Příspěvky od dopoledne 24. srpna 2024 až do noci 25. srpna 2024
2529. Re: 25. 08. 2024 - 00:05
Bob Ash (2528):pro mne je podstatny ze pokud do krabice od televize namontuju motor,pridelam tomu svetla ,blinkry a sterac(sklo mit nemusim) tak legalizace a vyrizeni znacek mne veme par minut a bude mne to stat par dolaru(a to vse bez nadsazky) . Pokud si do Forda T namontuji V8 motor,kastli predelam tak ze z ni nezbude jedina trubka puvodni.... tak porad budu mit veterana2528. Re: 24. 08. 2024 - 23:16
cirus (2516): Jinak tady víc k tomu co jde a nejde, za určitých okolností to udělat jde, ale jak jsem říkal, je to dražší a složitější proces než tady.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
2527. Re: 24. 08. 2024 - 23:14
cirus (2516): A není ta věc třeba spíš 25 let stará? To už totiž jde. A Japonci často klamou vzhledem. Třeba modla všech tunerů, Skyline R34, už je dost starej:Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
2526. Re: 24. 08. 2024 - 22:55
cirus (2523):Ta debata byla hlavně o tom, že tě nutěj v autě mít věci co tam nechceš. Kdyby bylo někde v menu vypnutí toho nesmyslu tak neřeknu vůbec nic.2525. Re: 24. 08. 2024 - 22:54
cirus (2512):Baterka v klíči je OK měřil jsem jí a navíc Challenger by měl umět komunikovat i pasivně. Je to na ytb. Diagnostika teď vůbec není možná tak se dál nedostanu. Všechny typy co jsem dostal byly na BCM.2524. Re: 24. 08. 2024 - 21:51
cirus (2523):Také je tam já nemám :-)2523. Re: 24. 08. 2024 - 21:43
Jířa (2521):jo rikam ze pak ty trubce rozumim....ale puvodni debata byla jak to vypnout u seriovych kol....coz je opravdu do trubky davat nemusis;-)2521. Re: 24. 08. 2024 - 21:30
cirus (2517):Oni to chtěli úplně vyrušit, aby mohli přehazovat kola na drag week, aniž by je pak rušilo světlo na palubce. ...a prostě to nejde.2517. Re: 24. 08. 2024 - 20:45
Jířa (2515):v pripade gum s jinym tlakem ta trubka smysl dava....v pripade seriovych gum jde o tragikomicky reseni2516. Re: 24. 08. 2024 - 20:43
Bob Ash (2514):bavis se se mnou , ziju v TX a ja ti rikam ze zde jde vse. Kdyz jde 10 let stara podivna vec z Japonska co ma volant na opacny strane nevidim duvod proc by neslo cokoli.2515. Re: 24. 08. 2024 - 20:24
Butterfly (2490):Hláška TPMS se tady skutečně vypnout nedá.2514. Re: 24. 08. 2024 - 18:42
cirus (2513): Ne, fakt to nejde. Kdyby to šlo, tak by tenhle problém těžce neřešili i majitelé supersportů, který jinak nemají problém to zaregistrovat v libovolným státě a utopit v tom libovolný prachy.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
2513. Re: 24. 08. 2024 - 16:10
Bob Ash (2508):vse je blbost! Jsou to sracky od tvych kamaradicku z californie... v TX nas federalove netrapi... osobne bych takovy auto prihlasil jako individualni stavbu .... proste ,,zaklad,, to co je podle tebe neprihlasitelny na kterej pridelam antenu z neceho jinyho a jezdim...2512. Re: 24. 08. 2024 - 16:05
xaler (2506):radio primo komunikuje s BCM , nepredpokladam ze to co se deje dela primo ale nelze vyloucit ze to spusobuje neprimo....pokud posila do BCM neco jako prepolovany napeti nebo proste napeti nekam jinam nez ma tak muze BCM blbnout. Nicmene to zahrivani muze bejt i dusledek a ne pricina... V tomhle stadiu bych mel podezreni na ECM nebo kabelaz....ale to vazne jen strilim od boku.Jednu vec na kterou si pri diagnostice dej bacha je moznost dvou nezávislých zavad...baterky v klici jsi vymenil?2511. Re: 24. 08. 2024 - 14:54
Bob Ash (2510):"Když je to tvůj koníček, musíš tomu věnovat veškerej volnej čas, energii i peníze!" - jak říkal jeden můj exspolužák nad pátou plzníRubas nema kapsy...
2510. Re: 24. 08. 2024 - 14:17
vladyk (2507): Ale ušetřil na tý zdechlině 50 tisíc proti normálnímu kusu... sice je následně promrdá v opravách jen v dílech, nemluvě o tom, že tím zabije tolik času, že by se za něj dalo vydělat na celý to auto, ale asi ho to baví :)Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
2509. Re: 24. 08. 2024 - 14:15
DCharger (2504): Některý Skyliny už jsou starší než 25 let, takže jdou dovýzt. A pak je tu GT-R, který můžeš taky považovat za Skyline a prodávalo se tam nový.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
2508. Re: 24. 08. 2024 - 14:10
cirus (2501): Co z toho, co jsem napsal, není pravda? Když chceš individuálně dovýzt do USA něco, co je mladší 25 let a není to dělaný pro US trh (i kdybys chtěl kombíkovou verzi něčeho co se tam prodávalo v sedanu, nemluvě o tom, že bys chtěl třeba Defendera), tak to prostě nejde, nebo je to mnohem dražší a složitější než u nás.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
2507. Re: 24. 08. 2024 - 12:38
xaler (2506):Já jsem teda proti většině z vás jen chudák, co měl těch aut jen pár, ale stejně si dovolím podotknout, že sice těžkej, ale nakonec jedinej rozumnej krok je uznat porážku a toho auta se zbavit. Já jsem - kromě toho isuzu, který jsem si měl nechat, protože by jezdilo dodnes - vždycky dospěl do fáze, kdy už pro mne byla údržba nerentabilní, a kára šla z baráku, i když jsem u toho pokaždý zaslzel.Rubas nema kapsy...
2506. Re: 24. 08. 2024 - 11:01
cirus (2505):Hlavně je to nesehnatelný. Nedávno jsem ti psal že mám Challenger co si dělá co chce. Zapíná stěrače, všechno možný bliká vybíhaj mi tam všechny možný hlášky co existujou. Typoval jsem BCM modul a po zapojení jiného se auto chová stejně, pak jsem vyměnil budíky, všechno stejné. I v tomhle stavu to pořád šlo nastartovat. Včera to zdechlo úplně a pravděpodobně to vůbec nekomunikuje s klíčem ani aktivně, ani pasivně přiložením k tlačítku. To auto je uplně mrtvý jako bys do toho vlezl bez klíče. Na budikách svítí že máš šlápnout na brzdu to se tam rozsvítí pokaždý když vlezeš dovnitř než nastartuješ. Včera jsem zjistil, že u takhle mrtvýho auta je rádio vzadu teplý, to mi přijde divný. Je to takovej ten centrální displey, kde se krom rádia zobrazuje navigace, klima atd. Když ho odpojím tak zhasnou i budíky a auto nijak nereaguje. Teď musím zjistit proč nekomunikuje, nejsem vybavený na to abych zjistil jestli zda auto a klíč něco vysílá. Zkoušel jsem jen startovací tlačítko, přiložit na něj takovou tu cívku s diodou a podle mě nic nevysílá, ale je to jen taková blbost z ali. Kdybych sehnal servis tak se tím zabejvat nebudu, ale tady nic není.Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)