970. Re: 21. 10. 2025 - 16:56
Velkej Mara (964):to by bylo pochopitelný tak u cabria jezdícího někde na Sicílii :-o1986 Chevy Camaro IROC Z28 T-top (viz http://forum.chevroletcamaro.cz/default.aspx?g=posts&t=141 ) ;
969. 21. 10. 2025 - 15:45
No jo, on ten panel totiž skoro v každým autě vypadal jinak...Libtardi vsech zemi, spojte se!
968. Re: 21. 10. 2025 - 15:33
hurkar (967): Taky jsem si jich všiml. Sice mi nejdou do hlavy, ale je to Tatra. Tam nemusí dávat smysl nic. :DLibtardi vsech zemi, spojte se!
967. Re: 21. 10. 2025 - 15:22
Velkej Mara (964): tie samolepky dreva som mal vo Felde, prestriekal som ich do farby karosérie. No zaujali ma tie 4 prepínače 0-1 že sú aj tu a pritom to má Recaro ....966. Re: 21. 10. 2025 - 15:22
hurkar (965): Veteš. Panely z kopřiv, dodrbaná vejtra a sekací traktůrek.Libtardi vsech zemi, spojte se!
965. Re: 21. 10. 2025 - 15:19
Velkej Mara (951):964. Re: 21. 10. 2025 - 15:18
Jirka_z28 (955): Tady je krásně vidět, jak to dřevo ztrácelo původní barvu v závislosti na tom, kde bylo namontované. Volantu si nevšímej, to je ultrahumus aftermarket snad ze Slovenska nebo odkud, kdysi se tam tím jeden bastlomatlal zabýval...Libtardi vsech zemi, spojte se!
963. Re: 21. 10. 2025 - 15:14
Jirka_z28 (962): Tohle byl takový nekonečný tuning (tuzing) s výsledky oscilující mezi garážovým produktem a čínskou továrnou na hračky. :DLibtardi vsech zemi, spojte se!
962. Re: 21. 10. 2025 - 14:36
Velkej Mara (961): takže konkurence přímého spalování ve Škodě Henlein... a pak se lidi smějou tunerům :-)1986 Chevy Camaro IROC Z28 T-top (viz http://forum.chevroletcamaro.cz/default.aspx?g=posts&t=141 ) ;
961. Re: 21. 10. 2025 - 13:20
hurkar (960): Takže oprava: na přání se to vyhřívání skutečně dodávalo. Čili to asi máme vysvětlené. Nabídkový list mluví dosti jasně: http://www.tatra700.cz/fotoalbum/zajimavosti/nabidkovy-list-vozidel-t613-4-mi-long-model-95/Libtardi vsech zemi, spojte se!
960. Re: 21. 10. 2025 - 13:02
Velkej Mara (959): prečo nie, ohrev je samolepiaca deka ktorú lepíš na molitan sedadla a operadla pod poťah. Mohli to takto riešiť959. Re: 21. 10. 2025 - 12:58
hurkar (958): Logické by to bylo, ale tady bych to neviděl jako reálné. Vyhřívání možná měly kusy vybavené na přání Recarama, ale tady jsou klasické tatrovácké sedačky.Libtardi vsech zemi, spojte se!
958. Re: 21. 10. 2025 - 12:48
Velkej Mara (957): presne ako píšeš, takéto tlačítka 0-1 sa zvyčajne dodávali k sadám na domontáž ohrevu sedadiel957. Re: 21. 10. 2025 - 12:39
hurkar (954): Tam spíš býval Blaupunkt, tohle bude dodělávka. :)Libtardi vsech zemi, spojte se!
956. Re: 21. 10. 2025 - 12:37
Jirka_z28 (955): Volant je podle mě na 99 % aftermarket. Zbytek dřeva býval jednobarevný, ale během let prostě podlehl opotřebení a vyšisování od slunka. Oni sice Tatrováci cpali po revoluci dřevo všude, ale moc s ním neuměli pracovat. Dokonce jsem někde četl popisek okrasných lišt ve dveřích jako "podélně štípané násady od smetáku". Jinak ty přepínače 0-1 upřímně netuším, na co by mohly být. Na okýnka budou ty, co jsou kolem řadicí páky.Libtardi vsech zemi, spojte se!
955. Re: 21. 10. 2025 - 12:01
Velkej Mara (953): ale ty 3 barvy "dřeva" snad nemohly být z výroby ne? To musí být skládačka z pozdější doby. A ty 4 vypínače 0-1, to je taky nějaký samodomo, že jo? nemá to popisky, na okýnka mají málo poloh...1986 Chevy Camaro IROC Z28 T-top (viz http://forum.chevroletcamaro.cz/default.aspx?g=posts&t=141 ) ;
954. Re: 21. 10. 2025 - 11:53
Velkej Mara (953): hm ale autorádio Alpine 😎953. Re: 21. 10. 2025 - 11:19
rivka (952): Na vnitřky trpěla šestsettřináctka od úplného začátku své kariéry až do posledního vyrobeného kusu. Nejdřív to prozatímní řešení palubky, které nakonec přešlo do sériové produkce a vydrželo tam přes veškerou snahu konstruktérů od jedniček až po poslední trojky v roce 91, k tomu plejáda strašných nebo hnusných potahových látek na sedačky, a pak tady tohle. Ta čtyřková palubka by byla OK třeba v roce 84, ale na začátku devadesátých let už jen smutně vyhlížela vlak, který jí dávno ujel. A to ty obyčejné vypadaly ještě možná líp než potažené kůží. Z koukání na všechny ty křivé stehy a nesedící detaily fakt bolí oči. Ono je to ostatně dobře vidět i tady na tom kusu.Libtardi vsech zemi, spojte se!
952. Re: 21. 10. 2025 - 10:51
Velkej Mara (951): Ten vnitřek je tragický, strašně sráží celé auto. Sedadla by čalouník "okůžil"🙃, tam problém není, ale ta humpolácká přístrojovka, prehistorický středový panel, výdechy ventilace snad z R19 - to je prostě Phobos a Deimos.Pozde honit bycha kdyz mame plny bricha!
951. 21. 10. 2025 - 10:43
A máme tu další kus na prdej. Jako jo, je to M95, bylo jich všehovšudy 18 (limitovaná edice "Nobody wants it"), ale ta cena... Za pozornost jistě stojí mimořádně elegantní polštářování v provedení Faktor 03 2Marka + Finta 03, za které by se nemusel stydět ani soudobý autobus SOR...Libtardi vsech zemi, spojte se!
Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)