Příspěvky od počátku až do večera 11. května 2010
20. Re: 11. 05. 2010 - 23:30
eiffel (18): Chtěl jsi napsat, že ho nerozhýbává tření, ale reaktivní síla ;) A vznášedlo je blbej příklad, protože nemá dotek s povrchem v podstatě žádnej (to, že se "zástěrka" tak nějak trochu dotýká, se nedá počítat).Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
19. Re: 11. 05. 2010 - 23:27
powerball (17): To jo, ale to neznamená, že ty kolečka nemaj valivej odpor ;)Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
18. Re: 11. 05. 2010 - 23:26
Bob Ash (15): ale o moc dýl mu to trvat nebude, protože ho nerozhýbává zemská přitažlivost, ale proudění vzduchu přes motory. Přirovnal bych to k vznášedlu, který má vzadu vrtuli a má velmi malou plochu doteku s vodou. Vznášedlo "popluje" proti proudu řekyThis world is sick...
17. Re: 11. 05. 2010 - 23:25
Bob Ash (15):normalne vzlitne at se dopravnik pohybuje kam chce, kolecka jsou tam jenom proto ze by to asi nebylo moc komfortni kdyby se to letadlo sunulo po brise po asfaltu :)16. Re: 11. 05. 2010 - 23:22
eiffel (14): Proti, pochopitelně :)Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
15. Re: 11. 05. 2010 - 23:22
powerball (13): Na moparts.com nebo tak někde o tom byl thread asi na 30 stran. Nesledoval jsem to, tak nevím čím argumentovali, ale podle mě vzlítne, jen mu to bude trvat dýl - zbrzdí ho valivej odpor kol.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
14. Re: 11. 05. 2010 - 23:20
Bob Ash (12): kam se ten pásovej dopravník pohybuje? Po směru a nebo proti směru?This world is sick...
13. Re: 11. 05. 2010 - 23:19
Bob Ash (12):normalne vzlitne ?12. 11. 05. 2010 - 23:18
Jinak tohle je nuda, větší zábava je otázka, co se stane s letadlem, který se rozjíždí po ranveji tvořený pásovým dopravníkem, pohybujícím se stejnou rychlostí jako to letadlo... :)Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
11. Re: Trochu fyziky z oboru 11. 05. 2010 - 23:17
Skalik (6): Dolní část je to dole, tedy níž než je dejme tomu střed kola.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
10. 11. 05. 2010 - 22:19
teda... mě už dá dost práce, abych se nezapomněl vych...čůrat a vy tady takhle... kde berete volnou kapacitu hardisků???Ford - auto pro ty, co se niceho neboji. Sralbotkove voli jinou znacku :-)
9. Re: Trochu fyziky z oboru 11. 05. 2010 - 18:46
DCharger (8):Kluci šíkovný jste - všici. Skalik to tak pěkně nakousnul, nakonec mu správnou odpověď zdeformovala deformace. DCharger to samo rozlousknul správně, včetně krásného příkladu s pásem, že ho až podezdřívám, z navštěvy webu, odkud jsem tenhle příklad ukradnul já :-) Musím říct, že jsem čekal větší boj a hromadu teorií, jak je to špatně ;-)V16 ...for three U.S. cars :-)
8. Re: Trochu fyziky z oboru 11. 05. 2010 - 17:08
Skalik (6): nejlip je to videt na priklade tankovyho pasu. Tank jede a pasy pod valcema nehybne leži na zemi. Zaroven ale pasy nad valcema utikaji dopredu dvojnasobnou rychlosti taknu. Stejny je to i s kolem, akorat dotekova plocha je podstatne mensi.Go Fast... or Go Home!
7. Re: Trochu fyziky z oboru 11. 05. 2010 - 17:02
Skalik (6): tak, jak je napsanej ten pilotní příspěvek, je docela důležité i to, co si kdo představuje pod pojmem "pohyb" :-)Rubas nema kapsy...
6. Re: Trochu fyziky z oboru 11. 05. 2010 - 16:26
DCharger (4): ono asi zaklezi na tom co si kdo z nas predstavi pod pojmem "vzhledem k silnici" A co je to "dolni cast"Kimber 1911, Jeep Wrangler
5. Re: Trochu fyziky z oboru 11. 05. 2010 - 16:21
DCharger (4): presne tak, bod doteku "stojí na silnici", opačný bod se pohybuje ve směru auta 2 násobnou rychlostí.1986 Chevy Camaro IROC Z28 T-top (viz http://forum.chevroletcamaro.cz/default.aspx?g=posts&t=141 ) ;
4. Re: Trochu fyziky z oboru 11. 05. 2010 - 16:12
juli (3): horni se pohybuje rychlejc, paac dolni se vuci vozovce nepohybuje vubec. Teda pri normalni adhezi.Go Fast... or Go Home!
3. Re: Trochu fyziky z oboru 11. 05. 2010 - 15:38
Skalik (2)::-)bohužel je to jinak, ale ta fotka by mohla dost napovědět.V16 ...for three U.S. cars :-)
2. Re: Trochu fyziky z oboru 11. 05. 2010 - 15:27
juli (1): jestlize vezmu v potaz kolo jako rafek s navlecenou pneu, tak spodni cast se vzhledem k silnici pohybuje rychleji a to z duvodu deformace pneumatiky vahou vozu a tim padem zmenseni prumeru. Pokud tedy povazujeme rychlost vozidla za konstantni.Kimber 1911, Jeep Wrangler
1. Trochu fyziky z oboru 11. 05. 2010 - 15:06
Představte si auto jedoucí po silnici.V16 ...for three U.S. cars :-)
Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)