Příspěvky od dopoledne 22. listopadu 2015 až do odpoledne 22. listopadu 2015
2929. Re: muscle or hassle 22. 11. 2015 - 16:58
cirus (2918):Ona 5.2 je taky Magnum, Magnumy byly 3.9, 5.2, 5.9, jako pokračovatelé staré řady LA. 4.7 už je uplně nová řada PowerTech a je daleko choulostivější hlavně na olej.95 Jeep ZJ 5.2 Laredo, 96 Jeep ZJ 5.2 Limited, 96 Jeep ZJ 4.0 Limited
2928. Re: muscle or hassle 22. 11. 2015 - 16:54
DCharger (2914):Hele těžko říct, já zkoušel jednou zjistit o těch visko spojkách co nejvíc a pročítal jsem všechny možný US fora, a prakticky nikde nikdo neřekl nic jistě, všichni jen tak odhadovali jak to je a jak to má být. Jediný co je asi jasný je, že NP249 - před faceliftem, používá visko i na redukci, takže i v redukci to neni předek a zadek napřímo, ale zase rozděluje výkon 50:50 s tím že když předek v zatáčce potřebuje točit víc než zadek tak ho nechá protočit rychleji, zatímco NV249 - po faceliftu (i když první auta ji ještě neměly), ta už se v redukci uzamkne předek a zadek napřímo, ale zase v normálním režimu rozděluje výkon 90:10 ve prospěch zadku... tak z toho jsem usoudil že jsem s tou předfaceliftovou variantou (50:50) spokojenej.95 Jeep ZJ 5.2 Laredo, 96 Jeep ZJ 5.2 Limited, 96 Jeep ZJ 4.0 Limited
2927. Re: muscle or hassle 22. 11. 2015 - 16:47
DCharger (2924): stářím opotřebený tlumič torzních kmitů klikovky(to je to závaží s navulkanizovanou gumou u řemenice klikovky) a stejně tak vibrace příslušenství, kladky, zmiňujou dvojhmotej setrvák, nevím, kde by se u 6,2 vzal, možnmá snad, ten motor jsem neměl nikdy na stole, možná ta 6.5ka, ale to fakt nevím.privbox@seznam.cz tel: 603510691
2926. Re: muscle or hassle 22. 11. 2015 - 16:21
cirus (2923): to mi vubec neprijde divny. S 3.0 v dodavce jezdim za 13/100, a s 2.3 ve stejnym aute se nevejdu pod 15/100. Holt nedostatek kroutaku musis dokrmit palivem.Go Fast... or Go Home!
2925. Re: muscle or hassle 22. 11. 2015 - 16:18
Butterfly (2915):Díky za info.Ideální by asi byl opět suburban ale oproti mý líný 5.7 nějakou tu 5.3 vortech ta prej docela jede a tolik nechlastá.suburban 5.7 camaro IROC Z , LT 77,cadillac de ville 67
2924. Re: muscle or hassle 22. 11. 2015 - 16:17
Mirek (2920): s nizkym vykonem se pocitalo. Motor se vyvijel s durazem hlavne na spotrebu.Go Fast... or Go Home!
2923. Re: muscle or hassle 22. 11. 2015 - 16:11
DCharger (2922):ale podivna je ta spotreba ktera je u 5.2 snad vyssi nez u 5.9...2922. Re: muscle or hassle 22. 11. 2015 - 16:10
cirus (2921): tak mezi 318 a 360 je ten vykonovej rozdil jasnej...Go Fast... or Go Home!
2921. Re: muscle or hassle 22. 11. 2015 - 15:58
DCharger (2919):v Ramce je 5.2 v porovnai s 5.9 taky chciplotina...2920. Re: muscle or hassle 22. 11. 2015 - 15:52
DCharger (2916): 6,2 má v lepším případě 160 PS a 385 Nm, a top je její strop. Moc to teda nejede... Nástupcem je 6.5privbox@seznam.cz tel: 603510691
2919. Re: muscle or hassle 22. 11. 2015 - 15:41
cirus (2918): ...a pri tom v jinych autech je ta 5.2 o dost zivejsi (treba v Durangu). Jen v Jeepu je z nejakyho duvodu udusena.Go Fast... or Go Home!
2918. Re: muscle or hassle 22. 11. 2015 - 15:17
Butterfly (2915):vseobecne mohu rici ze za mne 5.9l nebo Hemi. 4.7l nebo 5.2l jsou pouzitelny taky ale pro mne z naprosto neznamych duvodu nejedou tak dobre jako magnum a hemi a chlastaj vic...nedovolim si to vykladat za vseobecne pravidlo ale me skusenosti takove jsou2917. Re: muscle or hassle 22. 11. 2015 - 15:14
DCharger (2916):jsou to drzaky,mimoradne spolehlive...a jsou i v lodich...coz mluvi za vse2916. Re: muscle or hassle 22. 11. 2015 - 15:02
Butterfly (2915): a mas i nejakou zkusenost s GM Detroit Diesel? Zejmena 6.2 me zajima. Narazil jsem na info, ze nekdy dochazi k prasknuti bloku motoru dusledkem vysokyho kompresniho pomeru a teplot. Jak realny to riziko je?Go Fast... or Go Home!
2915. Re: muscle or hassle 22. 11. 2015 - 14:26
nowex (2907): Ta 3.7V6 vychází z té 4.7V8. Jsou to OHC motory a se správným servisem slouží dobře. Umírají na zanedbaný servis a používání moc řídkých olejů. Jinak jim nic není. 5.7 je OHV, klasika. Jeep nad rok 2000 zase tak špatný není, ale má také své spacifické mouchy. Určitě robustnější by bylo asi Durango a je na rámu. Motory jsou stejné a ta 4.7V8 bohatě stačí. Akorát v tom Jeepu jsou ty motory( V8 a V6) tak nějak moc na těsno namačkané. V tom Durangu je více místa. Přestavba a provoz na LPG vstřikování je celkem bez problémů, akorát musíte zvolit zkušeného mechanika, který ví co dělá. To vstřikování plynu je také dost náchylné na čistotu paliva, která je tady dost špatná. Asi nejlepší je systém od Princ. Diesely záměrně neuvádím. V jeepech nikdy moc dobře nefungovaly. Asi proto, že nejsou americké. Provozní náklady dieselu budou také vyšší než u benzínu.2914. Re: muscle or hassle 22. 11. 2015 - 14:13
Jordy (2913): jak se u Tebe ta pripecena visko projevuje? Kdyz se otacim na hladkym betonu, piskaji mi predni gumy. A pri parkovani s plnym rejdem sem-tam predek prohrabne i na suchym asfaltu. Je to ono, nebo to je jeste v norme?Go Fast... or Go Home!
2913. Re: muscle or hassle 22. 11. 2015 - 13:31
ninetyone (2911):To jak si člověk zvykne, na jaký otáčky jezdí pořádný auto, tak pak když občas jedu s evropským dieslem tak mi otec furt říká že to podtáčím že ať jedu aspoň na ty 2000 :D95 Jeep ZJ 5.2 Laredo, 96 Jeep ZJ 5.2 Limited, 96 Jeep ZJ 4.0 Limited
2912. Re: muscle or hassle 22. 11. 2015 - 13:12
nowex (2907):Jednou jsem se o tom bavil se známým z USA, automechanikem. Říkal že od Chrysleru nebrat žádný motor co končí na .7, tzn. 2.7, 3.7, 4.7, vyjímka je 5.7 protože to je HEMI a je to už uplně jiný motor.95 Jeep ZJ 5.2 Laredo, 96 Jeep ZJ 5.2 Limited, 96 Jeep ZJ 4.0 Limited
2911. Re: muscle or hassle 22. 11. 2015 - 10:50
petrklm (2909): to by nemel byt problem. pro ridice co to sudlaji jako ja 1500 a jejichz otackomer snad nikdy nevidel pres 2000 to urcite funguje. otazkou to muze byt u zavodniku co obcas i zasmykujou, ale jinak no problem88 Lincoln Town Car | 91 Mercury Grand Marquis | 90 Lincoln Town Car | 97 Jeep Grand Cherokee | 86 Lincoln Town Car | All V8 | Full Options
2910. Re: muscle or hassle 22. 11. 2015 - 10:46
nowex (2903): doporucil bych Hemi.88 Lincoln Town Car | 91 Mercury Grand Marquis | 90 Lincoln Town Car | 97 Jeep Grand Cherokee | 86 Lincoln Town Car | All V8 | Full Options
Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)