklm (9): Tímhle bych si tak jistej nebyl, protože při startu si to ovládá řídící jednotka, kde je typicky časovač na 5s.Thunderbirds Are Go
10. Re: 27. 09. 2011 - 15:40
Bouri (7):já bych celý to auto očistil benzínem.........a sirkamaMiten niin perkele!!!!!
9. Re: 27. 09. 2011 - 14:51
Trinom (8):tím bych si nebyl až tak jistej - u Lincolna je tlakovej snímač a pokud tlak v potrubí je dostatečnej, tak se čerpadlo vypne. Typicky po zapnutí klíčku bez nastartování - zabzučí a vypne se. Při běhu motoru to nejspíš nevypíná, ale není to slyšet, nevím...Ford - auto pro ty, co se niceho neboji. Sralbotkove voli jinou znacku :-)
8. Re: 27. 09. 2011 - 14:14
Bouri (7): Čerpadlo snad u všech aut jede furt naplno. Tlak v liště reguluje podtlakovej regulátor paliva. Přebytečný palivo jde vratkou zpět do nádrže.Thunderbirds Are Go
7. Re: 27. 09. 2011 - 13:23
Cert (6): Přes nějakou teorii (nevím jakou) jsme vyloučili palivovej filtr, ale mám v plánu pak zkusit prásknout plný napětí na to čerpadlo (nezávisle na ŘJ).Pontiac Firebird 1987, 2.8 V6 manual
6. Re: 27. 09. 2011 - 11:28
Bouri (5): Vymen palivovej filtr a palivove cerpadlo. To uz ma urcite nejlepsi leta zasebou a dava maly tlak.TATRA nezna bratra!
5. Re: 26. 09. 2011 - 22:34
Sejki (3): Benzín, LB8 (2.8 V6 MFI), na jiným fóru jsem dostal doporučení taky na ultrazvuk.Pontiac Firebird 1987, 2.8 V6 manual
4. Re: 26. 09. 2011 - 22:10
Bouri (1): Můžu hádat, proč se ptáš? :-)Thunderbirds Are Go
3. Re: 26. 09. 2011 - 19:22
Bouri (1): jaky vstriky? u ceho? Pokud to je nafta tak ultrazvukem ve vode a pokud benzinove tak sem se jeste nesetkal s tim ze by se museli cistit, maximalne prestanou chodit a koupis nove, ale s tim se clovek taky moc nesetkaChevrolet Camaro '79, Buick Century Wagon '89, Skype: sejkora426
2. 26. 09. 2011 - 19:21
Proč zrovna ocet?1. 26. 09. 2011 - 19:03
Nemáte někdo zkušenosti s čištěním, popř. čím vyčistit trysky vstřiků? Dekarbonizace atd.Pontiac Firebird 1987, 2.8 V6 manual
Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)