Příspěvky od večera 25. září 2002 až do večera 3. října 2002
35. Re: ČUS 03. 10. 2002 - 20:21
no nejste vy můj nevlastní bratr kolego, e se tak křásně shodujeme. Navrhuji zaloit politichou stranu, třeba by nám to lo v té NAÍ - VAÍ REPUBLICE.. MARKUSwww.cadillac.cz www.odtahovkanonstop.cz
34. Re: ČUS 02. 10. 2002 - 21:19
Jo jo kadý kdo dělá do amerik musí mít rád Caprice :)33. ČUS 02. 10. 2002 - 20:43
No tak jsem nael ten ztracený kontakt na toho maníka co dělá ty karbanátky, to jen tak na okraj. To je jasné e jsem se svým CADIM spokojený a nemnil bych, ale jen jsem chtěl nastínit můj vztah ke CAPRICE.www.cadillac.cz www.odtahovkanonstop.cz
32. Re: Kvalita servisu 02. 10. 2002 - 09:39
USM: Markus se mě ptal jak to vypadá s jistým manuálem na SeVille 1988 ? :-)31. Re: Kvalita servisu 02. 10. 2002 - 09:35
Cartime jsou bývalí CANAM. Mimochodem, tady je jeden osvědčený kontakt na "převodovkáře": Zdeněk Jirásek - 603.468.0541968 GTO Convertible - WEEEH-HAAAH
30. Re: Kvalita servisu 02. 10. 2002 - 09:22
No a ty má snad co ? :-) Vzhledem k tomu, e jsi zapsaný v nějakým krajně podezřelím Praským Cadillac Clubu tak bych hádal, e tvé auto je také Cadillac a podle ikonky se docela nápadně podobá SeVille 1988 ? Nemám pravdu ?29. Re: Kvalita servisu 02. 10. 2002 - 09:03
No jo i kdy to není Cadi tak to je ale stejně plnohodnotná, minimálně dvě tuny váící a řítící se chlouba AMERICKÉHO automobilového průmislu a to je hlavní, tím chci říct e to auto prostě eru stejně jako tvýho Cadillaca. :-))))) F ůctě MarkuS.www.cadillac.cz www.odtahovkanonstop.cz
28. Re: Kvalita servisu 01. 10. 2002 - 15:25
Ó, Markus zavětřil Caprice tak je celej lačnej...27. Re: Kvalita servisu 01. 10. 2002 - 15:23
Dajcik: jo já vím, ale jetě jsem je neprověřil26. Re: Kvalita servisu 01. 10. 2002 - 14:34
Cartime.com jsou od nas z OstravyRRR's are saving water, they drink beer and vine :-)
25. Re: Kvalita servisu 01. 10. 2002 - 14:21
To mě moc mrzí, e se na to vyprdnul jinak ale funguje perfektně, Neházej ale flintu do ita. Mám jetě jednoho člověka, ktej seteluje cokoliv co má karbanátek, ale nemohu na něj najít číslo, pokusím se ho ale vyhrabat. Ta závada co jsi mi jí popsal vypadá triviálně podle mě je to akcelerační tryska která je spinová a stačila by profouknout. Rep set na karbanátek kupuj a po tom co zjistí o jaký model se vlastně jedná a nevyhazuj zbytečně peníze. ZUavolej mi telefon zná a já se ti pokusím pomoc protoe někdo kdo má auto jako ty tak ten je u nás O SÁM VELIKÝ.... S ůctou MARKUSwww.cadillac.cz www.odtahovkanonstop.cz
24. Re: Kvalita servisu 01. 10. 2002 - 11:47
A zkouel jsi volat nějakým prodejcům ND u nás. Třeba Cartime.com jsou prý ok (jsou z CZ i kdy mají .com doménu)23. Re: Kvalita servisu 01. 10. 2002 - 09:42
Tak sem nepochodil u toho manika od Markuse, nechtelo se mu do toho. Asi vi, do ceho by sel... Chjo, budu se modlit, aby me to nesezralo i s papucema cestou na Moravu a holt koupim chytrou knizku... Kdyby nekdo umel zhruba seridit karbec a sehnat repasni sadu, nechte mi vzkaz. Diky.22. Re: ATF , ANO 29. 09. 2002 - 19:33
Mno, to jsem zvědavej jak u Havelky pořídí... to bych spí zavolal sem:
http://autolpv.webzdarma.cz/21. ATF , ANO 29. 09. 2002 - 00:14
Absolutně z USM souhlasím, e automatické převodovky v us vozech jsou jedny z nejspolehlivějích převodovek, vzlátě pak převodovky Hydra matic od GM. Tyto převodovky jsou podle mého absolutně BLBUVZDORNÉ, ale vechny problémy které vzniknou pramení vdy ze patného uívání a údby. Ono kdy do automata nalejete PP 80, tak se mu moc řadit nechce, ale přo čecha je to přeci převodový olej ne tak tam prostě patřit musí. MARKUSwww.cadillac.cz www.odtahovkanonstop.cz
20. Re: Opravy prevodovych skrini - dosavadni zavery 29. 09. 2002 - 00:08
Hele Beabcaku zkus se podívat na ty disky s 5-ti dírama u Havelky v Dolních Břeanech, tam je určitě má já sem se tam na ně díval. No on tan Havelka není z nejlevnějích, ale snad se sním dohodne. MARKUSwww.cadillac.cz www.odtahovkanonstop.cz
19. Re: Opravy prevodovych skrini - dosavadni zavery 27. 09. 2002 - 16:41
Zdravicko pratele, jak koukam, forum se nam pekne rozrostlo a zda se, ze o info na tema prevodova skrin je vic nez zadane. Ale co nam z dosavadni diskuze vyplyva: - profi servis se zdaji byt Chrousti (zustava otazka serioznosti) - cena opravy takove skrine se pohybuje od 40 do 50.000,-Kc - jsou mezi nami vyznavaci original servisu v zamori A jake otazky zustavaji? - pro ty, kteri chteji nechat opravit vuz v CR, nalezt alternativu ke Chroustum - posoudit cinnost dalsich cinnych servisu, napr. BOKL Servis, nebo FREKO Servis (ikdyz tam maji po srpnovych povodnich asi jine starosti? - a nerikam to rad) A do rubriky ostatni bychom mohli zahrnout dalsi problemy, s nimiz se majitel US vozu v CR potyka. Mezi jinymi: - vyrobce laku, ktere se aspon malicko podobaji tem ze zamori - lakyrnik, ktery snad umi vuz i nalakovat - nejen ulepit - a jine??? Vsak by se jiste jeste par horkych temat naslo, ne? Brabcak - Tomas P.S. Jenda otazka pro Vas - mozna spis do rubriky inzerce. Nemate nekdo k dispozici plechovy disk kol - s 5 dirama na vuz Buick Century - roztece bych event. dokazal zjistit - neni problem.18. 27. 09. 2002 - 12:32
No tak to je trochu drsný... A chtít za převodovku 350 tis..... no to je dobrá zlodějna. Holt VW...17. 27. 09. 2002 - 10:18
Přátelé, pro někoho to můe vyznít, e automatická převodovka v US vozech je něco velmi poruchové a přináí pouze starosti. Podotýkám, e pokud má převodovka sluné zacházení a není s ní "praseno" ve stylu řazení manuální převodovkou při couvacích manévrech atd., přeije často i motor, který, jak tady vichi víme, má potenci od čtyř litrů zdvihového objemu a více, dosáhnout mety miliónu kilometrů bez nutnosti generálních oprav a podobných záleitostí. Zcela objektivně podotýkám jetě to, e jsem byl svědkem dvou Audi S8 a A6, obě r.v. 00, u nich slavná převodovka klekla na 100 a 130 tisících kilometrech a její výměna se pohybovala v cenách od dvou set do třísetpadesáti tisíc. To jen pro dokreslení.1968 GTO Convertible - WEEEH-HAAAH
16. No tak dalí spokojení zákazníci 25. 09. 2002 - 21:46
No tak je to fakt pravda, e to u chroustů chodí, e kdy mají zrovna dobrou náladu tak vás neobloí, firenmí politika tvorby cen podle ksichtu, je u nich na prvním místě. Také jsem se osobně nesetkal s člověkem kterého by neobloili. Vřele vám vak doporučuji podívat se na jejich servis, vypadá vskutku monstrozně a honosně. Mimochodem měl bych mít schůzku s člověkem , který v Ustavu pro výzkum motorových vozidel dělal ve vývoji automatických skříní, tak se snad dozvíme něco nového. MARKUSwww.cadillac.cz www.odtahovkanonstop.cz
Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)