Příspěvky od rána 5. září 2008 až do dopoledne 7. září 2008
40. Re: ..až ten auťák bude doma 07. 09. 2008 - 11:32
Dufík (38): waw Duffmen :))Kimber 1911, Jeep Wrangler
39. Re: ..až ten auťák bude doma 06. 09. 2008 - 10:06
Dufík (38):"i personaly hate flowmasters. EVERYONE and there grandma has them around here..."
38. ..až ten auťák bude doma 05. 09. 2008 - 20:37
Skalik: Vážený Pane Řediteli,1989 Buick Century Estate Wagon, 2000 Chevrolet shnilpala, 1996 Chevrolet S-10 4x4, 2004 Chevrolet Impala
37. Re: Re: 05. 09. 2008 - 19:45
Mira9 (30): o pojištění na mailKdyby mel Jezis u sebe zbran, mohl zit dodnes.
36. Re: 05. 09. 2008 - 19:31
Mira9 (31):hraješ na to, že za vozidlo odpovídá majitel vozidla. Jenže ted se s tímhle hejbalo a už to není tak jednoznačný. Když není zjištěn vlastník nebo neexistuje jde se po řidiči.Kdyby mel Jezis u sebe zbran, mohl zit dodnes.
35. Re: Re: 05. 09. 2008 - 16:24
Skalik (32):přesně tak.34. Re: 05. 09. 2008 - 16:20
cirus (33): tohle je mene narocni nez presvedcit velke procento naroda, ze je lepsi nez nadat doma u televize makat a pak se mas lipKimber 1911, Jeep Wrangler
33. 05. 09. 2008 - 16:15
kdyby jste radeji vyjebali bolseviky z vlady tak tohle resit nemusite!32. Re: Re: 05. 09. 2008 - 16:11
Mira9 (30): a ted to vem tak, ze nekde v tichomori je rigistorvana firma, kterou nekdo vyuziva jen a pouze k registraci vozidel, takze tahle firma nic nedela jen ma 10 sluzebaku. Kdyz ten sluzebak naboura tak ceskej polis neresi udalost s firmou v tichomori, ale s provozovatelem a jeho kartickou povinnyho.Kimber 1911, Jeep Wrangler
31. 05. 09. 2008 - 15:37
pechy1: tak mě napadlo, že když budu mít papíry z dominikánský republiky psaný na svojí ameriku a nebudu v nich uvedenej jako vlastník, ale uvedu tam neexistující firmu, nejsem v ten okamžik postižitelnej. A to i kdyby magistrát kontaktoval ambasádu, ta dominikánskou ambasádu, kde by zjistili, že firma neexistuje. Kdyby došlo na lámání chleba, můžu si vyrobit pracovní smlouvu mojí osoby s neexistující firmou. Výsledkem bude, že jsem se stal obětí mezinárodního podvodu a maximálně přijdu o auto (ne nezbytně, pokud jsem si ho v Dom. rep. musel částečně financovat sám). Dál to zajít nemůže. Oprav mě prosím, špekuluju si takhle sám nad tím když večer usínám a dál už jsem nedošel.30. Re: Re: 05. 09. 2008 - 15:31
pechy1: Máš pravdu, že to s tou firmou v USA je čistý oproti tomu co jsem navrhoval, o tom žádná. S laksností máš samo taky pravdu. Mě jen napadl další nelegální způsob jak provozovat auto a zdá se mě nejneprůstřelnější z těch známých (vete na neveteránu, papíry cizího auta, dvojče kámošovýho skoro stejně vypadajícího auta). Motivující je na něm jeho jednoduchost a cena :)29. Re: Re: 05. 09. 2008 - 11:02
pechy1 (27): spis jsem si myslel, ze je to pro lidi jako TCHeavy, má TC, ale nemůže ho přihlásit. To samí lincoln-eddi ma vyhlidlej van, ale taky ho neprihlasi. Zkusim to vymyslet a kdyz se to podari dam sem nabidku a uvidime jestli o to bude zajemKimber 1911, Jeep Wrangler
28. Re: Re: 05. 09. 2008 - 10:32
pechy1 (27):přesně tak - pár let jezdut svým vysněným autem a pak to bouchnout na vetenoty - takhle si myslím, že by to šlo a je to přijatelná alternativa27. Re: Re: 05. 09. 2008 - 10:20
to má cenu spíš pro někoho kdo si přiveze třeba 87 a bude takhle čekat na vetenoty a přitom může jakž takž jezditKdyby mel Jezis u sebe zbran, mohl zit dodnes.
26. Re: Re: 05. 09. 2008 - 10:13
Skalik (25): s klidnou dusi asi uplne ne. Ty bys koupil auto, ktere nemuzes na sebe registrovat a je registrovane na jakousi off-shore firmu? Ja tedy ne.."If it rolls, floats, fu.ks, or flys you've got problems."
25. Re: 05. 09. 2008 - 10:06
Mira9 (18): s tim nesouhlasim auto je prihlaseni jako sluzebak kdesi v tichomori. Takze auto muzes s klidnou dusi prodat a znacky zustanou, zadnej prepis, ..Kimber 1911, Jeep Wrangler
24. Re: Re: 05. 09. 2008 - 09:46
Mira9 (22): pojištovnu registrace nezajímá, ale správní orgán jo. A nemusí se stát hned nehoda, stačí při policejní kontrole poctivej polda, nebude si jistej, tak to oznámí na magistrát, že to nemohl na místě ověřit jestli jsou papíry v cajku a magistrát dá dotaz na ambasádu. Pro poldu to je 10 minut psaní, nic tím nezkazí, protože když to bude v pořádku tak se to odloží, když ne, tak tě správňák popraví. Takhle by měla dopadnout správně každá policejní kontrola s takovýmhle autem, to že někoho uzemníš dědečkem v kongu, to je jenom laksnost.Kdyby mel Jezis u sebe zbran, mohl zit dodnes.
23. Re: Re: 05. 09. 2008 - 09:39
Lord Iffy (20): já vím. Cizí doklady s českou pojistkou a nevidím v provozování problém. Ale nekrytý doklady jsou taky riziko, když půjde do tuhýho, tak si správní orgán pošle dotaz na příslušnou ambasádu nebo někam a stejně se na to přijde, že ty doklady jsou třeba odhlášení. V Šengenu se ted lustruje hned na místě. Bezpečnější cesta je to mít fakt někde registrovaný jak tady psali kluci dole.Kdyby mel Jezis u sebe zbran, mohl zit dodnes.
22. Re: Re: 05. 09. 2008 - 09:32
pechy1 (19): kdekoli si můžeš pojistit auto na VIN. Je to tvoje volba, jestli to budeš mít na SPZ nebo VIN. V případě nehody pojišťovna může zkusit prověřit, zda je auto registrovaný řádně, ale z dokladů co jim ukážeš pozná prd a imho nemá tak dlouhý prsty, aby si zjišťovala údaje u magistrátu někde v Dominikánský Republice.21. Re: REgistrace v zahranici 05. 09. 2008 - 09:31
fast_rider (2):dopravka je na tom pořád stejně a pořád asi platí ten půlrok co píše bobeš, osobně bych to neregistroval na jméno, ale na firmu jak se tady píše, to je mnohem nenápadnější. Jednoduše se vždycky řekne, že to auto jezdí do zahraničí každou chvíli a s tím půl rokem můžou vlést každýmu na záda.Kdyby mel Jezis u sebe zbran, mohl zit dodnes.
Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)