Příspěvky od noci 14. ledna 2007 až do večera 21. března 2007
83. Re: 21. 03. 2007 - 20:15
ska-p: Rozgumuj si ho taky... Letní gumy, teplota +5° C nebo míň, plnej rejd, plnej plyn...John Galt is Satoshi Nakamoto and Bitcoin is our Galts Gulch. --Carl B. Menger
82. 21. 03. 2007 - 18:43
Původní majitel se chlubil , že rozgumoval mýho marquise...Miten niin perkele!!!!!
81. Re: Burnout 21. 03. 2007 - 17:02
jeniik: jen tady na fóru, v reálu bych tě k tomu stejně nepostil. Fractal to kkomentoval s tím, že klidně, když mu dodáš nový lamely :-))))Ford - auto pro ty, co se niceho neboji. Sralbotkove voli jinou znacku :-)
80. Re: Burnout 21. 03. 2007 - 15:21
petrklm: co si nepamatuju se nestalo.Placaty pikap je nejlepsi ferary! A hydraulicky kitroen je nejlepsi rolsrojs.
79. Re: Burnout 21. 03. 2007 - 14:47
NightKing: počkej počkej, jaký týrání bobeše? Na mě si dovolovat nebudeš.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
78. Re: Burnout 21. 03. 2007 - 14:23
Martin_531: prej gumuje všechno, zeptej se jeniika, chtěl mi předvést, jak rozgumuje Lincolna :-))) nemusím vidět všechno :-)))Ford - auto pro ty, co se niceho neboji. Sralbotkove voli jinou znacku :-)
77. Re: Burnout 21. 03. 2007 - 14:15
NightKing: jo přesně tak se to dělá :o) proč negumovat? od toho to snad je ne ... kdyby mi ford gumoval gumuju každou chvíli :o))nejlepsi pritel cloveka je mercedes
76. Burnout 21. 03. 2007 - 14:05
Zajimalo by me ciste z teoretickeho hlediska, jak se provadi burnout s automatickou prevodovkou? :)) Mam konkretne na mysli stav, kdy auto stoji na miste a zadni kola se tocej - snad se to nedela tak ze jednou nohou stoji na brzde a druhou na plynu?"i personaly hate flowmasters. EVERYONE and there grandma has them around here..."
75. Re: taurus 16. 01. 2007 - 16:48
hana: no to sem taky tak rek,ale po10letech zavolali ze jedou dom, a bylo po narezu, ted sem rad ze mi pomohli s chalupou74. Re: taurus 16. 01. 2007 - 14:55
hana: no mne tata rek ze jestli se z USA vratim tak mi pekne nareze:-)73. Re: taurus 15. 01. 2007 - 20:24
cirus: diky za radu chci se toho zbavit, aaale nejak to vaazne,otom nizsim obsahu me taky napadlo ze to bylo pro pojistovnu, no slysel sem ze 6valec by byl uspornejsi, potreboval bych vymenit , jinak kdyby nebylo toho, tak bych byl spokojny, automat je vec nikdy predtim sem nemel moznost ale ted bych nic jinyho nechtel , sem rad ze jsou jeste lidi nekery , kery ti pomohou, jnak dycky byl muj sen jet aspon nedy v americe ale zrovna sem nemel stesti na auto ale presto sem si krom oprav vychutnaval pohodu pri jizde je to neco inyho nez skoda ikdyz taurus zrovna to byl zacatek ale skusenosti sou dycky dobry skoda ze se mi vratili synci z usa byly tam nejakej casek diky72. Re: taurus 15. 01. 2007 - 14:49
hana: Ty jo pekna pokladnicka..:-)Nemas nahodou ,,Mercuri,,?Nevim jak drive ale ted v Atlante Ford montuje jen znacku Mercuri.Pokud jde o jinej obsach tak je mozne ze ,,nizsi,, byl jen kuli pojistce.Jinak nevim,s jinnym motorem 2,5l nez ,,volga,, jsem se u Taura nesetkal.Reseni chlazeni prevodovky jak popisujes stastne neni....Jde o to ze chladic oleje v chladici vody udrzuje pro prevodovku idealni teplotu,to znamena ze jej nejen chladi ale take (zejmena v zime) hreje!Nicmene u Tve prevodovky to jako havarijne nevidim(ten trikvalt vydrzi hodne).71. Re: taurus 15. 01. 2007 - 11:43
cirus: jo jeste neco podle vinu je taurus vyroben v atlante a nebyl bouranej aspon podle zaznamu70. Re: taurus 15. 01. 2007 - 11:40
cirus: no ono je to taklenz, ten muj taurus sem vyhrabal na autobazaru , v zoufalem stavu,ale jezdil,vono to bylo po nakym cloveku ktery tomu nerozumel a zmrvil co se dalo dokonce jezdil i bez oleje takze motor ve vyssich otackach klepal treba pri 70km, apak zase ne , nebo pri nizsich taky ne, dalsi vec sam motor si neustale pridaval plyn a zjistil sem ze nekdo presrihl draty k tomu regulatoru plynu, a jen je smotal rukou takze nebyl kontakt a pritom vedle 10cm byla svorka, to vsechno sem pomalu odstranoval pro rady sem jezdil p. libisovi do lysic,ten mi sehnal nekoho kdo mel taky tauruse ale nabouranyho, a mel motor dobrej, tak sem ho vymenil a cislo motoru pro nastesti nebylo k nalezeni ani u toho druhyho, takze stk nic nezjistila a napsaly cislo zakrytovano, a bylo . je mi ale zahadou stejny typ auta, sedan, ale lisily se udaje v technicaku,u toho myho je obsah motoru zdvih. objem 2513cm3 a typ 8FM, a ten druhej byl jinej, nevim jestli byl jiny ale obsah mel 4850cm3, a typ jiny ted uz si to nepamatujuale urcite tam bylo pism. j, m.dobre to pasovalo na automat ten druhej byl rucni razeni, automat sem nechal opravit, a ted to dela dobrotu, je fakt ze je to 3 rychl. a musel semudelat chlazeni mimo chladic , ten tekl a tak sem tam dal pezotackej na stejnej obsah ale nebylo tam chlazeni v chladici na olej s automatu, tak sem dal chladic oleje vzlast pred chladic, tento motor muj prvni mel 75kw, ten druhej mel 105kw, je rychlejsi,ale ten problem s obsahem me stve protoze pro pov. ruc. je dost rozhodujici ten obsah prve sem myslel ze nekdo spatne spocital obsah ale ten druhej motor je asiopravdu jiny .ale hlavne to pasuje a urady normal na to snad nepridou, spotreba je stejna jako u toho prvniho motoru,a ikdyz sem se dival na strik, aten je jinej typ a le zere stejne. jen kdyz stim jedu do 60km, tak se to drzi na cca 9litrech, coz je sice uchazejici ale jezdi porad jen 6o.taky je obcas treba vyhnat pabouky z vejfuku.jinak kastle je dobra, zatim bez koroze,69. Re: 15. 01. 2007 - 07:16
steirn:dá se s tím jezdit normálně.....pouze to nesmíš používat k podnikání a ke každodennímu provozu (dojíždějí do práce atd....)Miten niin perkele!!!!!
68. 15. 01. 2007 - 01:23
Ještě ke značkám:67. prihlaseni 14. 01. 2007 - 15:45
Kamos chtel dotahnout nekdy v cervenci Aerostara 93, prihlasenej v nemecku, platna stk atd.. Dosel s nafaxovanym TP na STK, typek se do toho kouknul, uvidel tam ze auto ma udelenou vyjimku na provoz a rekl mu at si ho tam nechaji, ze to tady nejde prihlasit. Takze se obavam ze prihlasitelna amerika z eu starsi 8let musi byt opravdu oficialne prodana, jinak zustava pouze moznost si koupit papiry coz je dost nestastne reseni. Uz se to tu kdysi resilo ale mam pocit ze v severskych zemich byla celkem slusna sit ofic. prodejcu.66. Re: taurus 14. 01. 2007 - 15:29
hana: to je docela divne....den druhej taurus...jinak vymena za cokoli co ma 4 valce a mono vstrik by nemela bejt problem....ourady do toho netahej,proste to vymen a cislo vyraz....TEN DRUHEJ MOTOR PATRNE NEBUDE ORIGINAL...Copa je tomu Tvemu?(Praskla hlava nebo vstrik v haji...predpokladam)65. Re: taurus 14. 01. 2007 - 12:32
cirus: dekuji za radu tak se toho zbavime tauruse jednoho 2,5litrovyho,nebo jestli se ridici jednotka neda nastavit nebo neco takovyho a neni mozne vymenit motor nebo jina uprava, mam na mysli znamy ma tauruse, kde je jiny typ motora ktery ma obsah mensi nez muj asi mam 2520, a ten druhy ma 2480cm, ale ma vysi vykon ato ja mam 75 kw, a ten ma 1o5kw ackoliv to nejde formalne prepsat to ourady nepovoli je to jiny typa.64. Re: taurus 14. 01. 2007 - 04:51
hana: chyb je hned nekolik...treba predpotopni tristupnova prevodovka(v pripade automatu)Nebo ten motor...tragedie...KAZDEJ ma prasklou hlavu,zadnej vykon a silenou spotrebu(mnohem vyssi nez V6 3L)Mimochodem ten motor je NAPROSTO STEJNEJ jako motor Volgy 24!Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)