Příspěvky od večera 29. prosince 2022 až do odpoledne 30. prosince 2022
165. Re: Park Ave chcípá za jízdy 30. 12. 2022 - 14:40
A.N. (159): Koupit si vědomě vránu kvůli tomu, že si jí chci doma sám opravit a baví mě to opravovat je něco jinýho.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
164. 30. 12. 2022 - 14:39
Ani jeden jste nepochopil, o čem píšu. Zkusím to co nejkratší a nejjednodušší.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
163. Re: Park Ave chcípá za jízdy 30. 12. 2022 - 14:38
Villík66 (161):600 000 tisic INFLACI prozranych ...radeji ta zabava ;-)162. Re: Park Ave chcípá za jízdy 30. 12. 2022 - 11:39
Villík66 (161):asi takRubas nema kapsy...
161. Re: Park Ave chcípá za jízdy 30. 12. 2022 - 10:40
Bob Ash (153):Jak výše píše A. N. člověk to musi brat tak, že sype peníze do něčeho z čeho má radost a užívá si to. Já když jsem popřemýšlel a počítal, tak jsem na autech přišel asi o 400 000. Ta cifra jsou jenom prodělky, ne provoz. Dobra zprava je, ze je to za celých cca 40 let a vetsina byla za posledních 20 let, kdy peníze uz nemaji takovou hodnotu. Ale moc to neřeším. Ne, ze bych byl tak bohatej, ale beru to jako součást života. Když to tak vezmu, tak kdybych jenom škudlil tak bych mel na účtě třeba o 600 000 tisíc víc. Když ale vezmu v potaz kolik zábavy jsem si za ta léta užil, kolik jsem potkal nových kamarádů a známých tak nelituju ani jediné koruny.Vette 74 T top, 06 MB SLK R171, 04 MB W203 compresor
160. Re: Park Ave chcípá za jízdy 30. 12. 2022 - 10:26
A.N. (159):debata na toto téma tu je pravidelně a asi už po sté159. Re: Park Ave chcípá za jízdy 30. 12. 2022 - 09:52
Bob Ash (151):Ty ale vůbec nebereš v potaz ten čas, kdy to auto opravuješ a užíváš si to ježdění v něm.www.alistrechy.cz V2 a V8 je nejvic
158. Re: Park Ave chcípá za jízdy 30. 12. 2022 - 08:59
Bob Ash (151):o tom žádná, je veterán a veterán a prostě se nemusí investice do některého vyplatit, ale může mít historickou nebo citovou cenu, což běžné auto nemá, to je jako mobil, zahodíš a koupíš jiné, mě to čeká příští rok s Voyagerem157. Re: 30. 12. 2022 - 01:38
cirus (155): To už jsem někde na začátku zmiňoval, že to co platí o celých autech platí i o motorech a může být jednodušší odepsat náklady vynaložený na ten motor a prostě tam jebnout jinej.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
156. Re: 30. 12. 2022 - 01:17
chci rici ze znam dve kategorie ojetych motoru,1) kde vubec nema smysl shanet druhej ale je vzdy lepsi udelat puvodni,jsou to proste kramy kde pokud sezenes druhej tak bude kurevsky drahej a stejne patrne na hovno! 2) jsou motory kde je zbytecny opravovat , staci sehnat druhej,pretesnit a vymenit,tyhle motory jsou hodne levny protoze nabidka znacne prevysuje poptavku.Nema smysl je vubec opravovat . Ten Buick je z druhy kategorie155. 30. 12. 2022 - 01:13
stacilo poridit druhej motor z bouracky a ten vuz moch patrne jezdit dal! Zrovna tyhle motory jsou totiz opravdu drzaky a najit rozbitej je vcelku vzacnost.154. Re: Park Ave chcípá za jízdy 29. 12. 2022 - 23:07
Bob Ash (150):Co to nabídnout Vaculíkovi do SM? Rubrika bazar tam má docela úroveň a speciální vydání SM také. Tyhle úvahy by se mu mohly líbit.153. Re: Park Ave chcípá za jízdy 29. 12. 2022 - 23:00
Villík66 (149): On je taky rozdíl, kolik v poměru ke svým příjmům za ty auta vydáváš peněz. Pokud do starých pleček leješ jen peníze, který ti jsou víceméně jedno, tak můžeš blazeovaně neřešit, že jsi ty peníze "spláchnul do hajzlu". Prostě jsi je nalil do koníčku a odepsal.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
152. Re: Park Ave chcípá za jízdy 29. 12. 2022 - 22:49
Caddy (146): A to je právě ukázka naprosto šílenýho uvažování. Když nemáš na auto za 200, a tak za 100 koupíš stejný auto, který ale už ve chvíli koupě potřebuje dalších 200, abys ho dostal do stavu toho auta za 200, a ještě ho chceš opravovat a u toho s ním jezdit, tak se odsuzuješ k věčnýmu koloběhu, kterej popisuješ.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
151. Re: Park Ave chcípá za jízdy 29. 12. 2022 - 22:41
pbkarvina (145): Furt i u toho veterána má smysl ty prachy počítat, protože je pořád rozdíl, jestli vysypeš 200 a máš ve výsledku hezký auto, který kdyžtak prodáš za +- co jsi do něj dal (nebo třeba se ztrátou nižších desítek tisíc), nebo vysypeš 200 a máš furt plečku kterou prodáš za 50.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
150. Re: Park Ave chcípá za jízdy 29. 12. 2022 - 22:39
Jenyk (142): Hele to mě upřímně poté, co jsem tu sérii příspěvků dopsal, napadlo. Ale na žádnej veteránskej web nepíšu, nicméně i na Peníze.cz by se to mohlo chytnout. Na Hagerty nevím, ale možná to zkusím :)Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
149. Re: Park Ave chcípá za jízdy 29. 12. 2022 - 22:18
vladyk (148):Ja měl v životě skoro 70 aut. Zhruba na 50-ti jsem prodělal. Někdy miň, někdy víc. Bych se musel pověsit. Ale jsem srdcař, ne obchodník. A vždycky to byl můj koníček. Na jiný mi taky nezbývaly prachy. 😁😁 Když to člověk začne přehnaně řešit, tak by se na to měl vyprdnout, koupit Fábku a být v klidu.Vette 74 T top, 06 MB SLK R171, 04 MB W203 compresor
148. Re: Park Ave chcípá za jízdy 29. 12. 2022 - 22:06
Caddy (146): já když jsem si jen orientačně sečet, kolik jsem do Anče za ty roky nastrkal, tak mi málem slezly nehty :-) to mohlo bejt fiero s osmiválem a ještě v růžový metle se zelenejma hvězdičkama...Rubas nema kapsy...
147. Re: Park Ave chcípá za jízdy 29. 12. 2022 - 21:21
Caddy (146):v tom případě musí kupující slevit z nároků a koupit si běžné prditko146. Re: Park Ave chcípá za jízdy 29. 12. 2022 - 21:17
vladyk (143): on je tam pak jeden nezmineny faktor...a to, ze lidi vetsinou nemaji velky prachy naraz. Pak by to treba i smysl melo. Jenze proste malokdo ma na to, aby to auto na pul roku odstavil a vysypal do nej dve kila. Pak uz by to slo a stacila by bezna provozni udrzba... Jenze vetsina je rada, ze uskudli obcas apson neco, takze se to snazi delat za plneho provozu, vzdy to nejnutnejsi nejak...jenze opravis jednu vec, jina se zanedbanim zhorsi, vysype se dalsi...a zavady spise pribyvaji...nemas na to, abys behem zasahu treba udelal vse, co souvisi kolem, takze se zvysuji i naklady na opetovne montovani... atd... takze jako u vseho, paradox chudych lidi: cim mene penez mas, tim vice vsechno stoji a zadny zachytny bod v dohledu...a timto stylem tam das ty dve kila taky, jenze to je treba v prubehu peti let a na konci je to auto horsi, nez bylo na zacatku... pritom mit ty dve kila a aplikovat prvni pripad, tak tech pet let uz jezdis celkem v klidu :)Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)