Příspěvky od odpoledne 3. května 2010 až do podvečera 4. května 2010
40. Re: Motor LT1 04. 05. 2010 - 19:02
tj-max (39):tyjo nevim proc,ale mel jsem cca 13 amerik v automatu a i ted Magnuma mam v automatu a nejak jsem spohodlnel a kdyz ten motor ma proste kroutak tak to seslapnes a ono to zatahne velmi dobre i v tom automatu a kdyz si zvyknes na tu opravdu nepatrnou prodlevu,ktera tam proste je tak se stim da i zajet sportovne s tim ze sui vlastne krasne radis plynem a dovolis si s tim vic v urcitych mistech kde proste v extremu potrebujes obe ruce na volantu,tak ze mozna i z duvodu bezpecnosti se mi to zda lepsi,nekde jsem cetl ze Lamba a Ferrari maji razeni packama u volantu taky i z duvodu bezpecnosti.....,nevim,kazdy ma na to jiny nazor,samozrejme ze automat v nejaky mrdce je utrpeni... :-)Fuck The Czech Government !!! -------- TransAm RamAir,Magnum SRT8,Navigator Ultimate,Corvette C6
39. Re: Motor LT1 04. 05. 2010 - 18:51
ray (37):proč?38. Re: Motor LT1 04. 05. 2010 - 18:50
xjohny (29):no musim se priznat ze ani nevim na kolik se to da vyladit tim HyperTechem,ale bude to vedet Pospi myslim ze ho ma taky,jinak ted tam je seriove 305 hp,ale jen diky RamAir sani...,ale nemuzu to zarucit,na brzde jsem nebyl,jen dle toho co pisou v TP a v manualech k autu.....Fuck The Czech Government !!! -------- TransAm RamAir,Magnum SRT8,Navigator Ultimate,Corvette C6
37. Re: Motor LT1 04. 05. 2010 - 18:46
adam7c3 (27): je tam 6 st. manual origo ,ale radši bych automat ... jako fakt ale.Fuck The Czech Government !!! -------- TransAm RamAir,Magnum SRT8,Navigator Ultimate,Corvette C6
36. Re: Motor LT1 04. 05. 2010 - 09:44
tj-max (35): fofrklacek je super věc, ale musíš mít výkon, jinak řadíš furt a za chvilku tě to začne srát :DThis world is sick...
35. Re: Motor LT1 04. 05. 2010 - 09:40
xjohny (29):mě by to bez toho fofrklacku asi časem štvalo no. já rád řadím sám a i když by se mi x-krát líbilo, kdyby to za mně dělal někdo/něco, tak v globálu ten klacek mám rád :)34. Re: Motor LT1 04. 05. 2010 - 09:17
baronet74 (33): to je rozdělovač? Ten jsem vozil v probe v kufru, to byl díl, kterej rád umřel kdykoli, zvlášť hodně daleko od baráku :DThis world is sick...
33. Re: Motor LT1 04. 05. 2010 - 06:28
tj-max (21):Co by díl jako každej jinej nic nevydrží věčně,a navíc amíci jsou zvyklí nemít potíže s rozdělovačem takže si myslím že sou z toho zbytečně vykulený. holt když chcípne tak vyměníš ,hlavně když zbytek bude držet.Chrysler LHS 96 ,Chevy G20 V8 5,7 92,JAG XJ6 4,2 82 a vymenim G20 za dodge RAM VAN r.v 91-93
32. 04. 05. 2010 - 00:36
...ja se totiz nemel povozit v tyhle modro fialovy speciala edici 1998 C5 ... kdys pominu ze to cabro je asi bezkonkurencni na leto tak me to razeni v muscle caru oslovilo :-)Chevy Camaro 1995 Z28 5,7 V8 LT1 -=- Lepsi tlacit Chevy nez ridit FORD
31. 04. 05. 2010 - 00:30
ja mam v merku http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=cz&id=129081471&pageNumber=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=5600&makeModelVariant1.modelId=10&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&siteId=GERMANY&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT&customerIdsAsString=&tabNumber=2Chevy Camaro 1995 Z28 5,7 V8 LT1 -=- Lepsi tlacit Chevy nez ridit FORD
30. Re: Motor LT1 04. 05. 2010 - 00:27
xjohny (29): coz ovsem zdaleka neni nejzasadnejsi prekazka takove teoreticke vymeny v danem pripade..:))"If it rolls, floats, fu.ks, or flys you've got problems."
29. Re: Motor LT1 03. 05. 2010 - 23:58
ray (26): Jéé TA WS6 :) Kolipa to má výkon při tom správném naladění? :)"i personaly hate flowmasters. EVERYONE and there grandma has them around here..."
28. 03. 05. 2010 - 22:39
Ja mam camaro od ty doby co mi ho prodal Ray a taky nic vaznejsiho :-) ale jestli mas to auto rad tak donej stejne vyteces :-) jinak kdybys chtel misto toho manualu automat tak to muzem vymenit :-DChevy Camaro 1995 Z28 5,7 V8 LT1 -=- Lepsi tlacit Chevy nez ridit FORD
27. Re: Motor LT1 03. 05. 2010 - 20:19
ray (26): Mám Camaro necelej rok a s optisparkem zatím žádnej problém, je ještě původní z fabriky, najeto mám 50 tisíc mil. Tu WS6 máš v manuálu nebo automat?26. Re: Motor LT1 03. 05. 2010 - 20:02
adam7c3 (1): mel jsem LT1 v Z28 r.v. 95 a naprosto OK,nevim o nicem co by melo byt spatne ,posledni 4 roky mam LT1 i v TransAm WS6 RamAir a musim rict ze podle me je ten motor v poho,jednoduchej,nemusel jsem jeste krom svicek a remene a filtru nic menit a porad super,vse za par kacek a krasnej zvuk,samozrejme LS1 by byla lepsi vykonove,ale zatim jsem spokojenej,mam k nemu i PC od HyperTech pro ruzne upravy jednotky,tak ze se snim da pohrat a upravit dle toho na co ho potrebujes,jestli na sprint,max.rychlost,nebo ekonomickou jizdu,tak ze urcite bych se toho nebal a doporucuji .Fuck The Czech Government !!! -------- TransAm RamAir,Magnum SRT8,Navigator Ultimate,Corvette C6
25. Re: Motor LT1 03. 05. 2010 - 20:00
taky to asi nebude taková trága, jen se toho prostě tolik nebát a jít do toho.This world is sick...
24. Re: Motor LT1 03. 05. 2010 - 16:44
Bob Ash (23): S tím od MSD mají na fórech dost špatný zkušenosti, při jeho instalaci ho musíš ještě doštelovat a já nevím co, navíc stoji o $250 víc než od ACDelco/Delphi bez záruky že vydrží déle.23. Re: Motor LT1 03. 05. 2010 - 16:13
xjohny (22): Možná bych koupil spíš třeba MSD, mám pocit že by to mohli mít vychytanější.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
22. Re: Motor LT1 03. 05. 2010 - 16:09
tj-max (21): Tohle jsi určitě viděl: http://www.ls1lt1.com/forum/showthread.php?t=78"i personaly hate flowmasters. EVERYONE and there grandma has them around here..."
21. Re: Motor LT1 03. 05. 2010 - 15:42
baronet74 (19):i do toleda se musí sypat :((Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)