Příspěvky od odpoledne 29. března 2004 až do odpoledne 5. dubna 2004
80. Re: Automat 05. 04. 2004 - 14:55
Alibaba: no to právě asi sotva. Tady v ČR nedá na "altpáku" dopustit kdekdo a nic jim nevysvětlí. Smutný je, e v tom větinou nikdy nejeli (nebo s automatem ujeli nějakejch 50-100 km).Kdy vdycky vidím ty enský (ale nejen je) jak se s tím manuálem neuměj rozjet, tak si říkám, e ta osvěta je asi malá (ovem někoho nepřesvědčí ani osvěta, to by si do toho musel sednout, jene to zas neudělá, kdy si myslí e je to "blbost") :-(
Camaro IV 3,8 V6 - for sale
79. Re: Automat 05. 04. 2004 - 13:07
ace2:....no jestli by to k něčemu bylo,pokud je někdo takovejhle "mistr světa",tak si to stejně vysvětlit nenechá...a je pravda,e by pak člověk "tie zvracel v kouktu".....:-))))Heavy battle cruiser ......no comment....only respect....
78. Re: Automat 05. 04. 2004 - 12:47
Alibaba: jo tak to byl dobrej týpek, podle něho jetě áci startujou auto klikou, protoe na co automatický startér :)) No to kdybych asi slyel, tak bych se do rozhovoru vmísil :)77. Re: Automat 05. 04. 2004 - 11:22
Mirek:...jo tak na tohle opravdu přesně sedí rčení - "kozel zahradníkem"....opravdu by mne zajímalo co to vlastně ty lidi na těch kurzech naučí......pak to na těch silnicích nemá vypadat,jak vypadá....:-))Heavy battle cruiser ......no comment....only respect....
76. Automat 05. 04. 2004 - 10:38
Vyslechl jsem v hospodě rozhovor, kterej vedl instruktor bezpečný jízdy na polygonu ve Vys Mýtě s jeho áky během oběda. Mlel něco o manuálech a automatech, zaslechl jsem jen cca :privbox@seznam.cz tel: 603510691
75. Re: QALTY 05. 04. 2004 - 00:33
misisipi: Jo a taky takové ty věci, kdy se rozjídí v křiovatce do kopce, tak e si musí nechávat odstup od auta před tebou, protoe někomu to couvá dozadu... nechápu proč... a pak kdy u se konečně rozklepe a rozjede kupředu, tak se zachvíli zase skoro zastaví kdy řadí za dva... no maras :o)Jiz nejsem az takovy anarchokapitalista a snad ani ten idiot... - neziju jen jednou, proto se nerozmnozuju :-)
74. Re: QALTY 04. 04. 2004 - 23:56
Bych málem zapoměl. Na křiovatce, kdy skočí červená, se hned pozná, kdo má automat a kdo manual. S automatem sem u dávno pryč, kdy ti s manualem, tam teprv rvou kvalt, pokud nestojí celou dobu na spojce, chudák loisko.73. Re: QALTY 04. 04. 2004 - 07:54
pajaTHC:... :-))))) ...72. QALTY 03. 04. 2004 - 22:57
misisipi: Jako ono vysvětlovat průměrně vzdělanému amíkovi ve středních letech, který nikdy tři pedály vedle sebe neviděl, e tady lidé chtějí něco jako hýbat pákou a kombinacemi pohybů volit otáčky motoru při nějaké rychlosti a e to nejde právě bez toho třetího pedálu, kterým se jednodue řečeno rozpojuje kardan (proč, kdy při tom zmáčknutí jistě klesnou otáčky motoru, zeptá se technicky zdatnějí američan)... ono to nemá kardan, a jaktoe tomu hrabou přední kola, apod... :o)Jiz nejsem az takovy anarchokapitalista a snad ani ten idiot... - neziju jen jednou, proto se nerozmnozuju :-)
71. 31. 03. 2004 - 21:23
Take, kdy to shrnu, Peugeot dělá jakousi naprosto zbytečnou volovinu, jako by selápnutí spojky v osobáku lo ňák těce, asi reklamní tah a jak to funguje v tom dragsteru (minule sem to napsal blbě, sem nemyslel drogérii, to je snad kadýmu jasný), kde to má význam, sem stejně nepochopil. To jako kadá ta páka znamená stupeň nahoru? Jinak abych řadil v Capricu od L1 - D si nedovedu představit, nicméně to jde.
Si ale nemůu neodpustit hláku jedné Američanky při nakouknutí do evrop. auta: "Na co tam má ten třetí pedál???" :-)
70. 30. 03. 2004 - 08:33
misisipi: Ne na pouziti v dragsteru uz nestaci levnej Shift-kit a standartni prevodovka, ale na takovy rozjezdy pri nakem srazu uz to nejakejch par desetin pomuze. Muj nazor je ze kdyz clovek nema dost koniku pod kapotou, tak mu ani nejaky volovinky s prevodovkou nepomuzou. Jinak Hurst byl hlavne koncem 60tych a zacatkem 70tych let dodavatel razeni pro auta jako GTO, Nova SS. No proste tam kde to melo smysl. Jinak koho zajima takovy GTOcko, tak muzu doporucit jednu stranku na Webu: http://www.jimwangers.com/homepage.htmlOITH Oldtimer In Teufels Hand - in Kustom we trust! Save a tree - eat a beaver
69. 30. 03. 2004 - 08:18
misisipi: no to ne, sekvence je vlastně normální spojka se spojkovou lamelou, ale ty rychlosti tam dává poloautomaticky, bez spojky, respektivně si tu spojku selápne sám. Je to rychlejí a pro rally vhodnějí. Tenhle bazmek na automaty bude asi cool, nicméně se obávám, e ta doba kdy to přeřadí bude asi dost dlouhá, vycházím-li z toho, kdy by si člověk řadil sám u stávajících automatů v naich autech. To jako kdybys dal na Caprice volič do "1" a pak lápnul na plyn, pak si sám voli přesunul do "2" pak do "3" a nakonec do "D", uvidí e to sice funguje, ale je to poměrně pomalé, tím myslím fyzicky kdy to přeřadí. Jedinou výhodou bych spatřoval v tom, e by lo na těchto starých automatech snáze podřazovat.68. 29. 03. 2004 - 22:29
misisipi:.....:-)))))Heavy battle cruiser ......no comment....only respect....
67. 29. 03. 2004 - 22:21
ace2, Alibaba: :-) To je jako dělá Peguet tu sekvenční nebo co? Sem vyděl záběr s kabiny top fuelu, tam má asi 4 klacky a postupně za ně bere.66. 29. 03. 2004 - 22:09
misisipi:...:-)))no to je taková srandička co ti udělá automat s manuálním řazením rychlostí,neb se vyřadí z činnosti automatický systém řazení.....a pokud tedy ty nezvolí ručně jiný reim sama to neudělá....jo a bez potřeby "spojky".....:-)))Heavy battle cruiser ......no comment....only respect....
65. 29. 03. 2004 - 22:04
misisipi: top fuel asi ne, spí funny car třída, top fuel snad ani převodovky nemají :) ty si jen nalápnou ten svůj 1100+hp engine a pak letěj...64. 29. 03. 2004 - 22:01
poncho1964: To je pak cosi jako dragstore nebo top fuel?63. 29. 03. 2004 - 21:52
Alibaba: ........ for me too ......62. 29. 03. 2004 - 18:25
No a jak to vlastně funguje, to simuluje uivateltějím způsobem zamykání rychlostí ?
61. 29. 03. 2004 - 16:15
ace2:.......:-))))Heavy battle cruiser ......no comment....only respect....
Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)