Příspěvky od večera 22. prosince 2009 až do večera 9. prosince 2011
41. 09. 12. 2011 - 20:15
Abych to ještě rozepsal - pokud vím, tak ztráty v hnacím ústrojí (převodovka, kardan, diff, náprava...) jsou cca 15-20% podle toho, jestli je to automat nebo manuál, někdy se udává 20% u obojího.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
40. Re: 09. 12. 2011 - 17:48
Bob Ash (38):prvni odstavec OK ,souhlas39. Re: 09. 12. 2011 - 17:32
Bob Ash (37):rozdil bude jen pokud ten predni diferak odpojis od kol(jak uved mirek nize)...pokud ne(drtiva vetsina 4x4) tak ten diferak nahanis porad i kdyz jej odpojis od motoru...Akurat ze ,,netahnes,, ale ,,tlacis,, dle mych skusenosti a dle logiky na spotrebu je dopad minimalni ne li zadny!!!37. Re: 09. 12. 2011 - 17:19
cirus (26): Nedávno tady něco takovýho řešil Mirek (taky to nechápal) a kdosi s Explorerem nebo něčím takovým na to odpovídal, že u něj je to rozdíl asi 2l/100km. On totiž asi bude ve ztrátách na tom hnacím ústrojí předku dost rozdíl podle toho, jestli tím přenášíš nějakou sílu nebo ne, víš? ;)Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
36. Re: 09. 12. 2011 - 09:33
cirus (35): Ram má pravděpodobně mezinápravovej diferák, proto je mu to jedno, jestli má 4pohon na asfaltě, nebo ne.privbox@seznam.cz tel: 603510691
35. Re: 08. 12. 2011 - 23:12
fandak (34):Suburbana mam ale je to 4x2,mel jsem ale dodge Ram 4x4 a ten mel rezim 2x4,4x4 dalnice,4x4 teren, neprislo mi ze bi mu 4x4 dalnice v zatackach vadilo...34. Re: 08. 12. 2011 - 21:32
cirus (33):Tady jsi psal že jsi měl Suburbana ,tak jak nechápeš odpojení předku? My tady máme v Česku i zatáčky,pokud jsi na to už nezapoměl.Jezdit ze Suburbanem na 4x4 na sucho,je dobré tak akorát na rovno.(H)Ve 40 cm sněhu mi stačí samosvor na zadku.Předek zapínám opravdu v extrému,nebo když chci machrovat v kopci,kde všichni kromně SUV stojí.33. Re: 08. 12. 2011 - 21:00
Mirek (32):tohle melo i ARO10 ale co pamatuji tak to neprezilo ani jizdu po meste;-)32. Re: 08. 12. 2011 - 20:54
cirus (31): taky jsem to u Jeepů nepochopil, ale asi je to uživatelsky jednodušší, to víš, by lidi špekulovali nač to tam vlastně mají a mohli by s tím něco vyvést. Ale je to docela odolná věc. Jsem vezl z Klatov po ose F150ku, která měla tyhle spojky natvrdo zalehlý, musel jsem je ohřívat, aby se začaly hejbat a přitom jsem zjistil, že jedna byla na Free a druhá na Lock. Difrák to přežil, ani si nechci představit, co se tam ve 140ti děje....privbox@seznam.cz tel: 603510691
31. Re: 08. 12. 2011 - 20:49
Mirek (30):jo tohle jo,to je jine kafe...ale ja porad premyslim proc soudruhove od Dodge udelali vypinani predni napravy na moji Ramce kdyz jak jsem zjisti je to naprosto k hovnu(nema moznost odpojeni v nabojich kol).A je to ale zaroven jedina vec co se na tom aute kurvi...ze bi bonus pro automechaniky?;-)30. Re: 08. 12. 2011 - 20:45
cirus (29): to řeší tohle:privbox@seznam.cz tel: 603510691
29. Re: 08. 12. 2011 - 19:33
pbkarvina (27):rozdil medzi 2WD a 4WD je mi jasnej(tam spotreba je znat jako dost) ele nechapu rozdil medzi 4WD a vypinatelnim 4WD tim ze u 4WD vypnu predek a udelam z toho jakoby 2WD spotrebu citelne rozhodne nesnizim!28. Re: 08. 12. 2011 - 19:26
cirus (26): Třeba je to do terénu? Zdolat nějakou specifickou věc, kde to třeba může být nápomocné. I když 4WD se asi vyhrabe primárně ze všeho..... Umeni zit spociva v tom, umet se vcas rozhodnout, na co se driv vys*at ...
27. Re: 08. 12. 2011 - 19:26
cirus (26):tojo, já myslel rozdíl mezi 2WD (zadek) a 4WD26. Re: 08. 12. 2011 - 19:16
pbkarvina (25):mne prijde ze je jedno jestli tlacim nebo taham(pokud jde o spotrebu)25. Re: 08. 12. 2011 - 19:15
cirus (24):třeba nižší spotřeba u nás tak drahého paliva, ale nevím, nikdy jem 4x4 neměl24. 08. 12. 2011 - 19:11
muze mi nekdo vysvetlit jakej ma praktickej vyznam odpojovani predku pri pohonu 4x4?23. NP1 nebo NP8 08. 12. 2011 - 19:05
Poradí někdo jak poznám jestli mám na Blazeru rok 1999 převodovku NP1 nebo NP8?Amerika, to nejsou jenom mrakodrapy, dálnice, velká auta, Harley Davidson, Hank Williams, Coca Cola nebo Jim Beam. Ale mě to budete těžko vysvětlovat ...
22. Re: 4x4 23. 12. 2009 - 08:57
oister (21): 2000,- ale prisel by si o moznost pouzivat 4x4 na silnici (nema to mezidiff, takze jako patrol)Kimber 1911, Jeep Wrangler
21. Re: 4x4 22. 12. 2009 - 22:00
Skalik (20):no jako pod auto se člověk vleze a da se tam i něco dělat, zase tak při zemi to není. A jen pro přemýšlení kolik za tu 231?Ford Explorer 1993
Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)