Příspěvky od odpoledne 15. března 2010 až do podvečera 24. března 2010
144. Re: 24. 03. 2010 - 19:32
robin 65 (143): sakra práce,proč ne o půl metru delšího ? (´95 Buick Riviera) :)) To bych měnil hned... - ale,když nic jiného,přijedu se aspoň co nejdřív podívat.... :)Pozde honit bycha kdyz mame plny bricha!
143. Re: 24. 03. 2010 - 19:09
mikky (142):možná i výměna za něco menšího emerického142. 23. 03. 2010 - 17:40
prodám FORD EXPLORER, rok 96, nové pneu a tlumiče, platné doklady, střešní šíbr v elektrice, okna a zrcátka také v elektrice, barva červená met, pětidveř, centrál, klima, rádio, cena 45 tis kč -je to obsah 5 litrů osmiválec141. Re: 21. 03. 2010 - 19:48
Mirek (140): vstrikovace paliva do hrnce. Teracany je radi vyzadovali kolem 100 - 150 kkm (jakozto vetsina aut podobny generace)
Kimber 1911, Jeep Wrangler
140. Re: 21. 03. 2010 - 19:30
petrklm (139): podle toho, co tam kdo leje... nevím co jsou střiky, 280 tis km ...privbox@seznam.cz tel: 603510691
139. Re: 21. 03. 2010 - 11:53
Skalik (138):jo, šéf ho má, vstřiky už měnil...Ford - auto pro ty, co se niceho neboji. Sralbotkove voli jinou znacku :-)
138. Re: 20. 03. 2010 - 23:59
Mirek (135): mam pocit, ze teracan byl 2.9 a u toho velmi radi odchazeli striky tak bacha pri nakupuKimber 1911, Jeep Wrangler
137. Re: 20. 03. 2010 - 20:09
mikky (136):volat tam nemusíš není136. Re: 20. 03. 2010 - 08:24
petrklm (134): http://blansko.olx.cz/ford-explorer-xlt-5-0-iid-77084366135. Re: 20. 03. 2010 - 07:18
petrklm (134): ... mám naprosto pohodovou zkušenost s Hyundai Teracan 2,8 TD v automatu... Mrkni se sem tam po něčem a zkus se projet. Na splátky ti to dá každej bazar.privbox@seznam.cz tel: 603510691
134. Re: 18. 03. 2010 - 08:59
robertone (133): to jsem rád za tebe, že se to nakonec prodalo... V8 z Blanska nějak nemůžu najít, nahoď link.Ford - auto pro ty, co se niceho neboji. Sralbotkove voli jinou znacku :-)
133. Re: 18. 03. 2010 - 00:11
petrklm (132)::-( pán přijel,viděl,zaplatil a odvezl..byl u toho i znalec explorerů z Pardubic a sdělil mu,že za tyhle prachy lepší auto na trhu nenajde ani příští rok a že explo je po všech jeho pokusech se s něčim 4x4 sžít nejlepší,uvnitř největší a nejpohodlnější..je fakt,že jsem se po poznámce tvýho kamoše zaměřil na drnčení plastů v autě pořádně a třeba expedition je naprostá katastrofa,v exploreru drnčí jen roleta kufru a tu jsem měl beztak vždycky doma,jen dneska při předváděčce jsem ji nasadil a zvuky teda umí drásající :-)Body shop,paint and other,all in one House of kustomz a friend of Friday night ride www.4cc.eu
132. Re: 16. 03. 2010 - 10:55
robertone (129):tak měl bych ještě i jiný připomínky, ale nebudu to tady ventilovat. Jen bych dodal, že jsem hledal nějakou náhradu a i se změněnejma preferencema nikde nic.Ford - auto pro ty, co se niceho neboji. Sralbotkove voli jinou znacku :-)
131. Re: 16. 03. 2010 - 09:24
robertone (130): problem tohodle auta je, ze je to obyc auto. No nadsenci do US cars nad nim ohrnou nos (moc novy malej motor mali auto) ... no a malokdo si to poridi jako druhy autoKimber 1911, Jeep Wrangler
130. 16. 03. 2010 - 00:03
ze 165 na začátku zimy jsem slezl na 120 a nikdo krom Petra se neobtěžoval ani zavolat,asi je lepší si koupit superůspornýho turbodýzlovýho grand cherokee,takže ráno vezu expla do autozastavárny,kačky dostanu na ruku a bude vyřešeno.V tuhle chvíli už je mi to jedno.Body shop,paint and other,all in one House of kustomz a friend of Friday night ride www.4cc.eu
129. Re: 15. 03. 2010 - 23:56
petrklm (127):je z podivem,že ten vnitřek vůbec nevrže a ani neskřípe i když si o to ve svý podstatě říká-koženka na tvdym plastu a všechno tak nějak typicky fordovsky vachrlatě do sebe zacvakaný..přesto je v kabině i na pražských kostkách klid..zadek mám zvedlej,tim pádem tvrdší kvuli vleku a vůbec kvuli neustálýmu převážení nákladů(při předváděcí jízdě byly v autě 4gumy+rezerva a věci na 4denní výlet ve 3 lidech),ale je to celkem pohodlně regulovatelný zpod auta +- 8cm.No a na dodělání tam jsou -koupit nový pneumatiky,tyčky stabiláku,pravá tyčka řízení,někde od té chytré věci co mění tekutý plyn na plyn to smrdí,drátování k LPG nádrži-to je celkem podivně ale funkčně vedený pod autem okolo náprav a při poslední výměně napínáků rozvodů mi nedotaženym napínákem během 10 vteřin vyblily 4 litry oleje uplně všude z boku na motor,kastli a rám a přední nápravu..takže celej spodek je durch namaštěnej a zralej na wapku.Jinak auto umýt zvenku a zevnitř vyluxovat a hurá někam do džungle velkoměsta :-)Je fakt,žes to viděl po divoký jízdě totálně zasranou dálnicí a pak ještě Prahou,takže bílá sůl a bláto až na střeše,ale přece jen je to náklaďák,kterej umí i 4x4 takže nějaký moc velký hygienický nároky jako třeba bentley to nemá,leštil jsem ho za ten rok jen jednou a interier na mokro nechal čistit naposled v lednuBody shop,paint and other,all in one House of kustomz a friend of Friday night ride www.4cc.eu
128. Re: 15. 03. 2010 - 17:02
petrklm (126):Ahoj. Čtu vaše poznatky a musím přidat i svůj. Mám model 93, takže o generaci starší, než o kterém se tady bavíte. K vrzání interiéru lze říci jen jediné-nevrže. Auto při rychlosti kolem 100-120km je absolutně klidné a potichu, o motoru nemluvě. Nemít otáčkoměr, tak ani nevím že běží. V terénu je dost slušné, ale taky je pravda, že já mám ještě trochu jinou přední nápravu než Robert. Zatím jsem projel úplně všude kde jsem chtěl, a to i v kombinaci les-hluboký sníh-bahno. Asi hodně záleží na pneu, já mám std. zimní a rozměr dle TP. Na silnici při přejezdu příčných nerovností v zatáčce má tendenci odskakovat směrem ven, ale to je asi dáno listovými pery a těžší zadní pevnou nápravou. Tlumiče jsem měnil v létě a nic se nezměnilo. Jinak autu nemohu nic vytknout, lze s ním jet i velmi svižně a i v zatáčkách, jen se musí počítat s tím neklidem, který lze v klidu korigovat. Taky jsem měnil komplet brzdové obložení a mohu říci, že proti zbytku světa jsou ceny materiálu směšné, jem se nesmí kupovat u nás, ale to jako USáci jistě víte.127. Re: 15. 03. 2010 - 16:36
Lord Iffy (125):výkon to tedy nepostrádá, má to něco přes 200 koníků, V6 běžela naprosto tiše a bez vibrací. Chtělo by to projet někde na silnici, aby se dalo říct, jak to sedí, nebo ne. Trošku tvrdší se mi zdál zadek, ale Robert to měl trošku nadzvedaný, možná to bylo tím.Ford - auto pro ty, co se niceho neboji. Sralbotkove voli jinou znacku :-)
126. Re: 15. 03. 2010 - 16:34
Lord Iffy (124):neřekl bych, navíc třeba výplně dveří jsou poskládaný z takovejch podivnejch segmentů, který nejspíš budou vrzat...Ford - auto pro ty, co se niceho neboji. Sralbotkove voli jinou znacku :-)
125. Re: 15. 03. 2010 - 16:34
petrklm (123): to je mi jasne, myslel sem konkretne toho explorera. Preci jen kdyz nekdo treba o aute rekne, ze se moc houpe, ma/nema dostatecny vykon, tak je to neco jineho u cloveka, ktery jezdi denne TC a u cloveka co jezdi treba skodovkou."If it rolls, floats, fu.ks, or flys you've got problems."
Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)