Příspěvky od rána 16. listopadu 2013 až do noci 18. listopadu 2013
35. Re: 18. 11. 2013 - 02:00
Lazarus (34): A dost, sežeň si ženskou, už ti vážně hrabe!1989 Buick Century Estate Wagon, 2000 Chevrolet shnilpala, 1996 Chevrolet S-10 4x4, 2004 Chevrolet Impala
34. Re: 18. 11. 2013 - 01:58
Dufík (33): Však HTPčko v krátký Fabce taky celkem slušně jede :)33. Re: 18. 11. 2013 - 00:39
Bob Ash (32): Já ten motor viděl zevnitř živě. Nevychází mi furt trojčlenka "cena-výkon-hmota" ... Zásádní průser s rozvodama už na X-tej pokus vyřešili změnou způsobu rozvodu. Jsem zvědavej jak to bude fungovat. Ale pokud to vydrží aspoň tolik co HTPčka, tak asi nejde říct nic, protože tohle aspoň jede.1989 Buick Century Estate Wagon, 2000 Chevrolet shnilpala, 1996 Chevrolet S-10 4x4, 2004 Chevrolet Impala
32. Re: 18. 11. 2013 - 00:28
Dufík (31): Nevidím k tomu žádnej zásadní důvod...Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
31. Re: 18. 11. 2013 - 00:01
tj-max (30): Já věřím, že nový motory jako malé TSI od Šchádemobile tepr ukážou světu, co to je malá výdrž...1989 Buick Century Estate Wagon, 2000 Chevrolet shnilpala, 1996 Chevrolet S-10 4x4, 2004 Chevrolet Impala
30. Re: 17. 11. 2013 - 12:29
Trinom (26): přesně, když si debil, kterej je zvyklej na neoturbenej motor koupí turbo a sere na servis stejně jako na něj sral předtím, tak je pak velký překvapení, že to prostě nevydrží jezdit na málo pět let starýho nekvalitního oleje :))29. Re: 17. 11. 2013 - 08:56
Dufík (27):Muzes poslat vic info co nabizis 1988 Chevrolet Cavalier coupe (nabizim)?DikProc treba nemuzou byt v parlamentu novi nacisti, kdyz jsou tam novi komunisti,kdyz ideologie komunismu ma za sebou daleko vice mrtvych?To se mi libi
28. Re: 16. 11. 2013 - 23:45
Dufík (27): ptej se přímo něj, už by je snad měl mít. Taky bych si je rád prohlídl a vyzkoušel.Thunderbirds Are Go
27. Re: 16. 11. 2013 - 22:14
Trinom (26): Toho jsem myslel jako packala :) BTW: už víš něco o těch Trewisovo ledkách -jakoby- Cree-?1989 Buick Century Estate Wagon, 2000 Chevrolet shnilpala, 1996 Chevrolet S-10 4x4, 2004 Chevrolet Impala
26. Re: 16. 11. 2013 - 22:05
Dufík (25): nebo debil, co sere na servisní intervaly.Thunderbirds Are Go
25. Re: 16. 11. 2013 - 21:55
cirus (24): A v autě jako je LeBaron tenhle motor snad může zabít jen opravdovej packal nebo smolař..1989 Buick Century Estate Wagon, 2000 Chevrolet shnilpala, 1996 Chevrolet S-10 4x4, 2004 Chevrolet Impala
24. Re: 16. 11. 2013 - 19:04
Caddy (23):presne tak ,,mitsubisi 3000,, je opravdu supr motor,ten 4 hrnek je primo protipol...TRAGEDIE!23. Re: 16. 11. 2013 - 18:58
cirus (21): jede, jede dostatecne a ma i prijemny zvuk a chod :) Zatimco nektere ctyrvalce znam jen z vypraveni "co mam ve stodole" :)22. Re: 16. 11. 2013 - 18:57
Bob Ash (20):mimochodem V8 lebaronu existuje opravdu hodne...21. Re: 16. 11. 2013 - 18:55
Bob Ash (20):aha...neco jako jestli je lepsi trabant nebo olcit...?;-))))OK rozumim,v tom pripade je faktem ze ta V6 je nudna....jede a jede a jede...naproti tomu ten turbomotor musis porad opravovat ,generalkovat a menit...20. Re: 16. 11. 2013 - 18:29
cirus (19): Byla tu debata o tom, jestli je lepší V6 nebo I4 turbo v Baronu, tak jsem podotknul, že v Americe má lepší pověst I4 turbo (v tom konkrétním autě, ne obecně, takže poznámky o tom, že správně je V8 si můžeš nechat, bo V8 Lebaron neexistuje).Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
19. Re: 16. 11. 2013 - 17:59
Bob Ash (18):misisi v busi maj v USA jmeno asi jako znacka olcit v CR...ty porad meles o deckach co si hrajou ze 4 hrnkama s vrtulkou...18. Re: 16. 11. 2013 - 17:22
Caddy (15): Zajímavý je, že třeba v Americe dost opovrhujou mišivbuši šestkama, že to je nuda a nezajímavý, kdežto turba aspoň jedou a daj se udělat aby jely víc.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
17. Re: 16. 11. 2013 - 10:07
Sally (14): určitě je tahle rubrika lepší, než některý jiný, který tu jsou. Jakmile se začne používat na to, na co je určená, budu do ní chodit pravidelně.privbox@seznam.cz tel: 603510691
16. Re: 16. 11. 2013 - 08:19
Sally (7):Jasně, zastav se2020 Harley-Davidson Iron 1200, 2008 Harley-Davidson Road King Classic
Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)