Příspěvky od večera 30. dubna 2010 až do večera 3. května 2010
28. 03. 05. 2010 - 22:39
Ja mam camaro od ty doby co mi ho prodal Ray a taky nic vaznejsiho :-) ale jestli mas to auto rad tak donej stejne vyteces :-) jinak kdybys chtel misto toho manualu automat tak to muzem vymenit :-DChevy Camaro 1995 Z28 5,7 V8 LT1 -=- Lepsi tlacit Chevy nez ridit FORD
27. Re: Motor LT1 03. 05. 2010 - 20:19
ray (26): Mám Camaro necelej rok a s optisparkem zatím žádnej problém, je ještě původní z fabriky, najeto mám 50 tisíc mil. Tu WS6 máš v manuálu nebo automat?26. Re: Motor LT1 03. 05. 2010 - 20:02
adam7c3 (1): mel jsem LT1 v Z28 r.v. 95 a naprosto OK,nevim o nicem co by melo byt spatne ,posledni 4 roky mam LT1 i v TransAm WS6 RamAir a musim rict ze podle me je ten motor v poho,jednoduchej,nemusel jsem jeste krom svicek a remene a filtru nic menit a porad super,vse za par kacek a krasnej zvuk,samozrejme LS1 by byla lepsi vykonove,ale zatim jsem spokojenej,mam k nemu i PC od HyperTech pro ruzne upravy jednotky,tak ze se snim da pohrat a upravit dle toho na co ho potrebujes,jestli na sprint,max.rychlost,nebo ekonomickou jizdu,tak ze urcite bych se toho nebal a doporucuji .Fuck The Czech Government !!! -------- TransAm RamAir,Magnum SRT8,Navigator Ultimate,Corvette C6
25. Re: Motor LT1 03. 05. 2010 - 20:00
taky to asi nebude taková trága, jen se toho prostě tolik nebát a jít do toho.This world is sick...
24. Re: Motor LT1 03. 05. 2010 - 16:44
Bob Ash (23): S tím od MSD mají na fórech dost špatný zkušenosti, při jeho instalaci ho musíš ještě doštelovat a já nevím co, navíc stoji o $250 víc než od ACDelco/Delphi bez záruky že vydrží déle.23. Re: Motor LT1 03. 05. 2010 - 16:13
xjohny (22): Možná bych koupil spíš třeba MSD, mám pocit že by to mohli mít vychytanější.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
22. Re: Motor LT1 03. 05. 2010 - 16:09
tj-max (21): Tohle jsi určitě viděl: http://www.ls1lt1.com/forum/showthread.php?t=78"i personaly hate flowmasters. EVERYONE and there grandma has them around here..."
21. Re: Motor LT1 03. 05. 2010 - 15:42
baronet74 (19):i do toleda se musí sypat :((20. Re: Motor LT1 03. 05. 2010 - 14:39
baronet74 (19):Hyň sa ukáže. V inzerci je krásnej kousek trojky v manuálu za 99k.19. Re: Motor LT1 03. 05. 2010 - 14:07
xjohny (18):nekoupí všechny ameriky mají nějaký MUCHY a musí se do nich SYPAT jako všechny auta,vyjímka je jen TOLEDÓÓÓ chrochtaChrysler LHS 96 ,Chevy G20 V8 5,7 92,JAG XJ6 4,2 82 a vymenim G20 za dodge RAM VAN r.v 91-93
18. Re: Motor LT1 03. 05. 2010 - 11:56
Lord Iffy (17): Ne, než to stihne, tak mu praskne hlava (ta na krku) pod informačním přetlakem :)))"i personaly hate flowmasters. EVERYONE and there grandma has them around here..."
17. Re: Motor LT1 01. 05. 2010 - 02:00
tj-max (15): ty a koupis si nekdy nejakou ameriku?:)))"If it rolls, floats, fu.ks, or flys you've got problems."
16. Re: Motor LT1 30. 04. 2010 - 21:55
tj-max (15): V tom případě jdi do 3rd genu, práce je na tom snažší, už jen kvůli přístupu k motoru a na klasickým small blocku není fakt co zkazit.15. Re: Motor LT1 30. 04. 2010 - 21:50
adam7c3 (13): já právě nechci sypat moc a (ted mě kdyžtak opravte) na to by měla být ta trojka v pohodě. tam není nic moc na rozbití, žádnou mouchu už z výroby (jako OS) to nemá, tzn sypání by mělo být podmíněno pouze (při koupi udržovanýho exempláře) stářím jednotlivých komponent - navíc je to principielně tak jednoduchý, že by to měla umět servisovat (jak vždy píše bobeš) i vožralá opice po lobotomii. :)))14. 30. 04. 2010 - 21:44
GM had an idea, "Let’s evolve the old distributor type ignition and bring the electrics of our cars into the 29th Century." ‘Great’ we all said because in theory, the Opti-Spark design is good. In fact, high-resolution engine speed sensing leads to extremely accurate ignition timing was a rare occurrence even in expensive sports cars back in 1992. In practice however, quite a few things are problematic with GM's execution of the Opti-Spark distributor.13. Re: Motor LT1 30. 04. 2010 - 21:40
tj-max (11): Originální OptiSpark od Delphi tě vyjde na $250 + nějakejch 40-50 za poštovný, za výměnu asi dáš nějaký "palacký", pokud to nebudeš měnit sám. Je to holt 15 let starý sportovní auto, takže do toho budeš sypat tak jako tak.12. Re: Motor LT1 30. 04. 2010 - 21:39
tj-max (11):Tak jest pravdou že čtyřka moc američna nepobrala ale úplně špatně zase nevypadá...11. Re: Motor LT1 30. 04. 2010 - 21:25
Jířa (10):prej to vypadá hnusně - jako nějakej japonec :)) má trochu pravdu, už to moc americký rysy nemá, ale mně se to líbí i tak - obvzláště s tím manuálem :)) ale toho OS bych se bál - viz příspěvek 7. je to pěkně drahá sranda :(10. Re: Motor LT1 30. 04. 2010 - 21:11
tj-max (9):Co má přítelkyně proti?9. Re: Motor LT1 30. 04. 2010 - 21:06
Bob Ash (7):no já jsem to pochopil tak, že tahle mrška umí vyexovat i několikrát ročně?Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)