Příspěvky od rána 24. července 2006 až do rána 25. července 2006
84. Re: Re: 25. 07. 2006 - 08:04
BelAir: Moc diky za rady oslovuje mne toho asi az priliz a bylo by opravdu lepsi tomu dat chvili cas... Je to muj ohromnej sen od ty doby co jsem poprve jako prcek videl Pontiac Catalina a pak jsem sedel v Corvette jsem se rozhod ze si ho jednou poridim... a ted se proste zacina rysovat ze bude vhodny okamzik... sluzebni auto na bezne jezdeni prodanej byt a nejaky penizky na konte... zatim bez rodiny... a navic mi kamarad z Tc co ma Lincolna vysvetlil a ukazal ze ameriky nejsou tou nablejskanou nedostupnou hrackou bohacu ale ze je to proste fajn auto a jezdit s nim po Cr neni blaznovstvi ani zlocin...Minimalni delka vozu je 5m minimalni sirka je 2,5m a plnohodnotnej pocet valcu je 8... Zbytek oznacujme za zemedelskou techniku :-D
83. 25. 07. 2006 - 07:40
Lenin: Neni to Caprice pana Slavíka?82. Re: Re: 24. 07. 2006 - 23:49
jeniik: jo, to auto je z Náchoda. Jinak o tom nevím o moc víc než jsem tu napsal. Někde mám číslo na majitele, připíšu.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
81. Re: Re: 24. 07. 2006 - 23:30
jeniik: Hradec, pyco :)80. Re: 24. 07. 2006 - 23:29
Bob Ash: nemotalo se to kolem nachoda? Co je to vubec kua za znacku, to H?Placaty pikap je nejlepsi ferary! A hydraulicky kitroen je nejlepsi rolsrojs.
79. 24. 07. 2006 - 23:22
Moc hezky prispevek. To by se skoro mohlo tesat. Ja k tomu jen pridam to, ze jsem opravdu rad, ze jsem neudelal tu zdanlive logickou vec - a to, ze jsem nezacal s necim mensim, ale skocil rovnou do V8. Mozna jsem mel stesti, ale tenhle krok byl asi jeden z nejrozumnejsich :)78. Re: Re: 24. 07. 2006 - 22:57
DROBEK:momentalne nic americkyho
77. Re: 24. 07. 2006 - 22:42
Bob Ash: 190 je dost, ale aspon podle fotky je to auto ve stavu, kterymu by 90% mistnich amerik mohlo zavidet...krasnej kus auta.76. Re: Re: 24. 07. 2006 - 21:58
petrklm: nějakou V8, nepamatuju se jestli 305cui nebo 350cui...Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
75. Re: 24. 07. 2006 - 21:39
Bob Ash: motorek to má 3,6 nebo 5,7? Asi blbej dotaz, ta 3,6 už by byla po smrti, při tomhle náběhu. Fakt jsou to majle?Ford - auto pro ty, co se niceho neboji. Sralbotkove voli jinou znacku :-)
74. Re: 24. 07. 2006 - 21:31
Bob Ash: to by byl rodinny vuz :)73. 24. 07. 2006 - 21:29
Tady je ten Caprice:
Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
72. Re: Re: 24. 07. 2006 - 20:43
DROBEK: hlavně je ten Deville předokolka se špatně otočeným motorem. Řeším teď výměnu rozvodů na Oldsu Omega, co má kámoška, a kopu se do prdele že jsem jí nevnutil nějakou RWD...Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
71. Re: Re: 24. 07. 2006 - 13:49
DROBEK: hele klidek, ten devil je malinkaty auticko a s klasickou amerikou nema moc spolecnyho. Pokud chces ono otrepane "fullsize na ramu v V8", tak si to kup a nelaboruj nad nejakyma nahrazkama. Budes akorat nakonec nasrany, pac to koupis a za mesic se nejaky fulsajz objevi...Placaty pikap je nejlepsi ferary! A hydraulicky kitroen je nejlepsi rolsrojs.
70. Re: Re: 24. 07. 2006 - 08:58
pajaTHC: no prave... ja uz bych to nejradeji lestil pred barakem... vzdyt to znas... a proste bych chtel Cadiho nebo Lincolna... njn... ale je jich po malu v DE jich je dost ale nemam nikoho kdo by mi to za nejakou uplatu prihlasil no...Minimalni delka vozu je 5m minimalni sirka je 2,5m a plnohodnotnej pocet valcu je 8... Zbytek oznacujme za zemedelskou techniku :-D
69. Re: Re: 24. 07. 2006 - 08:56
DROBEK: to chce klid, hlavně nic neuspěchat, i když tohle je asi hodně blbá rada, která moc nefunguje :-))Jiz nejsem az takovy anarchokapitalista a snad ani ten idiot... - neziju jen jednou, proto se nerozmnozuju :-)
68. Re: Re: 24. 07. 2006 - 08:50
pajaTHC: to je asi pravda....ale kde lidi kde????? kua....to snad neni mozny.... amerik vzdycky plna prdel a kdyz jednu jedinou uplne malinkatou americku tak 5,5m... shanim tak nikde ani vidu ani slechu a vsichni delaj ze to slysej poprve... zoufalost...Minimalni delka vozu je 5m minimalni sirka je 2,5m a plnohodnotnej pocet valcu je 8... Zbytek oznacujme za zemedelskou techniku :-D
67. Re: Re: 24. 07. 2006 - 08:45
DROBEK: osobní zkušenosti s 4,1 nemám, takže tady nechci rozhlašovat nějaké fámy, ale myslím, že se neseknu, když napíšu, že klasický small/big-block nejlépe s karbecem bude prostě spolehlivější a taky dostupnější na díly... a v neposlední řadě do fullsizu prostě "patří" větší motor, IMHO :-))Jiz nejsem az takovy anarchokapitalista a snad ani ten idiot... - neziju jen jednou, proto se nerozmnozuju :-)
66. Re: Re: 24. 07. 2006 - 08:39
pajaTHC: lidicky ale proc nebrat jako tenhle? nebo tenhle model vubec? atd atd... kdyz to vite tak se podelte...jinak ten ze 77 je narez alke na veteranskych Rz a ja chci bily znacky :-(Minimalni delka vozu je 5m minimalni sirka je 2,5m a plnohodnotnej pocet valcu je 8... Zbytek oznacujme za zemedelskou techniku :-D
65. Re: 24. 07. 2006 - 08:34
DROBEK: 4,1 NEBRAT. Mně se tedy na ivošových stránkách mnohem víc pozdává vínově červený Caddy tuším že to je 77, chybí tomu korát kousek něčeho u zadního světla, jinak na pohodu. Možná by někdo vnímal jako nevýhodu, že ten bigblock má jen 180 HP, ale já bych si to nechal líbit, hodilo by se to k SLSku jako weekund-car, korát 95 kKč nehrozí...Jiz nejsem az takovy anarchokapitalista a snad ani ten idiot... - neziju jen jednou, proto se nerozmnozuju :-)
Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)