Příspěvky od podvečera 3. dubna 2010 až do rána 31. března 2011
184. Re: Můj Explorer 31. 03. 2011 - 08:52
oister (183):mám dojem, že Mirek myslí tohle:
Ford - auto pro ty, co se niceho neboji. Sralbotkove voli jinou znacku :-)
183. Re: Můj Explorer 30. 03. 2011 - 23:18
Mirek (180): Maznice s hrotovou koncovkou? nemáš to někde vyfocené prosím? nějak si to neumím představit. Myslel jsem že vemu vazelínu ve spreji s hadičkou a nejak to promáznu..asi bláhová přeedstava. :) Ohledně těch mazání ložisek tak si to nedovedu představit musel bych to vidět jak píšeš. Postupu 4x4 rozumím, díky. Myslel jsem že 4x4H se musí také zastavit vyřadit, brza a zapnout. Náhodou nejedete do Jizbic na sraz? Docela bych si to nechal vysvětlit.Ford Explorer 1993
182. Re: Můj Explorer 30. 03. 2011 - 21:05
BigTwin_Jirka (181): Jiří, netuším, člověče, znám pár lidí, který jsou šikovný, ale ty jsou tak nespolehlivý, že sám bych taky uvažoval, kam to dát. Mám to o to složitější, že vyžaduju řemeslo :-)privbox@seznam.cz tel: 603510691
181. Re: Můj Explorer 30. 03. 2011 - 12:26
Mirek (180): Mirku Mirku! Potřeboval bych zplynovat Explorera 2000 za rozumný peníze. Nevěděl bys o něčem? Nemuselo by se to ani zapisovat do TP, je to pro mě.Nema sice dobrej motor, zato ma spatny brzdy!
180. Re: Můj Explorer 30. 03. 2011 - 08:09
oister (179): přední kříže na poloosách. mazat klasickou A 00, ale nebývají mazané a když tak maznicema na který je potřeba hrotová koncovka, na normální maznici tam není místo. Automatický volnoběžky jsou pohoda, ale msíš na ně zase opatrně. Pokud tam máš automatický, spojky, tak ty musí před namazáním ložisek dolů, přední ložiska bývají obvykle namazaný, ale víš jak, důvěřuj ale prověřuj. To, že nejsou, se ve tvým případě pozná tím, že ty automatický spojky zas nechodí tak, jak by měly a to někdy bývá už pozdě.. Postup řazení s přídavkou je tak: 4x4 H naprosto běžně a kdykoliv i za jízdy, stejně tak zpátky. 4x4L: zastavíš, dáš páku na N a sešlápneš brzdu. bez tý brzdy to nespustí servo, alespoň u mně ne. Vyřazování je ten samej postup. Doporučuju řadit vždycky na úseku, kdy jedeš rovně, nikoliv do zatáčky, samozřejmě bez zátěže. Vždycky raději s citem a jistotou, že to tam spadlo. Po vyřazení obou dvou 4x4 je třeba s automatickýma spojkama popojet kousek dopředu a pak couvnout minimálně 3 metry, aby se vypnuly. Lepší je to ale probrat u auta.samozřejmě volat můžeš :-)privbox@seznam.cz tel: 603510691
179. Re: Můj Explorer 29. 03. 2011 - 22:07
Mirek (178): Kříže myslíš na kardanu? proč jen přední? Nebo jaké? Mazat čím? grafitem nebo měděnou vazelínou? Přídavka je elektrická. Jakej postup máš na mysli ohledně te přídavky? Pravidelně to zapnout? zamykání předku mám automatické jestli myslíš to. Hmm ložiska přiznám se že nevím a ani nevím jak namazat. Asi bych ti spíše zavolal jestli bych mohl :)Ford Explorer 1993
178. Re: Můj Explorer 29. 03. 2011 - 09:27
oister (177): Pokud jsou všechny gumy na přední nápravě ok, tak by tam už nic hrozit nemělo, maximálně pokud jsou přední kříže mazaný, tak je pečlivě a pravidelně mazat, jako ostatně všechny kuláky. Máš přídavku řazenou ručně nebo elektricky? Pokud elektricky, není na škodu to sem tam jen ze cviku nechat prořadit, aby se to pohnulo, pak když je potřeba, tak je blbý, když je to zatuhlý. Má to svůj postup, kterej je třeba dodržet a zvyknout si na něj. Pokud tam máš páku na podlaze, ji šťastnej člověk. Vidím tam kolečko na přední pokličce, jsou tam manuální spojky? Pokud jo, tak ty je taky dobrý rozhejbat, ještě bych mrknul, jestli jsou namazaný přední ložiska, případně jestli mají vůli, tak je seřídit. Jinak po tý konzervaci už jen jezdit, od toho to auto je, ne? Rezerva patří na střechu, pokud tam budeš mastit nějaký světla, tak to ničemu vadit nebude.privbox@seznam.cz tel: 603510691
177. Re: Můj Explorer 28. 03. 2011 - 18:39
Mirek (176): nestraš :) auto jsme prolezli důkladně.Ford Explorer 1993
176. Re: Můj Explorer 28. 03. 2011 - 17:49
oister (175): vypadá to slušně, snad to nebude mít v sobě nějaký překvápka :-)privbox@seznam.cz tel: 603510691
175. Re: Můj Explorer 28. 03. 2011 - 14:10
Mirek (174):Díky.. Původně to měly nějaký plynaři či co. Myslím RWE, pak jeden pán kousek od Rakovníka od kterého jsem to koupil. Je to fordista.Ford Explorer 1993
174. Re: Můj Explorer 28. 03. 2011 - 11:22
oister (169): nádherná věc! Odkud to je?privbox@seznam.cz tel: 603510691
173. Re: Můj Explorer 28. 03. 2011 - 09:12
oister (169): Moc pěkný! Dobřes koupils! ;)1996 Chevrolet Cavalier
172. Re: Můj Explorer 27. 03. 2011 - 23:19
Caddy (171): Díky. jj to je první generace, ta druhá to jsou už ty kulatý a jsou takový více evropský. Jo lak je dobrej ale má také už svá léta, musís se opravit lak kolem nádrže a pád drobností. Interiér vyfocen ještě nemám, je takovej šedivej obyčejnej,Ford Explorer 1993
171. Re: Můj Explorer 27. 03. 2011 - 20:21
oister (169): Tyjo, ten je nadhernej!! Kdyz jsi rikla, zes koupil Explorera, myslel jsem, ze to je takovy ten klasick ykulaty, ani jsem nevedel, ze pred nim byl takovy fesak... :) A ten stav! No vypada fakt uzasne :) Jeste nahod nejake foto interieru :)170. Re: Můj Explorer 27. 03. 2011 - 20:04
oister (169): Ty brďo,ta karoserie a lak vypadají bezchybně! Moc hezké auto - mám pro ně slabost,i když spíš až pro tu další generaci...Pozde honit bycha kdyz mame plny bricha!
169. Můj Explorer 27. 03. 2011 - 19:58
Ahoj, tak se to tu pokusím trochu oživit. Zasílám pár fotek mého nového vozu :) Je to Eu verze, takže samý Ečka, ale žádný chrom, rok 93. Jezdí, řadí dobře, je v tom 4.0 OHV. Nějaké drobnosti se tam ještě musí udělat, jinak je perfektní. mám v plánu ho zplynovat a vymyslet nějaký držák na rezervu ven.



Ford Explorer 1993
168. Re: 04. 04. 2010 - 06:57
rivka (167):to v každém případě167. Re: 04. 04. 2010 - 06:41
pbkarvina (166): slovy klasika:"tož to kurva ani omylem" :),ale o to nejde,jde o to že pokud po prodeji R. koupím E. zůstane mi ještě poměrně slušná částka jako rezerva na horší časy a tak...Pozde honit bycha kdyz mame plny bricha!
166. Re: 03. 04. 2010 - 20:45
rivka (165):a myslíš že 5,0 V8 bude mít nižší spotřebu a pojistku? To co teď prožíváš, jsem zažil loni a to jak já tak i moje polovička, oba totiž pracujeme v jedné firmě a každý jsme měli výplatu o 4tis. menší, vím o čem mluvíš, snad se to zlepší, u mě to už jde, moje přišla o směnnost, ale zase se nemusí trápit na nočních165. Re: 03. 04. 2010 - 18:52
pbkarvina (164): co na to říct - na zaměstnavatele dolehla krize,v únoru jsem byl 5 dní doma,v březnu 4,místo vydělávání peněz sedím na zadku... - příjmy o 4-5.000,- měsíčně menší,takže prostě nemám na provoz,pojistky atd atp... - mám ji jen rok a kurevsky nerad vůbec o prodeji uvažuju,ale jinou možnost nevidím... DAMNEDPozde honit bycha kdyz mame plny bricha!
Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)