Příspěvky od poledne 9. června 2005 až do dopoledne 23. ledna 2024
193. Re: Sebring 23. 01. 2024 - 10:34
DeSoto (192):koroze prahů bacha192. Re: Sebring 23. 01. 2024 - 09:24
Bob Ash (191): je to sedan!191. Re: Sebring 22. 01. 2024 - 23:34
DeSoto (189): Kabrio nebo kupé? (nebo sedan)? Bacha hlavně na takovej detail, že kupé je úplně jiný auto, který s těma ostatníma dvěma není technicky ani příbuzný :)Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
190. Re: Sebring 22. 01. 2024 - 21:20
DeSoto (189): Jen s čím se potkal kamarád, který ho měl. Auto mělo snížený podvozek, aniž by mu někdo řekl, že je snížený, to zjistil až potom, když všude drhnul a bylo mu to divný. Jinak kombinace motoru a převodovky to nejspolehlivější, co se nabízelo. Začal zlobit steering wheel slip ring a ten se dá koupit. Dva roky s tím jinak jezdil bez závad. Štvala ho baterka umístěná v podběhu, jinak je to pro mě pocitově klasický evropský auto. Všude se vejdeš, poloměr otáčení taky rozhodně lepší než u Camara. Takže pokud jde o levný, větší, spolehlivý kabrio za směšný peníze, je to určitě dobrá volba.Catfish Camaro 4th gen 3.8 Convertible aka Calamaro, Buick Lesabre 1997 Custom - ted mu rikam "Stracena" ale treba si vyslouzi lepsi jmeno, Favorit 136 LS aka Faaavo, Smart Fortwo 2003 0.7 aka Zorro Prck
189. Sebring 22. 01. 2024 - 19:30
Ať trošku oživíme ty rubriky :o) Chrysler Sebring 2003, 2,0 manuál. Na co si dát při koupi bacha? Nebo spíše, co se na to dnes nedá koupit :o))188. Re: Re: 13. 06. 2005 - 16:46
No mezitím jsem sehnal jeden zdroj kde maj Pennzoil ATF+3 (tedy přímo ATF pro Chryslery, tedy to co tam má patřit)....Případní zájemci o tento zdroj nech mi polou SMS a za mení sponzorský dar jim sdělím kde se nalézá pramen :o)))))))Camaro IV 3,8 V6 - for sale
187. Re: Re: 13. 06. 2005 - 16:44
Fractal: to jetě není tak zlý, ale co kdy výrobce zrovna souloí?Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
186. Re: Re: 13. 06. 2005 - 16:43
Fractal: Taky si myslim :o)))))))Camaro IV 3,8 V6 - for sale
185. Re: Re: 13. 06. 2005 - 13:27
cirus: staci napsat SMS. Treba bude vyrobce zrovna na urade - to je blby mu volat...184. Re: Re: 13. 06. 2005 - 12:37
Barrichello: hele jak jsem psal...neni dulezita jakej olej doporucuje vyrobce auta,je podstatne jestli vyrobce oleje doporucuje jeho pouziti v dannem autu! Tezko muze doporuzit vyrobce auta z roku 96 olej co se zacnul delat treba v roce 99.Uplne nejjednodusi je nasledny postop: 1.vyhlidnout jsi dostupny olej.2.opsat z oleje nazev telefon na info linku,nebo internetovu atresu.3.zavolat nebo napsat vyrobci oleje a zeptat se jej na pouziti v dannem aute.4. v pripadne kladne odpovedi provest nakup a nasledne vymenu oleje.5.zajit sem na forum a zrusit jednu naprosto nepotrebnou rubriku:-)183. Re: Re: 13. 06. 2005 - 11:25
cirus: No např. na Castrolu je toto: "Recommended for Chrysler and foreign car and light trucks calling for DEXRON®III or MERCON® transmission fluid." tím si ovem moc nepomůe v případě kdy má Chrysler vyadující aTF 7176....Camaro IV 3,8 V6 - for sale
182. Re: Re: 11. 06. 2005 - 22:17
cirus: Take je to jasný, do chryslera patří rakouský olej a bude Alles Gute:-))))181. Re: Re: 10. 06. 2005 - 03:51
Mirek: kdyz ono nejde o teploty...puvodne chemicke slozeni ATF3 kterou ,,vynalezl,, Ford , zabespecovalo rozleptani lamel u Chryslera.Ve sve dobe (nastup ATF 3 ) To byl od Forda hnusnej ale ucinnej obchodni,,tach,, dnes se ale jiz delaj take ATF3 ktere ,,zazracnej,,pridavek na leptani Chryslerovych lamel neobsahuji:-)....Nektere ale obsahuji....180. Re: Re: 09. 06. 2005 - 15:32
Caddy: u víc nez desetiletýho motoru bych to fak neresil ... jak to poudal Mireknejlepsi pritel cloveka je mercedes
179. Re: Re: 09. 06. 2005 - 15:27
Mirek: no ja asi taky udelam vymenu, nevim co tam je a jak dlouho to tam je....a prave jsem mel z toho hruzu, taky jsme tu uz zaslechl, ze u chryslera neco jineho nez ATF3 = prevodovka na repasi...takze uvidime, co s tim udlea dextron....178. Re: Re: 09. 06. 2005 - 15:23
cirus: Mno, na některých ATF Dexron III je skutečně uvedeno e je i pro Chrysler (ovem taky na některých e jen pro ty vyadují ATF specifikace Dexron) ale jsou i ty kde je uvedeno jen Chrysler....Camaro IV 3,8 V6 - for sale
177. Re: Re: 09. 06. 2005 - 15:21
Mirek: OK...já nikoho něděsím, taktně sem naznačil e to bude muset udělat jako jiní a nalít tam Dexron III (jako u to udělaly Pája, Everel a dalí, jak sem vysledoval ze zdějí diskuze která u se tu kdysi dávno vedla)...A vidím e ty jsi to tam nalil taky...Nezbývá tedy ne se pomodlit a učinit tak...Nic lepího stejně není krom ATF+4 která má být jen pro novějí auta a tudí ne přímo určena pro ty starí...Oproti D III je tam ale určitý rozdíl v ceně (samo směrem nahoru)...Camaro IV 3,8 V6 - for sale
176. Re: Re: 09. 06. 2005 - 13:27
cirus: Já to beru tak, e pokud to auto má spolehlivě jezdit i někde dole, kde jsou teploty 40 st ve stínu, pak bych na tom bazíroval, nicméně v naem klimatickým pásmu je to s těma teplotama mnohem příznivějí.privbox@seznam.cz tel: 603510691
175. Re: Re: 09. 06. 2005 - 13:07
Mirek: no kdyz zejmena u Chryslera lze spatnym olejem prevodovku lechce odrovnat.Jasne ze dobrej olej neznamena dobrou prevodovku:-)Ale spatej umi udelat z dobry zlou...Jenze jak jsem jiz psal klidne tam muze jit ATF 3 nebo Dextron III Mercon, pokud vyrobce danneho oleje uvadi pouziti i do Chryslera! A zatim jsem nenasel ATF 3 nebo Dextron III Mercon kde by vyrobce Chryslera neuvadel!174. Re: Re: 09. 06. 2005 - 12:59
Caddy,Baryk: Pro auta do roku 1995 vystačí v pohodě Dex III. Ty novějí u je údajně třeba plnit tím, co tam patří. Pokud máte dilema, co do vaich pradědečků, doporučuju kontaktovat pana Prajslera, ten vám to řekne naprosto přesně a taky vám řekne, kde to koupíte. Moná potom Baryk zjistí, e tu zbytečně plaí lidi, jako je třeba Caddy, který se musí spoléhat jen na to, co kde slyí... V Concordu je Dex III a řadí to jen po několikanásobným nastartování nebo kdy se tomu chce. Pokud si někdo myslí, e se to výměnou náplně spraví, milerád ho nechám, aby mi to předvedl a kdy to fakt pomůe, tak mu tu náplň zaplatím 2x ;-)privbox@seznam.cz tel: 603510691
Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)