Příspěvky od noci 12. května 2010 až do odpoledne 12. května 2010
60. Re: 12. 05. 2010 - 16:57
Sejki (59):sem řek že to je rozumný ne že vím jak to bylo :-D ale když chceš osobně si myslím že prvně byla slepice taky první byla eva a pak až děcka ne ? :-DFamily life ...no money no us cars! Fcking HTP!
59. Re: 12. 05. 2010 - 16:52
Gilgit (58): tak schvalne a zduvodni proc :-DChevrolet Camaro '79, Buick Century Wagon '89, Skype: sejkora426
58. Re: 12. 05. 2010 - 16:19
Sejki (57):konečně něco rozumnýho :-DFamily life ...no money no us cars! Fcking HTP!
57. 12. 05. 2010 - 16:01
zajimavejsi je co bylo driv, jestli slepice nebo vejce a proc.... a ne ty vase otacejic se kola :-DChevrolet Camaro '79, Buick Century Wagon '89, Skype: sejkora426
56. Re: 12. 05. 2010 - 15:29
Skalik (50):kdyz si predstavim jakou zatez snaši podvozek a pneumatiky pri pristani, tak dvojnasobna rychlost pri vzletu je proti tomu prd...Go Fast... or Go Home!
55. Re: kolo a pás 12. 05. 2010 - 13:09
Bob Ash (46): ad kolo - ona je to hlavně záležitost zadání, protože (jak asi fšicy víme, jen to shrnuju, nedělám chytrýho, ani nemůžu, jelikož alébrž jsem tu "čvutfel" matiku už dávno zapomněl :-)) pokud se bavíme o kinematice hmotného bodu, tak je ten "pohyb vůči silnici" normální cykloida, na kterou jsou vzorečky v každém přehledu užité matematiky snad už od druhýho stupně ZŠ. Ale taky se to může zjednodušit ještě víc, protože je to klasickej složenej pohyb ze dvou rovnoměrnejch (bod na kružnici, bod přímočaře) a můžeš se zaobírat jen jedním pohybem. No a pokud to vezmeš jako bod fyzikální a nabalíš na to tu fyziku, tak už je to docela maso. Proto jsem někde hned v sedmém nebo kterém příspěvku pošťuchoval s tím upřesněním.Rubas nema kapsy...
54. Re: 12. 05. 2010 - 13:03
juli (53): STOL vždycky potřebuje i vztlak na křídlech - mám pocit, že českej termín je "letoun se zkráceným vzletem a přistáním" nebo tak něco. Asi jako když navěšíš startovací rakety na Herkules - taky se bez nich nevznese.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
53. Re: 12. 05. 2010 - 12:52
Bob Ash (52):ad STOL: pokud je toho dosahováno čistě aerodynamickými prostředky, tak máš jednoznačně pravdu. Je tady ovšem i možnost dosáhnout zkrácení vzletu šikmou složkou tahu motoru. čili, teoreticky by řešení 26B dokázalo takové letadlo popřít, pokud by byl dostatečný tah, ale možná, že už takový letoun není STOL, alebrž VTOL.V16 ...for three U.S. cars :-)
52. Re: 12. 05. 2010 - 11:59
juli (51): ad vzlet - naprosto souhlasím.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
51. Re: 12. 05. 2010 - 11:55
Bob Ash (34):26 A-v okamžiku dosažení dvojnásobku vzletové rychlosti vůči dopravníku se letadlo vznese (z vnějšího prostředí-mimo dopravník-se rychlost bude jevit jako normální vzletová) za předpokladu, že pomineme vlivy vnějšího prostředí - odpory,protivítr...V16 ...for three U.S. cars :-)
50. Re: 12. 05. 2010 - 09:03
eiffel (47): to ani ne v pripade dopravniku by kolecka meli dvounasobnou rychlost oproti normalni vzletove a tezko rict zda jsou na to stavena, hlavne pneu. jedna vec je odstrediva sila pri vzletove rychlosti 250km/h a pri 500km/h to uz by ta guma asi litala okolo. To mas stejny jako pneu na uato taky maji rychlosti indexKimber 1911, Jeep Wrangler
49. Re: 12. 05. 2010 - 09:01
Bob Ash (46):no nevím, samozřejmě i dneska jsou letadla, který potřebujou ke vzletu vztlak na křídle a tudíž i nějakou dopřednou rychlost oproti vzduchu kolem, ale co ty přemotorovaný bestie, který jsou už spíš okřídlený rakety, než letadla v původním smyslu slova? Mám dojem, že ty odstartujou vždycky. Ale fyziku jsem nemiloval...Ford - auto pro ty, co se niceho neboji. Sralbotkove voli jinou znacku :-)
48. 12. 05. 2010 - 09:00
ad1) dekuji za vysvetleni pasu a kolaKimber 1911, Jeep Wrangler
47. Re: 12. 05. 2010 - 08:58
Bob Ash (39): podle mě by teda musel být valivý odpor a tření vůči podkladu tak velký, že by to letadlo nevzlítlo ani normálněThis world is sick...
46. Re: 12. 05. 2010 - 01:59
vladyk (41): O rychlosti toho bodu na obvodu kola jsme se nedohadovali, docela rychle jsme se shodli (nahoře 2v kde v je rychlost auta, dole 0 :)). Na tohle ty vektory stačej.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
45. Re: 12. 05. 2010 - 01:50
vladyk (41): mas recht, uz mam z toho hlavu jak balon, jdu spat :)Go Fast... or Go Home!
44. Re: 12. 05. 2010 - 01:44
Bob Ash (42): to nicemu nevadi ze pas muze zrychlovat do nekonecna. Staci kdyz oba dosahnou vzletovy rychlosti vuci pevnymu bodu neboli dvojnasobku vzletovy rychlosti vuci sobe. V tu chvili letadlo se odlepi od pasu, a ten se pak muze treba sblaznit ale na letadlo uz nikterak nepusobiGo Fast... or Go Home!
43. Re: 12. 05. 2010 - 01:32
Bob Ash (39): jo, ten pohyb by byl vyrusen jen v pripade hydroplanu s plovakami. Tam by treni vyrovnavalo silu motoru a letadlo by stalo. Pokud ma kola, treni je nepatrny kola funguji jako diferak mezi letadlem a pasemGo Fast... or Go Home!
42. Re: 12. 05. 2010 - 01:29
DCharger (40): V obou případech se pás pohybuje opačným směrem než letadlo.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
41. 12. 05. 2010 - 01:25
Joj, to už je horší než scholastici (kolik andělů se vejde na špičku jehly atd.) :-))Rubas nema kapsy...
Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)