Příspěvky od rána 5. června 2014 až do odpoledne 5. června 2014
228. Re: Jinak 05. 06. 2014 - 14:20
Barrichello (225):jo je to mozny,verim ze lidi tam lili ,,supr,, oleje ,pak ty saly muzou jit do riti...227. Re: 05. 06. 2014 - 14:19
Barrichello (224):v USA jsou dili (aftermarket) na hondu za stejny penize jako na jakoukoli levnou ameriku...226. Re: 05. 06. 2014 - 14:18
bloody cardinal (214):je bych ti veril...ALE nemuzu,podivej se v lete manual bez klimy 8 litru +- ok...ale proc mas sakra v zime tu spotrebu stejnou?!Tu tabulku muzes ukazovat jinym debilum tady to ctou lide co maj auto a pokud mas leto zima stejnou spotrebu tak myslim ze kazdej si udela obrazek o tom ze to je jen dalsi tvuj novinarskej pokus...225. Re: Jinak 05. 06. 2014 - 14:10
cirus (223): to si právě na omylu, v čr dojezdily 3,5 V6 na šály na klice, ložiska, kliku a převodovky v řiti. Tedy dá se říct, že v podmínkách čr není 3,5 V6 vůbec, ale vůbec spolehlivější jak 2,7 V6.Camaro IV 3,8 V6 - for sale
224. Re: 05. 06. 2014 - 14:07
cirus (222): já sem kupoval na stratuse tehdá origo díl mitsubishi....oproti Moparu to byl masakr, takže dost pochybuju že Honda je jako japonec levnější.Camaro IV 3,8 V6 - for sale
223. Re: Jinak 05. 06. 2014 - 14:07
Barrichello (213):sebring rozhodne lepsi je...ale s tou 2.7l bych byl vic nez opatrnej.Pred rokem 2001 rozhodne nebrat,spis ale az po roce 2005 to je jaktak pouzitelny.Ty 300m a spol dojesdily prave 2.7l na ty saly...vetsi motory jsou naprosto ok.222. Re: 05. 06. 2014 - 14:03
Barrichello (211):origo dily na hondu nebudou o nic drazsi nez origo dily na neona...to jenom origo dily na hondu jsou 3 x drazsi nez aftermarket na neona....jinak na tu hondu koupis to same za podobny penize...221. Re: 05. 06. 2014 - 14:02
cirus (220): On si to tu přečte... ;)1996 Chevrolet Cavalier
220. Re: 05. 06. 2014 - 14:00
custom1 (208):,,Napiš tam tomu magorovi kamosovi,, ze jsem jednou jel v CR s 3l Taurusem tu samou trasu za 5.5l ;-)219. Re: Jinak 05. 06. 2014 - 10:09
Trinom (216): 2,7ka je Ok, pokud se v ní pravidelně menil olej, který tam patří (5W30). Navíc ty motory z roku 03 už sou na tom líp jak ty první (98-01).Camaro IV 3,8 V6 - for sale
218. Re: 05. 06. 2014 - 10:08
custom1 (215): vím, ale zůstanu u svého excelu, mám tam hromadu jiných věcí, max a min, průměry za určité období, převody mpg/litry, lb ft, cu in, cu ft a tak... v podstatě se z té tabulky čistě o spotřebě stala jen okrajová věc :) excel je boží nástroj :)1991 Chrysler LeBaron GTC V6 Conv. -- Auto.cz -- callofsouth.cz -- southbohemiacarsclub.cz -- junkrods.cz -- twitter/insta: @MaraMcLaren
217. Re: 05. 06. 2014 - 10:07
custom1 (215): kdo má s Neonem mimo město spotřebu víc jak 10 litrů to budto má rozbitý, nebo s tím jezdí jak prase :o)Camaro IV 3,8 V6 - for sale
216. Re: Jinak 05. 06. 2014 - 10:06
Barrichello (213): Co ta 2,7ka?Thunderbirds Are Go
215. Re: 05. 06. 2014 - 10:02
bloody cardinal (214): OT: Na stránkách Chrysler klubu (ale i v ostatních Auto-moto klubech) lze dobře počítat spotřebu. Je třeba ovšem pravidelně doplňovat údaje o tankování.1996 Chevrolet Cavalier
214. Re: 05. 06. 2014 - 09:59
custom1 (208): howgh.1991 Chrysler LeBaron GTC V6 Conv. -- Auto.cz -- callofsouth.cz -- southbohemiacarsclub.cz -- junkrods.cz -- twitter/insta: @MaraMcLaren
213. Jinak 05. 06. 2014 - 09:32
za ty prachy bych fakt radši doporučil Sebring, ten je lepší jak Neon http://auto.bazos.cz/inzerat/35712707/Prodam-Chrysler-Sebring-27-V6-CR.phpCamaro IV 3,8 V6 - for sale
212. Re: 05. 06. 2014 - 09:24
Trinom (200): SRT4 bylo nedávno na prodej na kladně, ale tuším že za cenovku kolem kila....Camaro IV 3,8 V6 - for sale
211. Re: 05. 06. 2014 - 09:21
cirus (167): ty bmw budou mít v reálu tak 400 tis km, což u neona nehrozí, peugeuot je mrdka největší, a na hondu stojí origo díly asi 3x tolik co na neon a dodací doba je 2x delší :o))Camaro IV 3,8 V6 - for sale
210. Re: 05. 06. 2014 - 07:17
pitrs (209): Je těch otazníků dost? Nechceš ještě nějaké přidat? :-(Tak co Torino, vyjedeme jeste letos?
209. Re: 05. 06. 2014 - 07:11
cirus (207):?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)