Příspěvky od odpoledne 12. května 2010 až do večera 12. května 2010
80. Re: 12. 05. 2010 - 23:40
Bob Ash (79):No čeče, nejsem si tím teď moc jistý, ale nechám to uzrát.V16 ...for three U.S. cars :-)
79. Re: 12. 05. 2010 - 23:37
juli (78): Původně jsi to měl správně, pokud vím :)Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
78. Re: 12. 05. 2010 - 23:31
fast_rider (72):Teď si mě zviklal. Pomalu začínám přehodnocovat svoje tvrzení.V16 ...for three U.S. cars :-)
77. Re: 12. 05. 2010 - 23:16
Bob Ash (75): Jo aha, to jsem ani nepostřeh, ale víceméně to potvrzuje to co píšeš ty nebo já...John Galt is Satoshi Nakamoto and Bitcoin is our Galts Gulch. --Carl B. Menger
76. Re: 12. 05. 2010 - 23:15
Bob Ash (73): Jasně, podle mě je to chyták na to, kolik lidí si uvědomí že letadlo nemá v kolečkách žádnej výkon, a kolovalo to po tolika fórech, že bych skoro řek že je to nějaká forma sociologickýho nebo psychologickýho experimentu kterej pak zkoumá vývoj debaty.John Galt is Satoshi Nakamoto and Bitcoin is our Galts Gulch. --Carl B. Menger
75. Re: 12. 05. 2010 - 23:13
fast_rider (74): Jenomže tam je takovej malinkej rozdíl, že to auto s tím hydroplánem mu pomáhá (jede stejným směrem jako letadlo startuje), kdežto Mythbusters ho táhli proti směru ;)Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
74. Re: 12. 05. 2010 - 23:10
powerball (67): Nevím, z čeho je ten fousáč tak překvapenej, hydroplány ze servisů ve vnitrozemí odlítaj v podstatě stejně:<John Galt is Satoshi Nakamoto and Bitcoin is our Galts Gulch. --Carl B. Menger
73. Re: 12. 05. 2010 - 23:04
fast_rider (69): V tom původním zadání bylo něco ve smyslu, že pás v reálným čase vyrovnává rychlost letadla - což by vyústilo v šíleně rychlej pohyb opačným směrem (fakt nedokážu odhadnout, jestli 1000, 5000 nebo 10000km/h), pokud by byly všechny vlastnosti koleček lineární :) V reálným světě by vybouchly gumy, zadřely se ložiska a tak :)Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
72. Re: 12. 05. 2010 - 23:03
juli (66): Pokud zanedbáme tření v ložiscích a pneumatikách, pak se letadlo rozjede a vzlétne naprosto normálně a rychlost pásu je irelevantní.John Galt is Satoshi Nakamoto and Bitcoin is our Galts Gulch. --Carl B. Menger
71. Re: 12. 05. 2010 - 23:00
fast_rider (70):presne tak, letadlo nefunguje tak ze se potrebuje poradne rozjet a pak se odrazit od zeme :))70. Re: 12. 05. 2010 - 22:58
baronet74 (63): Jasně, ale proč by to letadlo mělo zůstat stát na místě, když se rozjíždí tahem vrtule nebo turbíny vůči okolnímu vzduchu, pak ho kolečka zajímaj jenom pokud se začnou příliš namáhat ložiska...John Galt is Satoshi Nakamoto and Bitcoin is our Galts Gulch. --Carl B. Menger
69. Re: 12. 05. 2010 - 22:51
Bob Ash (34): K bodu A: trochu se zahřejou ložiska v podvozku a pneumatiky, ale rozdíl proti normálnímu stavu nebude téměř znát.John Galt is Satoshi Nakamoto and Bitcoin is our Galts Gulch. --Carl B. Menger
68. Re: 12. 05. 2010 - 22:37
juli (66): Počítat to nemá smysl, to by nad tím někdo strávil tejden.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
67. 12. 05. 2010 - 22:31
tohle uz tady bylo ?66. Re: 12. 05. 2010 - 22:26
Bob Ash (65):Pokud valivým odporem máš na mysli aerodynamický odpor letadla, tak ho ignoruj. Nevíme totiž jaký je pro konkrétní typ letounu. Stejně tak bych pominul, kvůli složité specifikaci všechny ostatní vnější vlivy jako vítr, valivý odpor, tření v ložiscích...V16 ...for three U.S. cars :-)
65. 12. 05. 2010 - 22:00
Nakreslil jsem vám k tomu i obrázek:Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
64. Re: 12. 05. 2010 - 21:29
baronet74 (63): A doplňující otázka, jak rychle se bude muset točit ten pásovej dopravník, aby zabránil ve vzletu letadla, který má vzletovou rychlost 200km/h? :)Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
63. Re: 12. 05. 2010 - 21:05
ob Ash (62):řěšíte kraviny ,letadlo stojící na místě nikdy nezvlídne.Leatdlo nelítá protože má motory ale díky vztlaku.Chrysler LHS 96 ,Chevy G20 V8 5,7 92,JAG XJ6 4,2 82 a vymenim G20 za dodge RAM VAN r.v 91-93
62. Re: 12. 05. 2010 - 20:07
Sejki (61): první byla aminokyselina :)Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
61. Re: 12. 05. 2010 - 17:32
Gilgit (60): kdepak, nejdriv bylo vejce... a prej to bylo tak ze byl dinosaurus, pak vejce, pak dinosaurus pak vejce a pak slepice.... udajne jsou ptaci z dinosauruChevrolet Camaro '79, Buick Century Wagon '89, Skype: sejkora426
Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)