Příspěvky od večera 30. června 2004 až do odpoledne 13. července 2004
61. 13. 07. 2004 - 16:16
No ja bych koncepci tatry az tak nezavrhoval. Nezavisle topeni ma mnoho vyhod (dobre se spi, kdyz je teplo a nemusi bezet motor nebo motor ma poruchu a vy cekate na pomoc) a druhak je vzduchem chlazeny motor velmi dobrym resenim do mrazivych koncin. Nehlede na to, ze to ma nadhernej zvuk. Vzduchem chlazenej osmivalec je lahudka pro ouska, to mi nikdo nevymluvi :))60. Tucker 48 a Tucker Corporation 13. 07. 2004 - 14:30
Více informací o voze, o historii firmy a o Prestonu Tuckerovi najdete zde: http://www.tuckerclub.org/Camaro IV 3,8 V6 - for sale
59. Re: Zpět k tématu 13. 07. 2004 - 09:12
Caddy: Zas z jistejch jistejch dobře známejch důvodů mám raděj vechno vpředu... Jinak motor vzadu a pohon vpředu se dělal (objivelnýVWza Hitlera) a dokonce dělá (Porsche), ale pro jistotu je tam přidanej jetě zadní náhon :-))privbox@seznam.cz tel: 603510691
58. Re: Zpět k tématu 13. 07. 2004 - 09:04
Mirek: Náhodou, 603 bylo super auto a topilo jak ílenec (kdy tam bylo to přídavný topení, který ovem u novějích 603 bylo vude - tátův kamarád s ní jezdil na Ministerstvu spravedlnosti, za totáče, take otec to auto důvěrně zná...)Camaro IV 3,8 V6 - for sale
57. Re: Zpět k tématu 13. 07. 2004 - 09:02
ace2: No vidí, to já mám doma jeho obrázek + dalí poválečné vozy vč. popisu, ta kníka se jmenuje "Americký automobil a Průmysl malých anglických vozů" a je z roku 1947....Jene jsem na to dočista zapomněl a a v neděli, kdy el film "Tucker: člověk a jeho sen" jsem si na to vzpoměl, prolistnul kníku a nael.....Camaro IV 3,8 V6 - for sale
56. Re: Zpět k tématu 13. 07. 2004 - 07:28
DeSoto: Hmm..tak nic...a co 603-2? Ta ma taky jeste tri svetla, jen uz ne pod tim spolecnym krytem, ne? :)55. Re: Zpět k tématu 13. 07. 2004 - 07:27
Mirek: No ja Ti nevim...ja uvitam jakoukoliv jinou zbesilou konstrukci radsi, nez vsechno vpredu... :) (A ne ze me chytnes za slovo - radsi doplnim, ze varianta motor vzadu - nahon vpredu me sice napadla, ale jelikoz je to blbost, co snad nikdy nikdo nevymyslel, tak ji neuvazuji) :)))54. Re: Zpět k tématu 13. 07. 2004 - 06:51
Tatra má ovem dost zásadních problémů. Motor má namontovanej na patným konci a chladí ho patný médium. Nechápu, koho mohlo napadnout, e ho bude chladit vzduchem a kdy u něco takovýho vzniklo, tak se to namontuje zrovna do místa, kam ten vzduch v autě fouká nejmíň. Zbejvalo pak u jen vymyslet ty ílený vrtule a topení, který stejně nikdy moc topit nebude, pokud se tam nenamontuje nezávislej bufík. Prostě fakt libový auto, taková konstrukční lahůdka pana Ledwinky, otce podobných palogických kousků, jako je Brouk a Poráci s vysavačema v kufru. To u je konstrukcí logičtějí neméně slavnej Trabi :-)privbox@seznam.cz tel: 603510691
53. Re: Zpět k tématu 13. 07. 2004 - 00:23
Caddy: T601-1 je ale velice vzácný kousek a sehnat jenom tu třísvětlovou masku stojí opravdu hodně úsilí a jetě víc peněz ! Je jich na světě jen několik desítek. Lií se mimo jiné i interiérem, přístrojovou deskou, má nií čelní sklo, jiné kapoty, kratí kapsy vzadu na blatníkách, jiná světla, nárazníky, prostě je úplně jiná ne T603-3. A shodou okolností jedna stojí v Třebíči v garái jednoho člena naeho klubu :o)52. Re: Zpět k tématu 12. 07. 2004 - 22:23
Fractal: Nene, myslim 603, kdybych myslel tatraplan, rekl bych tatraplan : )) Myslim 603, co se v ni vozili papalasos jeste pred 613 :)) Je fakt, ze hodne lidi se necha zmast temi tremi svetly, jenze narozdil od tatraplanu apod. jsou tady vsechny tri u sebe uprostred pod jednim krycim sklem :)))51. Re: Zpět k tématu 12. 07. 2004 - 20:42
Fractal: pozor ! Tatraplán je něco jiného ! Mimo jiné má jen čtyřválcový motor...50. Re: Zpět k tématu 12. 07. 2004 - 19:38
Barrichello: tak tahle značka mi byla dodnes fakt utajená a neměl jsem ajnu o její existenci. Holt člověk se pořád učí.49. Re: Zpět k tématu 12. 07. 2004 - 19:31
Caddy: Patrne mas namysli Tatraplan panu Hanzelky a Zikmunda. Taky jsem uvazoval o tom, ze kdyby mi nevysel TC, sel bych to T613 :))48. Re: Zpět k tématu 12. 07. 2004 - 18:51
DeSoto: Nojo, jenze taky asi zhruba o metr kratsi, ne? :)) Ale jo, jsou to taky peklny auta...ja vzdy touzil po 603...te starsi verzi se trema svetlama pod jednim krytem... : )))47. Re: Zpět k tématu 12. 07. 2004 - 18:15
Caddy: kup si Tatru 87, je skoro stejná :o))) A navíc má jetě o dva válce víc :o)))46. Re: Zpět k tématu 12. 07. 2004 - 09:43
Barrichello: Jojo, Tucker Torpedo...zrovna vcera jsem na to koukal, naprosto nadherny auto...jenze vzhledem k poctu vyrobenych kusu si asi muzu nechat zajit, ze ho jednou nekde splasim :(( Skoncilo to prodelkem asi 25 miliony USD...coz v te dobe...ehm :)45. Zpět k tématu 12. 07. 2004 - 09:11
Nějak jste hoi zapoměli na značku Tucker (a já se přiznám e taky, vzpoměl jsem si a včera) - ta měla prvenstvích taky dost (alespoň co se týče amerických aut): jako první kotoučové brzdy na vech 4 kolech, motor vzadu, jako první bezp. pásy, jako první vstřikování paliva.....koda jen, e páni z "Velké trojky" tuhle automobilky vlastně zničili hned zkraje, holt nepříjemná konkurence, protoe Tucker Corporation toho vyrobil alostně málo - jen několik desítek vozů...to: ace2 - zase v nečem nebyl Cadillac první......
Camaro IV 3,8 V6 - for sale
44. Re: tak nevim co by sluelo 01. 07. 2004 - 10:26
FM: ..........:o))))))......to tedy je...........Heavy battle cruiser ......no comment....only respect....
43. Re: tak nevim co by sluelo 01. 07. 2004 - 08:37
Alibaba: jen ten posledni, ostatni sem dali ostatni (to je veta) :-))42. Re: tak nevim co by sluelo 30. 06. 2004 - 22:40
FM: .....no jo,ale ty odkazy jsi sem dal ty....mno opravdu přínosné.....jen co je pravda....:o))))Heavy battle cruiser ......no comment....only respect....
Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)