Příspěvky od noci 25. srpna 2012 až do večera 25. srpna 2012
510. Re: 25. 08. 2012 - 21:05
cirus (509): A čím že se Jaguar a Bentley inspirovali na Rivieře? Napadá mě tak jedině design palubky se zapuštěnejma budíkama, ale jinak nic.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
509. Re: 25. 08. 2012 - 20:50
Bob Ash (508):Ja prave na tu 3.6L neslysel nic hezkyho...zejmena v kombinaci s tim sestikvaltem se od toho ocekavalo vic...508. Re: 25. 08. 2012 - 20:06
cirus (506): Další Rivieru neudělali proto, že lidi prostě na konci 90. let přestali kupovat velký kupé. Dnes se tahle kategorie trochu vrací, ale pořád jen trochu a pomalu, bohužel.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
507. 25. 08. 2012 - 19:06
ono dnes Mark VIII ani Riviera asi nijak neohromi....ale je potreba se kouknout na tyhle auta v kontextu doby...kolem roku 1995 se jednalo o neco mimo dobu...v hodne vecech udali tyhle vozy trend a smer pro dnesni auta.A to se evidentne nechali inspirovat i takove znacky jako Jaguar nebo Bentley!506. Re: 25. 08. 2012 - 18:57
Bob Ash (505):kdysi jsem nekde cet vyjadreni technika z GM proc neudelali dalsi generaci Riviery...505. Re: 25. 08. 2012 - 18:33
cirus (495): Jinak když o tom tak přemejšlím, musím uznat, že "tunění" Mark VIII je podobný jako třeba "tunění" Jaguaru nebo Bentley. Jde to, ale chce to hodně vkusu a přemejšlení o tom, co a proč chceš udělat...Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
504. Re: 1987 Lincoln LSC 25. 08. 2012 - 16:55
Karel75 (502): Mark VII je správnej oldschoolovej, Mark VIII je zase správně moderní. A Mark VII i VIII jsou věci spíš pro někoho kdo nechce typickou ameriku, ale americký pojetí GT. Pro člověka, kterýmu imponuje hlavně hranatost a velikost, je lepší Mark VI, která je sice technicky nezajímavá, ale větší a víc "lodní".Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
503. Re: 1987 Lincoln LSC 25. 08. 2012 - 15:10
Karel75 (502): mnou se nesmis ridit, ja jsem uchyl a mam rad netradicni a ujety veci...a proste sice je to takovy plasttovy a zaobleny, ano..ale zaroven takovy nejaky futuristicky na svou dobu a ja proste miluju takove ty vodorovne plochy v palubce...a konzoli naklopenou k ridici, pekna navaznost na dvere apod...a pritom to dodrzuje zakladni americke pravidlo hezkeho interieru - dve vodorovne linky pres cele auto, zadna stredova konzole jdouci az nahoru a prerusujici ten krasny velin...502. Re: 1987 Lincoln LSC 25. 08. 2012 - 14:39
Caddy (500):Co se týče interieru mark 8 - všude čtu a slýchám, jak je to bombovej interiér (samozřejmě na tu dobu atd), ale já se přiznám, že moc nechápu v čem. Jo, je to luxus jak sviňa, má to takovej ten pocit "obklopení řidiče", všechny vychytávky atd. Ale mě prostě přijde tak trochu s odpuštěním východně kulatej, příliš zaoblenej, divně bachratej (jasně, 90tý léta...). Konec konců o exteriéru bych prohlásil to samý. Zatímco pro mě je mark 7 ještě správně americkej, oldskůlovej, zvenku i zevnitř nepřehlédnutelnej, tak mark 8 už je obyčejný auto, až na pár celkem pěkných detailů. Tak nevím, jsem úchyl, nebo tomu nerozumím nebo jak???501. Re: 1987 Lincoln LSC 25. 08. 2012 - 13:02
cirus (494): Rozdíl je, že ty považuješ tuning za sprostý slovo a představíš si pod tím plasty na kastli (což se nehodí ani na Mark VII, ani na Mark VIII a už vůbec ne na Rivieru), kdežto já si představím víc výkonu, zlepšení jízdních vlastností, případně decentní úpravy vzhledu.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
500. Re: 1987 Lincoln LSC 25. 08. 2012 - 11:29
cirus (494): ten interier je stejne jeden z nejlepsich na svete :) Jen skoda, ze to nema digipalubku, zase to musi mit vzdy nejaky drobny "ale" :))499. 25. 08. 2012 - 10:00
498. Re: 25. 08. 2012 - 09:04
cirus (497): jdu blejt, velebnosti...Thunderbirds Are Go
497. 25. 08. 2012 - 06:54
Bez komentare...496. 25. 08. 2012 - 06:46
tuneni Mark VIII skouseli i profi firmy...a pokazde to dopadlo desne!495. 25. 08. 2012 - 06:40
Mozna jsne si nerozumeli co myslim pojmem tuneni...jednoduse pokud otunis Mustanga tak porad to bude Mustang...predstavuji si otuneni Marka aby zustal Markem VIII...a tam ti nepomuze zadnej cit,jak na to jednou sahnes budto to zabijes nebo udelas naprosto novej a jinej vuz...jsou proste auta kde je tuneni ku prospechu...a jine kde to pokazde nadela jen skodu...Riviera taky tunit nejde...a kdyz premyslim tak treba taky Azteka si neumim predstavit ,,otuneneho,, ku prospechu...;-)494. Re: 1987 Lincoln LSC 25. 08. 2012 - 06:34
Bob Ash (492):Docela nechapu co tam chces caloumnit...i zakladni verze to mnela myslim vic nez slusny...to muzes rovnou napsat ze vymenis audio;-)))jen nevim co lepsi nez JBL ktere to melo v serii tam chces dat;-)493. Re: 1987 Lincoln LSC 25. 08. 2012 - 06:15
Bob Ash (491):uvazujes jinak nez se bere debata...myslel jem tuning,ne montovani novych motoru do 20let staryho vozu.Krom toho ber do uvahy vse co bylo k dispozici v dobe vyroby a to se muzem bavit o te 4.6 32V s kompresorem a poctivymi 400 az 600hp s opravdu malymy upravamy!492. Re: 1987 Lincoln LSC 25. 08. 2012 - 03:34
cirus (490): Jo, a ještě přečalounit interiér kvalitní kůží... :)Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
491. Re: 1987 Lincoln LSC 25. 08. 2012 - 03:28
cirus (490): U Mark VIII si dokážu představit tuning motoru - ta 4.6 32V není na dnešní poměry žádnej zázrak ve výkonu, myslím, že 5.0 ze současnýho Mustanga by tomu svědčila mnohem líp. Stejně jako šestikvaltová převodovka.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)