Příspěvky od večera 24. ledna 2009 až do dopoledne 26. ledna 2009
80. Re: Re: 26. 01. 2009 - 10:16
Mirek (78): exotický je to, že tu dýlku používal jenom Imperial, kterejch bylo proti ostatním C-bodies hrozně málo (asi 10 tisíc ročně oproti tak 100 tisícům C-bodies). A všechny NOS někam zmizely...Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
79. Re: Re: 26. 01. 2009 - 10:09
Bob Ash (77):privbox@seznam.cz tel: 603510691
78. Re: Re: 26. 01. 2009 - 10:05
Bob Ash (77): ok, to je fakt, jenom nechápu, co je na obyč páce s jedním futrem a jedním kulákem tak zatraceně exotický. Jestli jen dýlka, tak to nějakej soudruh udělal v tom období chybu a ujelo mu logaritmický pravítko. Stejně mám ideu, jak to řešit bez sváření a bastlení...privbox@seznam.cz tel: 603510691
77. Re: Re: 26. 01. 2009 - 07:46
Mirek (76): to byl sice dobrej pokus a idler arm na Imperiala to nepochybně je, nicméně doporučuju věnovat pozornost takovejm těm čísílkům před nápisem Chrysler Imperial. Vím, že je to vcelku nepodstatnej rozdíl, ale pokud tam je napsáno 1974-1975, a pokud při vyhledání Imperialu 1971 žádnej idler arm v nabídce není (je tam akorát Idler Arm Bushing, což mají všude), považuju za poměrně pravděpodobnou variantu, že tahle věc:Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
76. Re: Re: 25. 01. 2009 - 23:50
Bob Ash (75): Ale Bobino, nesnaž se tu ze sebe dělat nějakýho chudáčka, samozřejmě, že Všeználek jsi tady ty :-))privbox@seznam.cz tel: 603510691
75. Re: Re: 25. 01. 2009 - 19:16
Mirek (74): myslet si, že Imperial je model Chrysleru je nešvar rozšířenej mezi spoustou lidí, pčividně včetně zaměstnanců AC Delco. To, že to byla samostatná značka už dneska skoro nikdo neví, takže tam někdo hodil celou nabídku stejně pro celou značku...Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
74. Re: Re: 25. 01. 2009 - 18:24
Bob Ash (68): "našel jsem si na AC Delco idler arm na Chryslera a má stejnej part number jako na Imperiala (48C001, tuším). A to je špatně, protože na Imperiala je prostě jiná."privbox@seznam.cz tel: 603510691
73. Re: Re: 25. 01. 2009 - 16:58
Bob Ash (72): ...pokud to vubec pujde nejak sikovne prendat. Nebude jednodussi ufiknout ty hlavicky s cepama komplet a pak tu chackovou hlavu navarit na imperialistickou paku? A ted jestli se nelisi od sebe cepy samotny...Go Fast... or Go Home!
72. Re: Re: 25. 01. 2009 - 16:09
DCharger (71): jo, to tak nějak odpovídá... proto mi přijde metoda koupit kus na Chryslera a přendat z něj čep na originální díl jako nejschůdnější...Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
71. Re: Re: 25. 01. 2009 - 16:00
DCharger (70): jinak idler arm na '71 New Yorkera v tomtez obchode stoji pouze 41,- USDGo Fast... or Go Home!
70. Re: Re: 25. 01. 2009 - 15:43
Bob Ash (69): na autozone.com ale chtej za to 334,- babek, coz je trochu moc...Go Fast... or Go Home!
69. Re: Re: 25. 01. 2009 - 15:29
DCharger (67): kde jsi ho našel??? Zařídit koupení není problém, ale já tu zasr... idler arm nenašel ani drahou, natož za nějakou normální cenu :)Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
68. Re: Re: 25. 01. 2009 - 15:28
Mirek (65): abych doplnil DChargera, tak do roku 1966, kdy byl ještě na rámu, to je určitě D-body. Pozdější Imperialy, který už jsou samonosný, jsou hodně podobný C-body a není jasný, jak jim vlastně říkat, jestli C nebo D.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
67. Re: Re: 25. 01. 2009 - 15:00
Koudy72 (64): na Rockautu jsem tan cep taky nenasel. Ale je k sehnani u jinych prodejcu ND. Bohuzel neposilaji mimo US, neni tam moznost platit pres PayPal, a ani tam nejde platit embosskou. Chce to nakyho amika, co by to koupil ve statech a pak to preposlalGo Fast... or Go Home!
66. Re: Re: 25. 01. 2009 - 14:55
Mirek (65): Vec se ma tak ze dedulove z Detroitu kteri v tech letech pracovali jako inzenyri u Chrysleru dodneska se dohaduji o tom zda je '69-73 Imperial C-body nebo D-body. Vyrabel se sice na stejny lince jako C-body Chrysler (Newport, New Yorker, 300), nicmene rozmerove (zejmena rozvorem naprav) se radi do kategorie D-bodyGo Fast... or Go Home!
65. Re: Re: 25. 01. 2009 - 14:01
Bob Ash (63): A co za body je teda ten Imeriál, Pepo?privbox@seznam.cz tel: 603510691
64. Re: Re: 25. 01. 2009 - 11:04
Bob Ash (63):Pokud je to tak jak říkáš, je to zajímavé zjištění i pro další majitele Imperialů. Doufám, že mají čep v pořádku. Nicméně se objedná to co je o palec kratší. Já si lehnu pod auto a budu špekulovat jak to přizpůsobit aby se s čepem nemuselo nic dělat. A věřím, že to půjde. Každá informace dobrá pánové. Oceňuji Vaši snahu, která bude po zásluze odměněna.LIVE FREE OR DIE. Nejsem zlej, jen nekdy az moc uprimnej. "Jak si mam byt jisty, ze to co chci, skutecne potrebuji? Proc nejsem spokojeny s tim co uz mam."
63. Re: Re: 25. 01. 2009 - 08:52
Mirek (61): to jsem řešil už předtím a klukům už jsem říkal, že Imperial C-body není. Včera jsem ještě řešil konkrétně tu Idler Arm a nepasuje, ta z Imperiala je o palec delší a téměř se nedá sehnat. Možnosti jsou repase, která vyjde na $200 a nebo NOS díl, kterej se občas dá sehnat tak za $250.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
62. Re: Re: 24. 01. 2009 - 20:19
Tomas440 (60):Už se těším. Pokud budeš mít fotek víc, tak mi to pošli do mailu. Moc ráááád se podívám. g.glock17@seznam.czLIVE FREE OR DIE. Nejsem zlej, jen nekdy az moc uprimnej. "Jak si mam byt jisty, ze to co chci, skutecne potrebuji? Proc nejsem spokojeny s tim co uz mam."
61. Re: 24. 01. 2009 - 20:18
Bob Ash (42): hele, Bobino, mohl bys konečně poskytnout svý Moparistický informace taky pro praktický využití? Potřebujem vědět, jestli Imperial z let 69-73 byl na C - body a co na stejným C - body bylo z modelů NEWPORT, NEW YORKER, 300. Tak na to prosímtě lehni, jo?privbox@seznam.cz tel: 603510691
Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)