Příspěvky od odpoledne 22. listopadu 2015 až do poledne 23. listopadu 2015
2949. Re: muscle or hassle 23. 11. 2015 - 12:30
Barrichello (2948): 2.7 disl je taky mercedes. 2.7 bensin s tim jsem se nesetkal, ale mne osobne zajimaji jenom jeepy se dvema tuhyma a tech tak nejak casem ubyva ..88 Lincoln Town Car | 91 Mercury Grand Marquis | 90 Lincoln Town Car | 97 Jeep Grand Cherokee | 86 Lincoln Town Car | All V8 | Full Options
2948. Re: muscle or hassle 23. 11. 2015 - 09:41
ninetyone (2931): 2,7 V6 benzín je Chrysler, ten motor byl vivynutý už před príchodem Mercedesu v roce 1998.Camaro IV 3,8 V6 - for sale
2947. Re: muscle or hassle 22. 11. 2015 - 19:54
Jordy (2943): tak maximalni hodnotu nevim... 30:70 mi prijde malo, a 50:50 zas je hodnota, dosazitelna snad jen mechanickou uzaverkou. Zalezi na tom jakej moment je na vystupu prevodovky, jakej odpor pusobi na jednotlivy kola, a do jaky miry to visko udrzi. Odhadoval bych tak max. hodnotu na ''temer 50:50'' :)Go Fast... or Go Home!
2946. Re: muscle or hassle 22. 11. 2015 - 19:47
Jordy (2943): jo uz vim jak to myslis. zajimava otazka. s jistotou se da rict, ze pokud dojde k prokluzovani kol(kola) tak to umi pripojit predek tak, ze ten bude zabirat stejne jako zadek (takze zacne prokluzovat i predek) v tom pripade se ale neprenasi 100% krouticiho momentu, takze tezko rict kolik z toho jde na zadek a kolik na predek. to cislo bude mozna vedet jenom chrysler, nebo nejaka laborator kde to merili na valcich u novy spojky (stara upecena zarucene umi 50/50)88 Lincoln Town Car | 91 Mercury Grand Marquis | 90 Lincoln Town Car | 97 Jeep Grand Cherokee | 86 Lincoln Town Car | All V8 | Full Options
2945. Re: muscle or hassle 22. 11. 2015 - 19:32
jestli to je mysleny pri jizde rovne, kdy se lamely predku a zadku proti sobe nepohybujou, takze olej mezi nima je studenej-ridkej, tak to muze bejt asi to cislo. tech 5% jsem se ted docet mel VW Syncro tim, ze se predni a zadni hridele otacely trochu jinou rychlosti (jinej prevod) takze tim tam bylo pri rovny jizde vzdy nejaky predpeti. a jestli to bylo 5% vyvovaly rozdilem otacek, pak u jinejch systemu by to mohlo bejt jeste min. ale to jsem nikdy neresil, tenhle system pouzivanim degraduje, olej tuhne a pripojuje predek cim dal vic, ja mam rad ocelovy prevody, a nebo menic (a variloky)88 Lincoln Town Car | 91 Mercury Grand Marquis | 90 Lincoln Town Car | 97 Jeep Grand Cherokee | 86 Lincoln Town Car | All V8 | Full Options
2944. Re: muscle or hassle 22. 11. 2015 - 19:28
ninetyone (2942): tak jasny, ten pomer je jen nejaka teoreticky vypocitana hodnota. A tech 5% tocivyho momentu nejspis odpovida jen setrvacny schopnosti ty vazeliny, ve ktery se ty lamely machaji. Jeste nez vubec zacnou svirat.Go Fast... or Go Home!
2943. Re: muscle or hassle 22. 11. 2015 - 19:24
DCharger, ninetyone (2941): Jo, 5:95 jsem taky někde četl, že těch 5% je minimum co jde na předek. Já to předtím špatně napsal, myslel jsem kolik % to dokáže maximálně poslat na předek? Od těch 5% se to dostane až na 50:50 nebo maximálně těch 30:70 nebo uplně jinak?95 Jeep ZJ 5.2 Laredo, 96 Jeep ZJ 5.2 Limited, 96 Jeep ZJ 4.0 Limited
2942. Re: muscle or hassle 22. 11. 2015 - 19:07
Jordy (2940): je to spojka, tedy presneji skupina spojek takze jak urcit pomer, to by me zajimalo jak kdo spocital ty cisla, kdyz ten pomer zavisi na tom, jak jsou ty spojky stlaceny :) az ji nekdy budes menit, tak nejlip za 242 jestli nejakou sezenes, to je nejhodnotnejsi typ pohonu co na ZJ existuje88 Lincoln Town Car | 91 Mercury Grand Marquis | 90 Lincoln Town Car | 97 Jeep Grand Cherokee | 86 Lincoln Town Car | All V8 | Full Options
2941. Re: muscle or hassle 22. 11. 2015 - 19:00
Jordy (2940): od roku '96 je to v pomeru 5:95. Teda dokud visko funguje spravne.Go Fast... or Go Home!
2940. Re: muscle or hassle 22. 11. 2015 - 18:53
ninetyone (2935):To jo, to tak nějak vím jak ta pred faceliftem funguje, jen si nejsem jistej jak je to u té po faceliftu, redukce je jasná, zamkne se to natvrdo, ale jinak ve 4Hi to jde přes visko a víš v jakém poměru pro jakou nápravu zhruba? Někde jsem četl že 10:90, jinde zas že 70:30... Já totiž pořád přemýšlím, že až jednou tu visko budu řešit, tak jestli si nechat starou NP249 a nebo radši sehnat tu novou NV249...95 Jeep ZJ 5.2 Laredo, 96 Jeep ZJ 5.2 Limited, 96 Jeep ZJ 4.0 Limited
2939. Re: muscle or hassle 22. 11. 2015 - 18:45
ninetyone (2936):Zatím jsem nikdy nebyl v situaci že bych ho potřeboval, a vzhledem k tomu že mám vzadu D35 tak se do něj ani nehrnu, přeci jen bych byl radši kdyby se ta náprava ještě pár let udržela pohromadě :D95 Jeep ZJ 5.2 Laredo, 96 Jeep ZJ 5.2 Limited, 96 Jeep ZJ 4.0 Limited
2938. Re: muscle or hassle 22. 11. 2015 - 18:41
ne tuha neodskakuje kvuli geometrii, pouze a jenom kvuli sponovani predku a zadku. sam jezdim RWD s predni tuhou a odskakovani neexistuje88 Lincoln Town Car | 91 Mercury Grand Marquis | 90 Lincoln Town Car | 97 Jeep Grand Cherokee | 86 Lincoln Town Car | All V8 | Full Options
2937. Re: muscle or hassle 22. 11. 2015 - 18:38
Jordy (2933): jo ty nemas predek natvrdo, ok!88 Lincoln Town Car | 91 Mercury Grand Marquis | 90 Lincoln Town Car | 97 Jeep Grand Cherokee | 86 Lincoln Town Car | All V8 | Full Options
2936. Re: muscle or hassle 22. 11. 2015 - 18:37
Jordy (2933): nemas samoser?88 Lincoln Town Car | 91 Mercury Grand Marquis | 90 Lincoln Town Car | 97 Jeep Grand Cherokee | 86 Lincoln Town Car | All V8 | Full Options
2935. Re: muscle or hassle 22. 11. 2015 - 18:36
Jordy (2928): zasadni rozdil je v tom ze pre-face 249 ma diferencial. coz asi vis, jen pro doplneni, nebo upresneni ale ono to asi vyplyva z toho ze rozdeluje moment 50/50 jak jsi napsal88 Lincoln Town Car | 91 Mercury Grand Marquis | 90 Lincoln Town Car | 97 Jeep Grand Cherokee | 86 Lincoln Town Car | All V8 | Full Options
2934. Re: muscle or hassle 22. 11. 2015 - 18:34
DCharger (2930):Aha... tak tím řízením by to mohlo být taky, no ale v těch dalších Jeepech co máme to neposkakuje nebo aspoň ne tolik, tak to u sebe počítám že ta viskospojka už bude minimálně načnutá a svůj vliv na to má taky.95 Jeep ZJ 5.2 Laredo, 96 Jeep ZJ 5.2 Limited, 96 Jeep ZJ 4.0 Limited
2933. Re: muscle or hassle 22. 11. 2015 - 18:32
ninetyone (2932):Však právě :D Furt to jede minimálně na jedno zadní a jedno přední, a mně to tak zatím vyhovuje, visko jednou asi vyměním, ale 249 rozhodně nechám, pro moje použití je to ideální řešení.95 Jeep ZJ 5.2 Laredo, 96 Jeep ZJ 5.2 Limited, 96 Jeep ZJ 4.0 Limited
2932. Re: muscle or hassle 22. 11. 2015 - 18:28
Jordy (2913): jestli mas 249 a jeste s pripecenou visko, to Ti ani nemuze prokluzovat zadek. protoze vzdy zabira i predek. ja mam 249 a visko jsem odstranil, proste je vyndana a jezdim bez ni. tedy mam 2Hi 4Lo88 Lincoln Town Car | 91 Mercury Grand Marquis | 90 Lincoln Town Car | 97 Jeep Grand Cherokee | 86 Lincoln Town Car | All V8 | Full Options
2931. Re: muscle or hassle 22. 11. 2015 - 18:25
Jordy (2912): 2.7 neni Chrysler ale Mercedes. 4.7 neni uplne spatnej akorad citlivej na olej. jednou dvakrat blbe a delas kliku. mam radeji Magnum, uplne primitivni technika a lip se na tom dela. WJ nemely jen 4.7, mely i 4.0. lepsi nez 4.7 jen vymena svodu je povinost88 Lincoln Town Car | 91 Mercury Grand Marquis | 90 Lincoln Town Car | 97 Jeep Grand Cherokee | 86 Lincoln Town Car | All V8 | Full Options
2930. Re: muscle or hassle 22. 11. 2015 - 17:34
Jordy (2928): ja uz mam OnDemand, tj. bez diferaku. Ale to jakoby poskakovani znam taky. Popravde receno jsem to spis pripisoval systemu rizeni. Na ty tuhy naprave je geometrie v rejdu uplne mimo. Podobne mi totiz odskakoval predek i na RWD Roadmasteru. B-body od GM to rizeni maj taky poskladany naprd.Go Fast... or Go Home!
Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)