22. Re: Prosba 23. 07. 2014 - 14:58
Skalik (21):jenze Grand Cherokee neni ta picovina co jsi linkoval prvne;-)Krom toho na jezdeni po meste a okoli....chapu kdyz to nekdo koupi Grand Cheroke na vesnici ale Drobek by ti asi ze tuhle radu nepodekoval;-)))21. Re: Prosba 23. 07. 2014 - 14:47
cirus (20): Hele upřímně vážím si tě, vážím si tvých názorů, vážím si informací co tu trousíš, protože z tebe mluví zkušenost. Ale tvoje názory na menší SUV a ještě k tomu mimo gm jsou dostatečně profláklé, aby je šlo brát jako objektivní ;)Kimber 1911, Jeep Wrangler
20. Re: Prosba 23. 07. 2014 - 14:31
Skalik (19):Ne i jeep delal dobry auta...tohle ale rozhodne neni ten pripad;-)19. Re: Prosba 23. 07. 2014 - 07:47
cirus (18): to je podle tebe každý auto který nemá na rypáku logo z koncernu GM nebo Toyota :)Kimber 1911, Jeep Wrangler
18. Re: Prosba 22. 07. 2014 - 23:01
Skalik (17):spatny typ,tohle neni povedenej vuz17. Re: Prosba 22. 07. 2014 - 16:22
DROBEK (1): ještě se zkus zamyslet na Jeep Cherokee KJ, sice má podivně řešený některý ovládací prvky v interiéru, ale jinak je to celkem sympatický.Kimber 1911, Jeep Wrangler
16. 22. 07. 2014 - 08:57
No vypada to zajimave... urcite se na nej pojedu podivat... dekuju za radu... jinak Explorer se novejsi a slusnej neda sehnat v tehle cenove relaci... jen slary, vyrezly a vylitany auta... ale co se tyka expeditiona , navigatora nebo podobnym motorum muzu rict ze krome Yukona co mel 6l vortec ( kterej nam bral 15 - 17l ) je to vsechno prez 20 litru realne spotreby a to uz je na mne privela... jeste jsem pokukoval po Durangu maj za cca 160 jedno v Brne a nevypada spatne... ale ta 4,7 snad bude zrat vic jak Hemi a rozdil ve velikosti si myslim ze tak propastny nebude ale ve spotrebe asi ano...Minimalni delka vozu je 5m minimalni sirka je 2,5m a plnohodnotnej pocet valcu je 8... Zbytek oznacujme za zemedelskou techniku :-D
15. Re: 22. 07. 2014 - 01:55
DROBEK (8):skus tohle a ti garantuji ze nebudes chtit jine!14. Re: 22. 07. 2014 - 01:43
Bob Ash (13):no nevim tam bi se to obcas vyskytnout melo i kdyz taky 5.4L prevlada...nicmene i pokud mas 4.6L tak je ten motor uplne jinak naladenej (do vykonu) a tech par koni navic naprosto zabije nadhernou spotrebu co ma TC....13. Re: 22. 07. 2014 - 01:30
cirus (10): Ale v Expeditionech bejvá 4.6, ne?Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
12. Re: 22. 07. 2014 - 01:23
DROBEK (8):pokud bi jsi trafil na slusnou(klidne i starsi) RX300 od Lexusu tak jdi do nej,opravdu supr v tehle tride.11. Re: 22. 07. 2014 - 01:21
DROBEK (8):no mne lepsi napada...Aztek;-)10. Re: 22. 07. 2014 - 01:20
Bob Ash (9):neblbni bobe...Town Car je zazrak ta ty Ford dela jen obcas...Navigator je naprosto rozezrana svine ktera se prave z duvodu spotreby prodava dokonce i v USA spatne!9. Re: 22. 07. 2014 - 00:51
DROBEK (8):Co nějaký velký Fordí SUV v plynu? Expedition, Navigator... S Town Carem, kterej má stejnej motor (4.6 Modular) jezdím po městě za 13. Expík nebo Navigouš se imho vejdou do 16, to není tak zlý...Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
8. 21. 07. 2014 - 23:28
No jo koukam ze mas pravdu je to jeste atlas... Chtel bych neco velikyho sem prostorove hodne vyraznej :-) ale zase bez nesmyslny spotreby vypada to ze equinox bude asi nejlepsi volba... Nic vhodnejsiho mne v tuhle chvili nenapada vypada pekne a pokud je to osvedcena technika jak rikate nevidim duvod do nej neskocitMinimalni delka vozu je 5m minimalni sirka je 2,5m a plnohodnotnej pocet valcu je 8... Zbytek oznacujme za zemedelskou techniku :-D
7. Re: 21. 07. 2014 - 22:51
DROBEK (6):4.2 v trailblazeru neni vortec ale nepovedena radova sestka(Atlas)...pokud bi jsi chtel vorteca tak jedine 5.3L V8.Jinak trailblazer neni moc povedenej vuz a je to jina trida (SUV) Equinox 3.4L je crossover.Jde ale o opravdu starou techniku,jenze na druhou stranu osvedcenou a spolehlivou.Je to vlastne nasledovnik Azteka a vychazi z osvedcenych minivanu od GM.Nevidim duvod aby se s tim neadlo jezdit i pod 10 litru.6. 21. 07. 2014 - 22:01
Prave ze o nem taky uvazuju, chtel jsem puvodne neco jako chevy colorado nebo gmc canyon jako crew cab ale nejsou bohuzel... Jako ekvivalent shanim neco velikeho, prostorneho a spolehliveho na deni jezdeni hlavne primestsky provoz takze mi vychazi nejlepe pomer cena equinox nebo trailblazer equinox je modernejsi a 3,4 urcite uspornejsi nez 4,2 vortec v trailblazeru ale zase vortec je nesmrtelna teta a mam s nim jen ty nejlepsi zkusenosti obe auta jsou si designem podobna a prijde mi ze i podobne velka a prostorna... Tak sem na vazkach... Kdyby nekdo mel nejaky navrh na dalsi podobny typ ve stejne cenove relaci sem otevren navrhum obe jsou to urcite solidni bytelna auta a trocha toho luxusu a pohodli i kdyz se neda srovnat s full sizem neuskodi - velka suv jako je navigator , escalade , nebo suburbal jsem vyloucil spis ze strachu ze spotreby u techle dvou vozu pocitam ze se ve meste budu hybat 12 - 13 litru klidna jizdaMinimalni delka vozu je 5m minimalni sirka je 2,5m a plnohodnotnej pocet valcu je 8... Zbytek oznacujme za zemedelskou techniku :-D
4. 21. 07. 2014 - 19:51
http://auto.bazos.cz/inzerat/36592554/Vymena-prodej-CHEVROLET-EQUINOX-34-L-4x4-TOP-STAV.php3. Re: Prosba 21. 07. 2014 - 19:41
DROBEK (1):taky jsem o něm uvažoval, někde se potuloval jeden od pítrse, a jeden byl někde za prahou okolo sta tisíc, dát do toho plyn tak asi tak nějakPodpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)