Příspěvky od večera 24. října 2010 až do večera 25. října 2010
60. Re: 25. 10. 2010 - 21:57
trewis (58): mne stačily s marquisem i zatáčky u Karlštejna, dole už sem brzdil i očima:))"If it rolls, floats, fu.ks, or flys you've got problems."
59. Re: 25. 10. 2010 - 21:39
Petr Land (54): co presne potrebujes za listy na Furynu? Ti muzu dat inzerat na moparts a c-body dry dock..58. Re: 25. 10. 2010 - 21:38
Nargo. (55): bubny brzdi dobre, dokud se nezahreji. Nemaji kam odvadet teplo a pak rychle ztraci ucinnost. Pokud s tim neplanujes Alpy, tak to podle me resit nemusis. Ja mam 4x bubny a upgrade neplanuji, mozna me ale provoz presvedci :-)57. Re: 25. 10. 2010 - 20:10
Nargo. (55): Chromoval jsem oba nárazníky na Furyně,a dopadlo to hrozně,pravděpodobně přípravou. Zaplatil jsem 14tKč,což bylo 50%původní ceny,protože to za pár let budu muset dělat pořádně. K brzdám - na Limetě jsem pakny dělal několikrát,jednou oprava nalepením,pak i hotový pakny ze států. Brzdy si podle mě všichni od amerik hlídají=budeš taky :)) Mám ale stejně připravený upgrade na kotouče vepředu (11")."Jestlize se clovek hada s blbcem dele jak pul minuty, hadaji se uz dva blbci" J.Werich
56. Re: 25. 10. 2010 - 19:20
Nargo. (55): Kotoučovky se tam dávaly sériově, takže kotoučovky rozhodně ano - pokud tam už náhodou nebudou. Pro normální použití je samozřejmě zbytečný tam rvát velký brzdy nebo aftermarket kotouče, ale sériový kotoučový brzdy v dobrým stavu a s kvalitníma kotoučema a deskama mi přijdou jako základ...Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
55. Re: 25. 10. 2010 - 18:08
Jako mě je jasný, že brzdná účinnost 40let starejch bubnovejch brzd nebude kdoví jaká, zvlášť když auto váží to co váží! Nicméně nehodlám s tím jezdit jako prase, takže doufám, že žádnou krizovku řešit nebudu muset!!www.hillbilliesparty.cz, 1969 Plymouth Roadrunner, 1967 Ford F-250, 1977 Ford F-250 4x4, 1994 Ford F-150 4x4
54. Re: 25. 10. 2010 - 17:05
Bob Ash (51): Jen doplním,hotový nárazníky na Chargera ze států vyšli na 1/3ceny renovace u nás (docela jsem čuměl),ale něco zase byla pálka. Čelní sklo na Fury 70 conv. byl za stejnou cenu jako na současnou střední třídu domácího výrobce. Boční lišty jsem ještě nesehnal :-("Jestlize se clovek hada s blbcem dele jak pul minuty, hadaji se uz dva blbci" J.Werich
53. Re: 25. 10. 2010 - 10:42
Nargo. (41):brzdovejma kotoučema myslel brzdový kotouče :-)pořádně velký brzdový kotouče aby to taky zastavovalo..asi má o tebe strachBody shop,paint and other,all in one House of kustomz a friend of Friday night ride www.4cc.eu
52. Re: 25. 10. 2010 - 09:56
Nargo. (49):lepší je koupit auto už udělaný, byť za víc peněz, než to dávat do kupy sám - tedy, pokud nemáš autodílnu, spoustu volnýho času a taky spoustu peněz. Vlastní zkušenost: Lincoln mě stál při nákupu 100tis., zhruba sečteno jsem do toho za 6 let nacpal 150-200tis., prodávám ho za 80tis.... a to není v dokonalým stavu, jen jsou opravený věci nebezpečný (např. brzdy a řízení)a nebo znepříjemňující cestování (klima, tlumiče pérování, světla a pod.).Ford - auto pro ty, co se niceho neboji. Sralbotkove voli jinou znacku :-)
51. Re: 24. 10. 2010 - 23:06
Nargo. (49): Motory jsou naprosto bez problémů, od sériovejch dílů přes mírnej tuning až po změny objemů, hliníkový hlavy a celý nový motory. Když budeš mít dost prachů, můžeš si postavit zbrusu novou Hemi s 528ci a hliníkovým blokem, která bude mít 700 koní :) A nebo taky můžeš za pár peněz postavit 318, která nepojede a nebude žrát :))Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
50. Re: 24. 10. 2010 - 23:00
Nargo. (49): po mechanicke strance neni zadny problem, sezenes bez problemu vse. Co se stavu tyce, rika se, co neni hotove, zaplatis 3x nez kdyz by sis priplatil.49. Re: 24. 10. 2010 - 22:58
Tak jsem se zase něco nového dozvěděl!www.hillbilliesparty.cz, 1969 Plymouth Roadrunner, 1967 Ford F-250, 1977 Ford F-250 4x4, 1994 Ford F-150 4x4
48. Re: 24. 10. 2010 - 22:31
Jura Urboš (45): jojo, byla ve Svitavach...hezky auto47. Re: 24. 10. 2010 - 22:28
Jura Urboš (45): To je ta '72, o který se tady mluvilo - měl jí Jesse_Moreno tady z fóra s nějakým kamarádem, teď s ní myslím jezdí ten jeho kamarád.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
46. Re: 24. 10. 2010 - 22:27
Nargo. (43): Platforma, na který je to postavený. Stejně jako ostatní koncerny měl i Chrysler několik "základů", na kterejch byly všechny auta postavený:Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
45. 24. 10. 2010 - 22:24
Tak me napada, ze neco podobneho jsem videl nedavno v Brne, ted to stoji u Robertoneho. Nevim ale jakej je to rocnik.1980 Chevy Silverado*
44. Re: 24. 10. 2010 - 22:21
Nargo. (43): c-body je rada fullsize spadajici pod koncern Chrysler, tzn. vcetne Plymouth a Dodge. S mechanikou neni problem, toho se neboj, spis kdyz ti bude chybet lista, musis na us forum nebo mit stesti na ebay. Kdyz by jsi mel Chargera a byl by jsi ochoten platit aftermarket, vse nakoupis behem chvilky. Pokud by jsi potreboval treba novou podlahu, koupis ji novou, na C-body nic neni.43. Re: 24. 10. 2010 - 22:06
trewis (42): co znamená c-body? A ta fotka...nechceš doufám říct, že si svojí polaru postavil z tohodle?!:-))www.hillbilliesparty.cz, 1969 Plymouth Roadrunner, 1967 Ford F-250, 1977 Ford F-250 4x4, 1994 Ford F-150 4x4
42. Re: 24. 10. 2010 - 22:03
Nargo. (17): jo, jsem to ja. Motorove s C-body neni problem, sezenes vse, horsi je to s detaily. Na muscle cars se delaji snad vsechny dily after market, vcetne podlah atd. Na tyhle fullsize toho sezenes jen minimum, kdyz ti chybi nejake listy nebo doplnky, je to docela patracka. Zaklad je koupit slusne auto.41. Re: 24. 10. 2010 - 22:01
:-) dobrá debata! Každej má na věc jinej pohled no...a to je dobře. Nicméně jsem rád, že kdybych v budoucnu teda opravdu zvolil takovýhle kola, tak že mě neukamenujete a budu se moct ukázat na nějakým srazu!www.hillbilliesparty.cz, 1969 Plymouth Roadrunner, 1967 Ford F-250, 1977 Ford F-250 4x4, 1994 Ford F-150 4x4
Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)