Příspěvky od 14:19 13. ledna 2024 až do 15:19 13. ledna 2024
40. Re: 13. 01. 2024 - 15:19
cirus (39): Na naprogramování by měl bejt nějakej postup bez diag, pokud vím, David to nějak řešil. Respektive na BCM je, ECM se objednává naprogramovaný na VIN, kterej jim pošleš.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
39. Re: 13. 01. 2024 - 15:15
Bob Ash (32):jinak pokud modul komunikuje tak v 90% pripadu je to pouze softverova chyba a vse vyresi naprogramovani. Coz ostatne naprogramovani musis pak udelat i pokud jednotku menis! A to vazne cteckou neudelas;-)38. Re: 13. 01. 2024 - 15:13
DeSoto (36):zlay GM,zlaty GM... chacka jsou vseobecne ,,elektronicky peklo,, ;-)37. 13. 01. 2024 - 15:12
bacha na polovodice!Zejmena u starsich aut je pomerne bezny ze kuli nim nektery veci nejdou udělat venku v zime...kuprikladu prave ten reset security systemu muze bejt problem zatimco ve vytopeny garazi nebo v lete to udelat jde... neni to ale pravidlo spis jen jedna z moznosti co si ohlidat.36. Re: 13. 01. 2024 - 15:11
OndraS (13): a když jsme u toho, nemá někdo zkušenost s tímhle problémem u chyrslerů? Kluk si chce na běžný ježdění koupit Sebringa druhé generace. Na internetu jsem četl, že jedna z nejčastějších závad je, že statický výboj v klíčku "vyhovní" nějakej modul imobilizéru u spínací skříňky :o(35. 13. 01. 2024 - 15:09
co ale potrebujes je nekdo kdo tomu rozumi...kuprikladu me vybaveni presahuje me schopnosti patrne nekolikanasobne;-)))(bral bych opak)34. Re: 13. 01. 2024 - 15:07
Bob Ash (32):POKUD je nektera jednotka mrtva melo by to jit zjistit pomerne levnou diagnostikou,pokud je ale pouze vadna tak potrebujes diagnostiku co stoji radove tisice dolaru.33. 13. 01. 2024 - 15:05
s cteckou za $25 udelas dejme tomu 25% moznosti s lepsi za $250 uz tak 50% a za $2500 tak 90% ukonu (vseobecne na autach)pruser je ze ani diagnostika za $5k neresi vse,potrebujes dalsi a dalsi ktere maj deailny zamereni... s tou zakladi za cca $5k udelas 95% veci ale na dalsi 4% budes potrebovat dalsi 3 diagnostiky ktere te prijdou tak na $10k... dalsi 0.9% moznosti bude ale stat $100k(protoze uz i prislusenstvi(kamery,svetla,podvozek) a poslední 0.1% bude stat tak milion USD....32. Re: 13. 01. 2024 - 14:57
cirus (31): Já to nepotřebuju opravit (nejspíš), mě stačí vědět, která z těch dvou jednotek je mrtvá a tu vyměním.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
31. Re: 13. 01. 2024 - 14:54
Bob Ash (30):rozhodne potrebujes nekoho s vybavenim,pro pochopeni rocni aktualizace(pouze aktualizace!) na takove vybaveni prijde na $1k.Nerikam ze to nejde zvladnout v garazi s cteckou za $20...ale to pouze MOZNA ale dost mozna to takovej kutil uvede do stavu kde to uz opravit za normalni peniz nepude.30. Re: 13. 01. 2024 - 14:46
cirus (27): Neřeším dobovou, řeším takovej ten nesmysl z ebaye s bluetooth připojením k telefonu a appkou, kterej ve výsledku umí nejspíš jen chybový kódy.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
29. Re: 13. 01. 2024 - 14:43
Bob Ash (26):ty nepotrebujes ,,ctecku,, ale servisni diagnostiku. Tohle je dobry kdyz te zlobi nejakej senzor... ale tim to konci,28. Re: 13. 01. 2024 - 14:41
Bob Ash (26):tohle je na urovni ,,směsný,,27. 13. 01. 2024 - 14:39
predstava ze na auto z roku 1999 staci diagnostika z roku 1999 je sice spravna ale je naprosto mylný se domnívat ze pro vuz z roku 1999 je diagnostika z roku 2024 zbytecna... NE TO JE OMYL! Zbytecna neni a da ti mnohem vice udaju a moznosti nez dobova diagnostika.26. Re: 13. 01. 2024 - 14:39
cirus (23): Pomůže mi k něčemu (zjištění komunikace jednotek) třeba tohle?Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
25. Re: 13. 01. 2024 - 14:37
cirus (23): Já mám pocit, že David na to měl nějakou lacinou BT diagnostiku...Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
24. Re: 13. 01. 2024 - 14:36
cirus (22): Jo, ten třicetiminutovej relearn jsme dělali asi dvakrát.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
23. Re: 13. 01. 2024 - 14:34
Bob Ash (21):no tohle je taky o ty starsi debate ohledne servisni diagnostiky...jako priklad starsi Autel nejvyšší tridy(puvodni cena $5k) co ma posledni aktualizaci 2018 a o dve tridy nizssi Autel(za necely $2k) s programem 2023. Spoustu veci co ta 2018 nezvlada ten novejsi ma...a co je nesporne dulezity a zajimavy NEPLATI TO JEN PRO NOVEJSI AUTA! Je jasny ze ten s aktualizacii 2018 ze spoustou novejsich aut nebude ani komunikovat,ale zajimavejsi je jak se to chova v komunikacii s auty pred 2018 ! Chci rici ze to co u softvare z roku 2018 neslo u auta z 2008 vybec nacist...tak tim novym tam jde nejenom cist ale i udelat veci ktere tam puvodne vubec nebyli...22. Re: 13. 01. 2024 - 14:25
Bob Ash (19):tohle jsi skousel? http://www.justanswer.com/chevy/5u9ua-chevrolet-blazer-bypass-security-system-1999.html21. Re: 13. 01. 2024 - 14:19
cirus (17): Hele to nevím jestli na to máme dostatečný OBDII. Zjistím s Davidem.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)