Příspěvky od noci 25. ledna 2003 až do podvečera 28. ledna 2003
49. Re: Ameriky jsou vyhynulí dinosauři, ale králové silnic 28. 01. 2003 - 19:57
Mluvil jsem s ním a má ho. Nechce někdo Tauruse limuzínu na papírech za cca 20 papírů. Není vůbec marnej. Je potřeba dát mu chladič. Nevím proč, ale není to od bouračky.privbox@seznam.cz tel: 603510691
48. Re: Ameriky jsou vyhynulí dinosauři, ale králové silnic 28. 01. 2003 - 08:18
lenin: mel ho pres zimu za rohem baraku pod plachtou, ale ted sem se tam nedival tak nevim, ale myslim ze jo, pred mesicem ho jeste mel.47. Re: Ameriky jsou vyhynulí dinosauři, ale králové silnic 27. 01. 2003 - 19:43
FM: tak to my jsme jeden cas meli tri ... z toho dve byly moje (Octavia a Cortina ...). Z toho ta Cortina byla az na spotrebu podle me to nejlepsi auto, coo kdy v nasi rodine bylo. A to by za cenu toho pazouta byly dve v dost dobrym stavu, ne jako ta moje za pet papiru. Ted uz zase mame doma jen jedno, a tam je s pujcovanim trosku problem ... Ale aspon si neplatim benzin :))46. Re: Ameriky jsou vyhynulí dinosauři, ale králové silnic 27. 01. 2003 - 17:36
FM:Má jetě Libi toho kombíka??45. Re: Ameriky jsou vyhynulí dinosauři, ale králové silnic 27. 01. 2003 - 13:55
capriman: ja si bohuzel musim svoje auta taky kupovat, ta doba uz je pryc kdy sme meli doma 2 auta a ja si jedno (to horsi samozrejme :-)) mohl pujcovat.44. Re: Ameriky jsou vyhynulí dinosauři, ale králové silnic 27. 01. 2003 - 13:53
prave ted sem jel 10km sluzebni felinou, je to pozitek zase se svezt v poradnym aute, clovek porad jezdi capricem a uz ani nevi co je to dokonaly auto :-)))43. Re: Ameriky jsou vyhynulí dinosauři, ale králové silnic 27. 01. 2003 - 12:51
capriman: ...kdyz tam kvedlam radici pakou a vedle me nekdo sedi, tak mu furt strkam do nohy...Rubas nema kapsy...
42. Re: Ameriky jsou vyhynulí dinosauři, ale králové silnic 27. 01. 2003 - 11:36
lenin: to nevim, dacii jsem nejezdil :)) rek bych ze trochu rozdil v tom jeste bude, ta 309 aspon jezdi, a ma elementarni pohodli ... Stejne to chce 409 :))41. Re: Ameriky jsou vyhynulí dinosauři, ale králové silnic 27. 01. 2003 - 11:35
ace2: proti 309 nemam nic az nato, ze je to tak mrnavy, ze kdyz tam kvedlam radici pakou (pokud jeste vite, co to je :)) a vedle me nekdo sedi, tak mu furt strkam do nohy (pravda, v pripade hezke spolujezdkyne neni od veci, ale jinak me to pekne toci ...) a navic je vsechno udelany po francouzsku. takze cokoliv je na co nejmensim kusu plastu, kterej se co nejdriv urve a uz nejde spravit. Navic pristup mych rodicu k udrzbe auta je ponekud zvlastni, ¨takze uz asi rok lezem do auta nejdriv pres dvere spolujezdce a pak teprve otvirame zbytek, protoze u ridice nejde zamek ... A to to kdysi melo central ...40. Re: Ameriky jsou vyhynulí dinosauři, ale králové silnic 27. 01. 2003 - 11:32
ace2: Jo, jo a Dacia taky není zlý auto....39. Re: Ameriky jsou vyhynulí dinosauři, ale králové silnic 27. 01. 2003 - 11:09
capriman: 309 je fine. Otec měl dvě. Jednu v 90 do 92 ta měla jetě vzadu ty starý hranatý lampy, od 92-94 si koupil pro maximální spokojenost novějí ta měla u ty zakosený zadní lampy. Vechno 1.9D. V 94 pak koupil 405 1.9TD. Teď na podzim koupil 607 HDi a jenom nadává. Prý to auto skáče, uskakuje a vůbec z toho auta nemá radost. Prý měla 405 lepí podvozek. Jene otec je divněj. Pořád hledá chyby pak se na něco zafixuje tím vechno zveličuje a nakonec to auto div nelítá vzduchem jak skáče... take to vypadá e půjde na jaře brzo z domu...
Mimochodem prodám otce, je straně chytrej, neurotickej cholerik take by byl docela levně.
38. Re: Ameriky jsou vyhynulí dinosauři, ale králové silnic 27. 01. 2003 - 10:56
FM: jasne ... taky bych se zrovna ted nezlobil ani za 82, kdyz bych mel na provoz ... Ja jsem si bohuzel musel svoje auta kupovat za svy prachy, a podle toho to vypadalo (viz. ten vrak Cortiny :)). Navic jsem si platil provoz a to bylo jeste horsi. Ted jezdim akorat mrnavym peugeotem 309, co maj rodice ... :((37. Re: Ameriky jsou vyhynulí dinosauři, ale králové silnic 26. 01. 2003 - 22:23
capriman:No to taky není patný. Můj názor na evropany není vůbec záporný, osobně mám velice rád TAURUSY a GRANADY, nebo také OPEL RECORD v cupé byla masírka a co teprve OPEL SENATOR V6 3L no to nebylo také k zahození no a to přichází k bombě náctiletých AUDI 100 V8 totální masírka vzbuzující respekt mám na mysli DOUTNÍKA to taky docela lo ne v evropě to patří mezy klasiky.www.cadillac.cz www.odtahovkanonstop.cz
36. Re: Ameriky jsou vyhynulí dinosauři, ale králové silnic 26. 01. 2003 - 16:08
capriman: ja nerikam ze 82 je kdovijak prekrasna, proste sme to meli :-) kdyz sem s tim jezdil tak se me strasne libila granada 2,8 zhruba ve stejnym rocniku.35. Re: Ameriky jsou vyhynulí dinosauři, ale králové silnic 26. 01. 2003 - 13:06
FM: me uz se '82 az tolik nelibi, ten predchozi model je hezci (a nejlip fastback - to vypada jako Mustang '68 ... ). Ale az na tu hranatou kastli je to dobry. Hlavne to jeste ma aspon klasicky proporce - dlouhej cumak, kratkej zadek. S tim vkusem mas pravdu, ace za to nemuze :))34. Re: Ameriky jsou vyhynulí dinosauři, ale králové silnic 26. 01. 2003 - 12:52
capriman: moje prvni auto v 18 letech byl otcuv taunus 82 2,0, super auticko, si koupil neco novyho tak sem s tim jezdil rok. nechcu se ace nejak dotknout ale je to lepsi nez ty predohraby cady, navic i hezci. :-) ale kazdej ma jinej vkus.33. Re: Ameriky jsou vyhynulí dinosauři, ale králové silnic 26. 01. 2003 - 12:36
MARKUS: Ja se stejne jeste par let budu muset spokojit se starejma evropskejma Fordama ... (a to i na tu Cortinu budu muset teprve sehnat prachy :( ) I kdyz stary Cortiny a Taunusy me osobne prijdou sympatictejsi nez vase predohrabavy Caddies. Ale jinak nic proti vasim autum, jsou supr, ale ja radsi veterany ...
Jo kdyby jste chteli videt, cim jsem jezdil, tak http://capriman.foto.cz/octavia - moje prvni auto - zari 2002 http://capriman.foto.cz/cortina moje druhy auto - rijen,listopad 2002. Na tech fotkach je uz po moji nechteny designersky uprave. :))
32. Re: Ameriky jsou vyhynulí dinosauři, ale králové silnic 25. 01. 2003 - 19:21
capriman:Jo kluci je to fakt doba V8 s centrální vačkou a tyčkama na ventily to je u pryč, No a tel libovej zvuk kdy takovému motoru dáte pít jak se do karburátoru dere vzduch a to ustí, nebo koukat na krtící klapku velkou jako křídlo Boingu :-))) tak to nemá chybu. Ta doba je fuč ale v nás neustále zůstává. No ale Nordstáří maina fakt není k zahození kdo jí slyel pořádně protočenou tak je to pastva pro ucho, tyčky u tam syce neuslyíte ale fakt hukot je to taky dobrej.www.cadillac.cz www.odtahovkanonstop.cz
31. Re: Ameriky jsou vyhynulí dinosauři, ale králové silnic 25. 01. 2003 - 12:34
camaro.rs: Ja bych mozna jako typictejsi symbol videl spis 1st gen. Camaro ...
A mas pravdu, je to to samy, co uz jsem psal ja - novy ameriky muzou bejt sice cool auta ss vybornym designem, dobrejma jizdnima vlastnostma a vzpominkou na stary dobry casy, ale stary auta nikdy nic nenahradi. Nikdo uz nikdy nebude delat auta s V8 a OHV rozvodama, bez elektriky, vstrikovani, katalyzatoru a milionu dalsich vymyslenosti. Northstar muze bejt supr motor, ale proste to neni klasicka V8. Tyhle autaa uz ses vratit nemuzou, stejne jako se nevratej vrtulovy stihacky (btw: stihacky z druhy svetovy jsou nejkrasnejsi vytvor techniky hned po us autech ze sedesatejch let.... )
30. Re: Ameriky jsou vyhynulí dinosauři, ale králové silnic 25. 01. 2003 - 00:41
FM: Pro mě byl vdy symbolem Ameriky Mustang fastback z 60. let (samozřejmě od té doby, co jsem viděl poprvé Bullita). A jeliko tohle auto není za normálních podmínek sehnatelné a já jsem přece jenom srdcem u sporáků, vrtám se teď v Camaru z r. 1971. Ne e by se mi hranaté tvary nelíbili, ale iroké placaté a dlouhé auto s přebytkem výkonu a nezaměnitelným zvukem.....U u druhé generace Camar lehce sníili výkony, ale ten opravdový konec podle mě nastal v r. 1973. To začalo to pravé krcení výkonů, katalyzátory, vstřiky, apod. (během 6 let sníili u stejného motoru 5.7 výkon z 360 na 160 koní !!!). I kdyby někdo postavil auto ve starém designu, nikdy to nebude 100% klasická amerika. Něco podstatného jí toti bude chybět ....Klasický příklad kam to spěje je opět Camaro. Změně na přední náhon se díky aktivitě mnoha nadenců a klubů vyhnulo, ale definitivnímu ukončení výroby nakonec stejně neuniklo. Holt se nyní nosí vysoké otáčky a čím víc ventilů, tím líp.Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)